Heb je mij al geblokt?quote:Op zondag 6 september 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar nu ik abbo heb kan dat officieel
nicequote:
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.quote:
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Mag ik niet meedoen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.quote:
Rustig maar ;squote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.
quote:
Thanks, al ben ik zelf niet heel tevreden over.quote:
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?quote:
Ik heb je al toegevoegd, kan het niet meer omkerenquote:Op zondag 6 september 2015 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.
Ik heb een alibi, unborn en allesch.quote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.
Waar zat jij afgelopen 22 November, 1963?
Ik zou wat minder drinken of slikkenquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijstquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?
geef mortaxx die bier gewoonquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ben jij besodemi... nu zit Prozac nog in de vergoeding.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
hoi frasscoquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |