twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanentwitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Ramboos zelf?quote:Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef johnson555 het volgende:
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Klachten in feedback, is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef RolandArthur het volgende:
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Ja hoor, nu al bezig met downplayen. Het kan ook *echt* niet in jouw perfecte wereldje dat dit soort dingen voorkomen he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
Jij wel, jij bent iemand die een een ander graag een bezoekje aan het ziekenhuis toewenst, mits die natuurlijk niet jouw bekrompen mening deelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef Resistor het volgende:
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.
Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
Klopt. Jan Roos is per helikopter afgezet op een booreiland om even tot rust te komen en te schuilen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?
Dat soort mensen![]()
:
eens. al ga ik je links niet aan klikken. was vergeten dat ik ebru umar zo mogelijk nog vervelender vind dat jan roos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)
Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.
Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.
Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)
Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.
Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.
Dat is natuurlijk wat anders, maar mensen die het ''begrijpen'' of nog erger goedkeuren zijn smerig. En je ziet ze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
Je bedoelt de rechters.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.
Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?
Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
Gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland![]()
Hangt dat gedeelte van Amsterdam ook niet vol met camera's??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.
Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Jij kan niet kijken dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef luxerobots het volgende:
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.
Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Bron?quote:
Oef, Twitter als bron in NWS.quote:
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
Jij bent nooit in frankrijk geweest zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Szikha2 het volgende:
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.
Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.
Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....
Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:
Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"
De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.
Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
Waarschijnlijk standaard overval/inbreek uitrusting.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Ik ben geboren in Frankrijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker![]()
De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent
Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
En, is er ondertussen al meer informatie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.
Dat zeggen jij, ik en miljoenen Nederlanders al jaren, alleen zijn het die linkse boomknuffelaars in Den Haag die daar een plasje over mogen leggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
Het was een incident pompom. Laat het rusten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En, is er ondertussen al meer informatie?
Schrijf ook nergens dat het per se gelul is. Wil alleen wat meer bewijs zien dan een Tweetje van Roos.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
Je bent een echte Johan. En wees daar maar blij om. Want door Jan Roos wil je geen echte Jan meer zijn.quote:
Daar kun je ook hele nare dingen mee doen!quote:Geen stenen op de foto's, geen staven, geen stokken. Bij het speelpleintje ligt alleen een stofzuigerslang.
Ou veus tu en venir, je ne vois que des smiley's. Ta correspondance precedente est inconprehensible.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Oke en ik kom er vaak
Wat is je punt
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?
Excuses dan maar, Jan Roos liegt.
Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit ja.
Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
Ik klaag niet, ik benoem.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
Jan Roos ook zo'n voorbeeld. Sommige mensen willen blijkbaar helemaal niet dat de politie iets probeert te doen aan deze zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef malleable het volgende:
[..]
Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Het lijkt me inderdaad fictie..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef ems. het volgende:
Eindelijk staan die mocro's een keer positief in het nieuws.
Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.
Hun de mijne ook, dat scheelt weer, en ik herken veel in de omschrijving van Jan Roos.
Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.
Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Natuurlijk zijn alle kansenparels op twitter er weer als de shoarmakippen bij om het slachtoffer hiervan zelf de schuld te geven: "ja hij had kritiek op ons jetweetz wollah"
Ik ook niet. We hebben het hier wel over Marokkanen / moslims he. Die staan totaal niet bekend om agressief gedrag jegens personen die kritiek op hen / de islam hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
Geloof er dus helemaal niets van.
het is ook maar een kankerhollander dus dat snap ik welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.
Boeien.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.
Het is toch zo?quote:
Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.
Aandachtsgebieden: AZC's, grenzen, etc. Etc.
Zo moeilijk is het allemaal niet, daar hoef ik geen aangifte voor te doen, mag aannemen dat dat zo ook wel opgemerkt is.
Een kleine 17 miljoen, dat valt best mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:
Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?
....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?
Groepje bontkraagjes---> ellende, dat weet iedereen.
Moet we bij links werkelijk alles voorkauwen?
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?
Moet we bij links werkelijk alles voorkauwen?
Absoluut, absoluut.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
Het is heel simpel. Je doet aangifte. Als je dat niet doet moet je ook verder je smoel houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
Je mag geen valse aangifte doen, Yasmin23.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je doet aangifte. Als je dat niet doet moet je ook verder je smoel houden.
Nee dat mag natuurlijk niet. Maar in het algemeen gesproken he...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:46 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Je mag geen valse aangifte doen, Yasmin23.
Als je het volledige leden-/lezersbestand van Powned/TPO/Jalta een jongensboek laat schrijven dan krijg je dit waarschijnlijk als gemiddelde uitkomst. Vooroordelen bevestigd, flink wat geweld en een onoverwinnelijke hoofdpersoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Nogal een sterk verhaal van Jan. Een groep van 12 Marokkanen, gewapend met ijzeren pijpen die scanderen dat ze hem willen slaan omdat hij voor Powned werkt en die uit elkaar stuiven als Jan op ze afloopt. Zó breed is die gast toch ook niet?
Dat is bij bontkraagjes ook niet nodig, lafbekjes stuk voor stuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Nogal een sterk verhaal van Jan. Een groep van 12 Marokkanen, gewapend met ijzeren pijpen die scanderen dat ze hem willen slaan omdat hij voor Powned werkt en die uit elkaar stuiven als Jan op ze afloopt. Zó breed is die gast toch ook niet?
Wel vreselijk irritant. Zo'n figuur wil je niet in je private space hebben lijkt me.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat pak is te kleinquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontopic: geloof er niets van.
Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!
Ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.
Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
Daarnaast ging het in dit Topic ook over Jan Roos en Marokkanen, dus de gedachte dat ik dacht dat je het over Marokkanen had was zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.
Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is bij bontkraagjes ook niet nodig, lafbekjes stuk voor stuk.
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?
Anders hadden we volgens mij ook niet zoveel problemen gehad met overlast, als het zo makkelijk ging.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.
Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.
Er is niet veel voor nodig.
Wat voor bontkraagjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.
Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.
Er is niet veel voor nodig.
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:34 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Als je het volledige leden-/lezersbestand van Powned/TPO/Jalta een jongensboek laat schrijven dan krijg je dit waarschijnlijk als gemiddelde uitkomst. Vooroordelen bevestigd, flink wat geweld en een onoverwinnelijke hoofdpersoon.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
[..]
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
nicequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Figuren die het niet doen van aangifte verdedigen, doen dat alleen wanneer het hen uitkomt. Ik ben hier geregeld topics tegengekomen waarin een claim van, bijvoorbeeld, een hoofddoekendraagster van de hand werd gewezen omdat zij geen aangifte had gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).
Helaas ligt smaad/laster tegen naamloze individuen wat moeilijker, maar het is wel droevig dat je zo aan stemmingmakerij kunt doen. Nog droeviger is dat mensen het niet doen van aangifte nog gaan verdedigen ook.
Ja, en dan zie ik die 12 Marokkanen reageren zoals de Fransen in dit filmpje:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:
Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
http://www.parool.nl/paro(...)net-wat-anders.dhtml
Ja, idd. Een hakmes volgens getuigen c.q. knuppelachtig iets volgens Roos...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.
Dat maakt het een nog grotere knuppel dan het al wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
[..]
A pre-emptive strike wrs.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat maakt het een nog grotere knuppel dan het al was
Wat een figuren.quote:Roos zegt het eerder 'niet relevant' te hebben gevonden om te vermelden dat hij een wapen had en dat hij het daarom vandaag bewust onvermeld liet in de uitvoerige discussie over het incident op social media. 'Het lijkt mij interessanter dat ik door een roedel bloeddorstige honden werd aangevallen dan dat ik mij heb geprobeerd te verdedigen.'
Zo te zien aan zijn getwotter is hij een beetje boos dat het Parool buurtonderzoek heeft gedaanquote:
Wat een dom stuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij is altijd boos, rijmt op roos.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo te zien aan zijn getwotter is hij een beetje boos dat het Parool buurtonderzoek heeft gedaan
hahahquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kent hem uit de media?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is altijd boos, rijmt op roos.
Ook met het artikel van Parool is het nog moeilijk om een beetje vast te stellen wat er nou echt gebeurd is hoor, wmb. Maar goed wat wrs wel zo is, want Janneke ontkent het niet, is dat-ie ook met een wapentje (zij het knuppel, zij het machete, zij het sabel) gezwaaid heeft iig. Is dat uit verdediging geweest of als pre-emptive verdediging? Moeilijk vast te stellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan vraag je erom om in elkaar geslagen te worden toch?
Volledig terecht.
Welnee, je laat je sturen door angst.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:34 schreef IntensiveGary het volgende:
Het lijkt me niet dat Roos een Croisetje gedaan heeft. Zo stom zal 'ie geheid niet zijn (hoop ik). Wel heb ik het vermoeden dat 'ie van de weeromstuit niet meer zo goed kon tellen en door de adrenalinerush, die na het gebeurde nog even doorstroomde, de situatie misschien ietsjes ernstiger heeft ingeschat dan 'ie daadwerkelijk was...
Want, ehhh...ik schat mezelf ietsjes meer mans, ietsjes sterker en veel agressiever in, vergeleken met Roos, en het zou me ten zeerste verbazen als ik zonder kleerscheuren uit een confrontatie met twaalf man zou komenBovendien zou ik vlak er na iets anders aan mn hoofd hebben dan Twitter.. maar da's persoonlijk. Jammer ook dat hij, zeker gezien z'n journalistieke achtergrond (en dus het belang van bewijs kennende) niet heeft gefilmd. Ook het niet doen van aangifte is wat onhandig...
Kortom: meh... Hoe graag ik ook even zou willen losgaan over the usual suspects: ik waag me er nog niet aan. Irritante bontkraagjes virtueel lynchen is altijd leuk, maar wel graag terecht...
Hoe kom je er nou weer bij dat het verzonnen is?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:24 schreef Inspireme het volgende:
Wat een triest gedrocht die Jan Roos, ik had al het vermoeden dat het verzonnen was.
Dat iemand hem eens een keer op zijn plek zetm
ja niet verzonnen maar het een en ander verdraaidquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat het verzonnen is?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
Haha, ja vast. Deze jongens waren net klaar met het helpen van oude oma'tjes met oversteken.quote:We zeiden: 'Mogen we je wat vragen, ben jij van Pownews?'
Verdraaid? Dingen achtergehouden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ja niet verzonnen maar het een en ander verdraaid
Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat het verzonnen is?
Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.
Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?
En stenen. En stokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomen
quote:Volgens Het Parool stond Jan Roos zelf met een wapen te zwaaien. Omwoners hebben het over een zwart kapmes. Jan Roos geeft aan inderdaad een 'wapen' te hebben gehad. Maar geeft niet aan wat precies.
quote:
quote:Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Yeah right, als je vaker aangevallen wordt heb je een wapen liggen in de achterbak en niet binnen handbereik, erg zinvol.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Net als dat hij er niet tegen kan dat het Parool wel van fatsoenlijk journalistje spelen houdt en gewoon even een buurtonderzoekje doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef kipknots het volgende:
Hoe triest is zijn Twitter nu ook. Hij kan het niet hebben dat mensen hem niet op zijn woord geloven.
Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.quote:Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen
Je kan natuurlijk op je klompen aanvoelen dat er dan 'toevallig' niets meer in zijn koffebak ligtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.
Ik ben wel bang dat een agent binnenkort gaat vragen of ze even in zijn kofferbak mogen kijken dus hij kan dat "knuppelachtige ding" voorlopig beter even thuis laten.
Wacht, wat...!?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Welnee, je laat je sturen door angst.
Geef gewoon degene met de grootste bek zo'n ongenadige doodschop tegen zijn ballen dat, mocht hij een meisje willen bezwangeren, hij haar zal moeten likken ipv neuken en de andere elf zijn al de straat uit voordat je op hebt kunnen kijken, lafbekken zijn het, helemaal in hun eentje, maar ook in een groep.
een mes trekken naar 15 en 16 jarigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En At5 heeft een filmpje, vooral audio, van het voorval. Ik kan er niet zoveel wijs uit maar ik hoor Jantje toch wel de groep uitdagen.
http://www.at5.nl/artikel(...)s-hier-gn-gazastrook
Jan Roos is een Samurai met een kitana.quote:Jij hebt ook gezien dat het echt een mes was?
M. Ja, dat klopt. Hij trok het mes uit de kofferbak.
Hoe groot was het?
M. Ongeveer een metertje, zo iets. Het was echt lang
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Ze gaan aangifte doen tegen dat gedrocht. Mooi zo
Die racisten zijn in top vorm.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.
Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.
Snap ik. Straks komt het echte verhaal nog naar buitenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.
Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Jan Roos is vanavond aangevallen door maar liefst twaalf kansenparels. De Marokkanen vielen hem aan omdat hij bij PowNed heeft gewerkt.
Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanentwitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?
Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.quote:
MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken. Net een "Polder-Marokkaan'.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan wasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt.
Goh, ben jij op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken.
Nee hoor, dan had ik dat wel gezegd. Ik constateer alleen even het een en ander aan de hand van je reacties.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Goh, ben jij op je teentjes getrapt?
De OP'er of een moderator zou ook in de OP even de actuele stand van zaken kunnen aangeven.
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan was
Knul, jij zoekt mij altijd op zo gauw het om een dergelijk onderwerp gaat (niet-'westerse' allochtonen) omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.quote:
Dat lijkt me uitermate verstandig nu je jezelf al buitenspel hebt gezet in dit topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Knul, jij zoekt mij altijd op omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.
Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:
Het item wat hij gefilmd heeft. Hij 'kiest' ze wel uit zeg! Meid op 2:10 weet niet waar Spanje ligt maar is er wel op vakantie geweest
Aangifte van zelfverdediging?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Ze gaan aangifte doen tegen dat gedrocht. Mooi zo
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte. En riep "ik hak jullie kkkoppen eraf"quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:53 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Aangifte van zelfverdediging?
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven? We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte.
hahahahha altijd fijn om te zien hoe mensen allerlei drogredenen verzinnen om maar niet in te hoeven zien dat hun racisme dit keer misplaatst is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
Er zaten ook Marokkanen tussen, het was een gemengde groep. De enige reden dat ik het aanhaal is dat een collega van hem bij dit soort incidenten betrokken was, ik denk ook aan die scheidsrechter die wel helemaal dood werd getrapt en nog wat andere incidenten. Waarom ik dan net dit incident noem waarbij niet alleen allochtonen betrokken waren? Omdat het het bekendste incident is van dat soort incidenten van de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.quote:Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven?
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.quote:We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
en waar baseer je dat geloof op?quote:[b]Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
Er zijn nu 2 verhalen. Hij is wel aangevallen en hij is niet aangevallen. Als er niets gebeurd is dan mag Jan wel aangepakt worden. Als Jan wel belaagd is dan mag hij zich daar gewoon tegen verdedigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:11 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
Raar maar waar. Ik wil juist voordat ik ergens naar toe ga alvast weten waar het ligt en wat er in de omgeving ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
Fair enough maar waarom zou hij daarover liegen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Lijkt mij ook het meest logische.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
Dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Ze vroegen zeker of hij een probleem had, de schatten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld.
... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
We hebben het hier over een verwarde man die met een mes naar pubers staat te zwaaien terwijl hij ze uitdaagt en uitscheldt en die daar leugenachtig over heeft verklaard en die geen aangifte wil doen. Als die dan beweert bedreigd te zijn dan heb ik geen reden om dat voor waar aan te nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...
Laten we wel wezen, het dreigen zelf is al een aanval, daarmee zetten zij een aanval in.
Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.
Lijkt er hier toch wel op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde,
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden. Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn - maar Jan heeft het onnodig meer laten escaleren dan dat nodig was. Anderzijds zou het ook best kunnen dat ze hem concreet bedreigden aangezien hij als PowNed-medewerker niet zo populair is bij deze jongens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.
Sowieso heeft Jantje nogal wat informatie weggelaten uit zijn tweetjes(!) vlak na dat incident, en geen aangifte gedaan, en dus alle verklaringen die het tegenovergestelde beweren dan Jantje zelf.
Dat Jantje een xenofobische etter met een grote bek is, dat was al langer bekend, dus ik denk dat hij even de grote vent wilde uithangen tegen wat kinderen, en dat er nu dus een backfire komt...
Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.
Andere mensen die daar foto's hebben gemaakt hebben dat blijkbaar niet gezien, dus kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat Jan die 3 minuten voor het maken van die foto uit d egrond heeft getrokken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt er hier toch wel op.[ afbeelding ]twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Via een filmpje van Roos zijn arrestatie - waarbij de politie-agenten zichzelf niet identificeerden - kwam ik op dit filmpje uit. Ligt het nu aan mij of beginnen onze politie en neppolitie totalitaire trektjes te krijgen?
Weet sowieso iemand op welk tijdstip en welke datum die foto's zijn genomen? Ik doe niet aan sociale media (buiten een forum) dus links naar die foto's zou ik op prijs stellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt er hier toch wel op.[ afbeelding ]twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel.
Omdat je dan weer een goede stok hebt om een complete bevolkingsgroep mee te slaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.
Bram is van de straat, mensen. De Eminem van de Schilderswijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.
Ik neem aan dat daar echt niet alleen maar ouders enzo wonen, dus als dat echt zulke etters zijn zul je heus wel buurtbewoners vinden die het verhaal van Roos zullen bevestigen, als die de waarheid sprak... desnoods anoniem.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen.
Kans op succes: <<50%quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Slaro het volgende:
Die Jan Roos is ook niet het meest betrouwbare type, maar er zal wel iets gebeurd zijn, toch vreemd dat hij geen aangifte wil doen dan zal hij zelf ook wel iets hebben gedaan.
... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Kans op succes: <<50%
Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%
Zo gek vind ik het niet dat hij geen aangifte doet
Ik geloof Jan niet op zijn woord omdat zijn woord niks waard is gebleken. Die kinderen op hun woord geloven doe ik ook helemaal niet. Het zijn immers betrokkenen en niet zomaar omstanders.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
Sterker nog, je krijgt gewoon beveiliging.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?
Sowieso, als je iedere week op TV heel hard roept dat het allemaal kutmarokkanen zijn, dan zou het een beetje vreemd zijn om dan vervolgens bang te zijn om aangifte te doen ivm eventuele gevolgen...
Zoals de mensen die van de Einhovense kopschoppers meteen wisten te vertellen dat het Marokkanen waren ook voor de helft gelijk hadden? De waarheid ligt zelden in het midden, dat achterbakse draaikonten maar moeilijk hun ongelijk toe kunnen geven is iets anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden.
Je kent ze?quote:Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn -
Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Kans op succes: <<50%
Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%
Zo gek vind ik het niet dat hij geen aangifte doet
Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook. Knap ook dat daar in de straat helemaal niets van te zien is. En als iemand daarna ook geen aangifte doet, van een dergelijk ernstig voorval én nadien blijkt zelf met een wapen te hebben zitten zwaaien, waarbij buurtbewoners ook nog zijn verhaal grotendeels tegenspreken.. tja, dan is het niet gek dat je de schijn een beetje tegen hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.
Verder behoort Jan, als journalist, te weten dat geloofwaardigheid voor een groot deel afhankelijk is van of iemand wel of geen aangifte heeft gedaan. Iedereen kan immers wat roepen.
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die heeft-ie vast niet meer.
Lijkt me inderdaad verstandig. Kwaad kan het in geen geval.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook.
Nee, niet helemaal willekeurig. Ik geloof best dat hij een voorkeur heeft voor kinderen van een zekere afkomst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.
Zegt hij. Die jongeren (drie stuks en geen vijftien) zeggen dat zij werden bedreigd. En zij zijn wel voornemens om aangifte te doen, in tegenstelling tot Jan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
Is die nu nog steeds bezig op twitter?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:39 schreef Inspireme het volgende:
https://mobile.twitter.com/laviejanroos/status/631847371735961600
Hier zie je hem met zijn kapmes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:39 schreef Inspireme het volgende:
https://mobile.twitter.com/laviejanroos/status/631847371735961600
Hier zie je hem met zijn kapmes.
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.
Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
Of dat hij niet is aangevallen door 12 Marokkanen maar door een Marokkaan van 12.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
de mesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte. Dat volstaat overigens ook om iemand met een klap dood te slaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er een grote afstand is tussen het mes pakken om een bende af te schrikken en het gebruiken zonder dat die bende hem molesteert en aldoende hier een aanleiding voor geeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
Linkje? Ik volg Twitter nooit dus ik ben niet zo handig met het zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Die twitter warsI've run out of popcorn
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte.
Vast wel, maar dat neemt niet weg dat dit geval een gevaarlijk wapen is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |