komt goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben bang dat er geen feestje aan vooraf gaat
ik probeer het niet eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
Op mobiel kan je geen topic met lege OP invoeren, daarom duurde het wat langer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
succes mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Veel succes Hermannquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Vol is volquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
KLB / Erger me dood aan die hulpacties voor vluchtelingen
wat is dit nou weer
Nee, ben ergens halverwege.quote:
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchtelingquote:
ah jammer, als die af is moet je postenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
omdat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
omdat het kanquote:
ik bambiquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is de eerste film die ik in de bioscoop heb gezien.
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitzietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
ff die tuinkers op brood opgemaakt. Met echte boter.
ik ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Ik ook niet. Het enige dat ik weet is dat het een heel netjes en beleefd meisje is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
lekker gezond hoor met je roomboterquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
Had ff een eetkick net en dan maakt het niet zoveel uit voor me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.
Heel voedzaam.
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.quote:
Ik ook. Echt vies, net als melk.quote:
melk is lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Echt vies, net als melk.
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.
Het rode duiveltje is er ook weer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.
Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik geen boter op mijn broodje smeerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Melkje <3quote:
Ril.quote:
ik word altijd boos als ik boter in de pindakaaspot ziequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het rode duiveltje is er ook weer.
eens*quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.
Ouwe seniele man.
geitenmelkquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.
Schijt aan die mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik geen boter op mijn broodje smeer![]()
Geitenvleesquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.
Ouwe seniele man.
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Lamsvlees ook zo vies die smaak he.
lamskoteletjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Nee, niks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
een broodje met boter en kaas is wel vies
Zo kan je mijn taalfout ook noemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.
ik verbeterde willoowquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.
Ik zie 'm nu pas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo kan je mijn taalfout ook noemen
Taalnaziquote:
nee maar ze blijft het maar doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat ben je toch 'n taalnazi ook.
Vaak fiezelen die nederlandse vrouwen. Moeilijk doen met eten.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vaak fiezelen die nederlandse vrouwen. Moeilijk doen met eten.
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Iers lam op een stokje. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Ik had ook nog kip gezegd tegen die persoon die die Turkse pizza ging halen, ik aan eten... ik zo weet je zeker dat dit kip is?quote:
Ik breek onder druk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ze blijft het maar doen
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Oké Niels -deadprezquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moet nou eenmaal toch pissen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Droog eten is al helemaal een faal. Een boterham heeft boter nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.
Maar ik ben dan ook 'n echte zeikerd.
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komen
gast stop gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.
Maarja, over smaak valt niet te twisten.
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Mensen die dingen niet lusten hebben nooit hongergeleden volgens mij.
Wanneer men honger heeft is men minder moeilijk.
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Heb trauma's aan melk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blablaquote:
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |