Karma!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook van de dwangcursus oud-zimbabwaans die daarop volgde
Op mij nooitquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
Ja, ik had mijn aanhankelijke fase... vrouw veel weg en zo... en, nou ja... dat werd wat ERG aanhankelijk.quote:
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
was echt viesmad toen ik 'is' lasquote:
ik praat nooit in cirkelsquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.
doe je het weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij noemde mij oud, kuthaas.
Ik hou ook helemaal niet van herhalingenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Alsof jij (quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uhm... Dat is een goede vraag eigenlijk. Over de knie. Ja. Eventjes wat ingetogenheid er in meppen.
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al met rijles begonnen?
Ik heb al ruim twee weken geen alcohol opquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.
Gossiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je wat werkt, tegen moedeloosheid en stress?
Google even PALE BLUE DOT.
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij (!) dat kan.
Ben best ingetogen al verder.
ik drink liever een tray halve litersquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
was echt viesmad toen ik 'is' las
Wat zijn je stats dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.. Jaja. Als je het snel zegt.
Ben je aan het trippen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gossie;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |