komt goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben bang dat er geen feestje aan vooraf gaat
ik probeer het niet eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
Op mobiel kan je geen topic met lege OP invoeren, daarom duurde het wat langer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
succes mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Veel succes Hermannquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Vol is volquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
KLB / Erger me dood aan die hulpacties voor vluchtelingen
wat is dit nou weer
Nee, ben ergens halverwege.quote:
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchtelingquote:
ah jammer, als die af is moet je postenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
omdat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
omdat het kanquote:
ik bambiquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is de eerste film die ik in de bioscoop heb gezien.
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitzietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |