Mja, het is alleen jammer dat hij het zelf vaak genoeg uit zit te lokken en dan vervolgens in de slachtofferrol kruipt als hij een weerwoord krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.
Niels is geen verkeerde kerel. En waar ik ook nooit iemand meer over hoor, hebben we niet geweldig zitten smullen om zijn verhalen op de radio?
Iemand verdient wel een beetje krediet hoor.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.
Niels is geen verkeerde kerel. En waar ik ook nooit iemand meer over hoor, hebben we niet geweldig zitten smullen om zijn verhalen op de radio?
Iemand verdient wel een beetje krediet hoor.
Ze hebben het nou nooit over mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef Willoow het volgende:
Waarom gaat het alleen maar over niels?
2003 en neequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
finding nemo kwam toch heel laat pas uit? Ben je niet naar doornroosje enzo geweest?
Klopt, ben ik ook.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha! Jonge arrogantie noemen ze dat. Naïef zou ik het bijna willen noemen.
hallo ben je net klaar met werkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben het nou nooit over mij
Ja sinds 23:15quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hallo ben je net klaar met werken
Raar he dat mensen over jouw meningen over bijv Thaise minderjarige hoertjes (die zijn lekker goedkoop jonguh!) vallen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.
wat moes je doen?quote:
Ik ben echt te nieuw hier man. Wat is er allemaal met meloewa en niels?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Raar he dat mensen over jouw meningen over bijv Thaise minderjarige hoertjes (die zijn lekker goedkoop jonguh!) vallen?Vind het echt verrassend.
Hnng taartquote:
sorry dat ik t vroegquote:
Niels was lekker aan het opscheppen hoe ie in Thailand goedkoop geneukt had. Was 'n paar dagen terug, en toen mensen hem kritisch benaderden ging ie janken, zoiets ongeveer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben echt te nieuw hier man. Wat is er allemaal met meloewa en niels?
Heb je er echt voor betaald? Realy?quote:
fuck dat allemaal, daar gaat t mij niet eens om. ik snap gewoon niet waarom hij als het hem uitkomt lekker een grote bek heeft en dan daarna gaat janken dat mensen onaardig tegen hem warenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef BlueMage het volgende:
Maar Niels is gewoon 'n vies oud mannetje op rolschaatsen, daar komt het op neer.
pimp abo best aboquote:
Ja is maar 3 euroquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb je er echt voor betaald? Realy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |