succes mijn favoriete dikzakquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanavond is inwerken dus ik zie het allemaal wel
hoe is de leef in tilburg?quote:
portretje, niet iemand van hier.quote:
Kom mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom vannacht langs dan ik sla je knockout met een hotelzeepje
Prima.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon Hermann, ook al heet hij niet zo
Niet te veel drinken toot, daar krijg je hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja flink wennen. Vandaag was wel leuk. Behalve mn kop nu![]()
ik drink niet, stootte mn kopquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet te veel drinken toot, daar krijg je hoofdpijn van.
waaraan heb je je kop gestoten danquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja flink wennen. Vandaag was wel leuk. Behalve mn kop nu![]()
wejo allemaal rijke tatas danquote:
Then after the show its the after partyquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4 sterren vgm
[..]
[..]
vielen dank
[..]
ik ben er al
Woon je in zo'n hobbithuisje in Michel Delving?quote:
4* betekent een ligbad, een zwembad inpandig en minimaal 1 resto waarvan de chefkok ook zo gediplomeerd is.quote:
ben bang dat er geen feestje aan vooraf gaatquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Then after the show its the after party
And after the party its the hotel lobby
Around about 4 you gotta clear the lobby
Then head take it to the room and freak somebody
Hoogslaperquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
waaraan heb je je kop gestoten dan
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Woon je in zo'n hobbithuisje in Michel Delving?
ah. lijkt me echt aids zo'n dingquote:
ik kom toch niet buiten de lobby dus dat is allemaal heel fantastischquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
4* betekent een ligbad, een zwembad inpandig en minimaal 1 resto waarvan de chefkok ook zo gediplomeerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |