quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vaak fiezelen die nederlandse vrouwen. Moeilijk doen met eten.
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Iers lam op een stokje. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Lamsvlees ook zo vies die smaak he.
Ik had ook nog kip gezegd tegen die persoon die die Turkse pizza ging halen, ik aan eten... ik zo weet je zeker dat dit kip is?quote:
Ik breek onder druk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ze blijft het maar doen
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Oké Niels -deadprezquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moet nou eenmaal toch pissen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Droog eten is al helemaal een faal. Een boterham heeft boter nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.
Maar ik ben dan ook 'n echte zeikerd.
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komen
gast stop gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.
Maarja, over smaak valt niet te twisten.
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Mensen die dingen niet lusten hebben nooit hongergeleden volgens mij.
Wanneer men honger heeft is men minder moeilijk.
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Heb trauma's aan melk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blablaquote:
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |