Levenservaringen delen, met de onwetende jeugdquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blabla
Zal jou EENS een likje geven.quote:
je hebt niet genoeg gereisd en van de wereld gezienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik doe moeilijk over eten, ja dus?
Andere mensen weten best wat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blabla
yehquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal jou EENS een likje geven.
Tevreden DP?
Hee! Je kunt het wel. Wat goed! Jij krijgt een stickertje achter je naam.Heb je verdiend dacht ik zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tevreden DP?
Tussen de koffiepauze door.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?
Beetje kannibalisme. In mijn cultuur gewoon normaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?
Je hebt een likje terug verdiendquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tevreden DP?
heb in afrika genoeg gezienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt niet genoeg gereisd en van de wereld gezien
Lekker dierlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Beetje kannibalisme. In mijn cultuur gewoon normaal9
Had het niet tegen jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee! Je kunt het wel. Wat goed! Jij krijgt een stickertje achter je naam.Heb je verdiend dacht ik zo.
Deed me een beetje aan Silence of the Lambs denken. Mijn tweede vraag was of niels ook houdt van een lekkere chianti.quote:
Eigenlijk pakte ze mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Wuppuppup.... Niet zo'n grote mond dame.quote:
Trustequote:
Vlees van de bil is het lekkerst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |