omdat het kanquote:
ik bambiquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is de eerste film die ik in de bioscoop heb gezien.
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitzietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
ff die tuinkers op brood opgemaakt. Met echte boter.
ik ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Ik ook niet. Het enige dat ik weet is dat het een heel netjes en beleefd meisje is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
lekker gezond hoor met je roomboterquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
Had ff een eetkick net en dan maakt het niet zoveel uit voor me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.
Heel voedzaam.
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.quote:
Ik ook. Echt vies, net als melk.quote:
melk is lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Echt vies, net als melk.
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.
Het rode duiveltje is er ook weer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.
Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik geen boter op mijn broodje smeerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Melkje <3quote:
Ril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |