Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Vond hem al raar ruiken... naar aubergines.quote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.
Ik was heel erg goed andersquote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit je natuurlijk maar te plagen. Al stelt judo niets voor natuurlijk, maar dat geheel terzijde. Gewoon even ter informatie.
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijst
SLOOP JE!quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
na te lang hax krijg ik pijn in mn vingerspier
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was heel erg goed andersserieus.
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaagquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.
Ik had nog nooit een paint gezien. Vind hem tofquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
Maar verder geen reacties op de paint?
Jullie wilden het toch graag zien?
Beter, ben ontzettend aangeschoten.quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaag
Ik zie geen paint?quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezienquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ja dan speel je beter inderdaadquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter, ben ontzettend aangeschoten.
Ga fietsen.quote:
Je collega dead is er ook een. Maar die zag dubbele schermen en stuurde zo nog weleens een raketje de verkeerde kant op. Vanwege veiligheidsoverwegingen is dat nu een emeritus generaal.quote:
Originele foto krijgen jullie nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezien
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |