FOK! is deprimerend.quote:
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, het is alleen jammer dat hij het zelf vaak genoeg uit zit te lokken en dan vervolgens in de slachtofferrol kruipt als hij een weerwoord krijgt.
Ja, dat weet ik. Dat komt voor de val zoals je weet.quote:
Dat erger me dood topic? Vind het wel mooi juist, TS wordt behoorlijk aangepakt door Cc en zoquote:
ettooooooooooooooooooooooooooo baasquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide, überbazin der bazinnen
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat erger me dood topic? Vind het wel mooi juist, TS wordt behoorlijk aangepakt door Cc en zo
Zo is het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.
Moet er dan altijd geklooi en gezeur zijn. Laten we het gewoon leuk houden, voor iedereen.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.
Zegt de grootste pestkop van allemaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.
Moet er dan altijd geklooi en gezeur zijn. Laten we het gewoon leuk houden, voor iedereen.
Jij noemde mij oud, kuthaas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zegt de grootste pestkop van allemaal
Maar dat is het niet. Boeit me echt geen fuck wat anderen te zeggen hebben over niels, al vind ik de fittie tussen wch en hem vaak wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo is het.
met z'n allen zaniken op niels vind ik ook weer een beetje sneu
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat komt voor de val zoals je weet.
Mwah valt allemaal nog wel mee, is hier niet slecht als ik het vergelijk met andere landen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo is het.
met z'n allen zaniken op niels vind ik ook weer een beetje sneu
Uhm... Dat is een goede vraag eigenlijk. Over de knie. Ja. Eventjes wat ingetogenheid er in meppen.quote:
ik ook van de dwangcursus oud-zimbabwaans die daarop volgdequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |