abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155130217
Jan Roos is vanavond aangevallen door maar liefst twaalf kansenparels. De Marokkanen vielen hem aan omdat hij bij PowNed heeft gewerkt.

Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.

LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54 Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36 Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49 We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
(she/her)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:02:20 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_155130256
Stiekem vindt hij dit wel ff lekker.
pi_155130266
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
pi_155130511
Klinkt als een spannend verhaal
pi_155130538
quote:
Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
Jan Ramboos zelf?
pi_155130647
Jan Roos _O_

Hopelijk heeft hij er nog beelden van.
pi_155130708
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.

Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_155130791
Verzonnen tweets :')
pi_155130874
NWS / [NWS FeedBack] sp3ctopic!

[ Bericht 90% gewijzigd door Specularium op 11-08-2015 22:18:17 ]
pi_155130937
Jan Roos, nog nooit van gehoord. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_155131588
12 Marokkanen met stokken, ijzeren staven en stenen en hij leeft nog en kan zelfs twitteren?
Gevaarlijk volk die Marokkanen hoor ..
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:33:02 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_155131907
Kut voor hem
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_155131937
Jantje leeft op dit soort zaken. Zonder Marokkanen geen Jan.
pi_155132126
Inteelt, not even once.
pi_155132137
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Zie!
pi_155132308
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef johnson555 het volgende:
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
pleased to meet you
pi_155132418
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 12-08-2015 08:35:36 ]
pi_155132451
Weet niet of ik dit kan geloven. Zo random 12 Marokkanen met ijzeren staven enzo :')
pi_155132638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef RolandArthur het volgende:
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)
Klachten in feedback, is toch duidelijk?
pi_155132869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef moussie het volgende:

[..]

Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Zie!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:58:44 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155132976
Toch fijn van die Marokkanen dat ze erbij vermelden wat de reden van de aanval is, scheelt weer giswerk. ^O^
pi_155133031
Lekker voor hem hihi
DolphinScreensaver.exe
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:00:32 #23
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155133045
kut marokantjesz ;s!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155133245
"Ies incident".
pi_155133307
Hij haalt het bloed onder de nagels van iedereen vandaan. Het is niet raar dat een aantal mannen met extreem laag iq hem aanvallen.
pi_155133445
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
pleased to meet you
pi_155133489
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef KaBuf het volgende:
Jan Roos, nog nooit van gehoord. :')
Familie van Nol misschien?
5 Ferrari's op videoband!
pi_155133494
-Kappen met die plaatjes-

[ Bericht 97% gewijzigd door Specularium op 11-08-2015 23:12:08 ]
pi_155133502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
Ja hoor, nu al bezig met downplayen. Het kan ook *echt* niet in jouw perfecte wereldje dat dit soort dingen voorkomen he?
pi_155133609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef Resistor het volgende:
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.

Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Jij wel, jij bent iemand die een een ander graag een bezoekje aan het ziekenhuis toewenst, mits die natuurlijk niet jouw bekrompen mening deelt.
pi_155133640
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_155133715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
pi_155133725
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
pi_155133829
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:18:29 #35
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_155133862
Wie de neuk is Jan Roos?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_155133947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
Klopt. Jan Roos is per helikopter afgezet op een booreiland om even tot rust te komen en te schuilen.
  Forum Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:20:58 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155133958
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?

Dat soort mensen :r :r: :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155134193
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)

Verder zijn het Nederlanders dames en heren. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.

korte versie:

lange versie:

Helaas wordt haar mond hier steeds gesnoeid:

pi_155134223
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?

Dat soort mensen :r :r: :r
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
pi_155134251
Ik wil wel geloven dat hij enigszins belaagd is, maar een serieus karakter kan dit nooit gehad hebben.

Een paar kwaadwillenden zouden een Jan Roos vrij eenvoudig het ziekenhuis in timmeren, maar nu valt een dozijn gewapende personen hem aan en twittert hij er even later al over..
pi_155134275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)

Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.

eens. al ga ik je links niet aan klikken. was vergeten dat ik ebru umar zo mogelijk nog vervelender vind dat jan roos.
pi_155134304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:

Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.

Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?

Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
  Forum Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:35:06 #43
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155134451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef Adames het volgende:

[..]

eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
Dat is natuurlijk wat anders, maar mensen die het ''begrijpen'' of nog erger goedkeuren zijn smerig. En je ziet ze.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155134548
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland :') :')
pi_155134662
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.

Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?

Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
Je bedoelt de rechters.

Succes
pi_155134697
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland :') :')
Gast
pi_155134761
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gastarbeiders
Fixed. Zo is 't idd ooit begonnen
pi_155134974
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.

Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155135031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.

Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Hangt dat gedeelte van Amsterdam ook niet vol met camera's??
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:51:13 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_155135037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef luxerobots het volgende:
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
Jij kan niet kijken dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_155135083
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.

Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.

Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....

Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:

Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"

De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
pi_155135147
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
pi_155135161
Het is ook gewoon verzonnen.
pi_155135198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:57:34 #55
862 Arcee
Look closer
pi_155135229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Het is ook gewoon verzonnen.
Bron? :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bron? :Y)
Alleen Twitter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2015 @ 00:00:30 #57
862 Arcee
Look closer
pi_155135321
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Alleen Twitter.
Oef, Twitter als bron in NWS. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
pi_155135739
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
pi_155135980
lijkt me inderdaad wat overdreven, zelf heb ik het ook eens voorgehad dat een groepje dacht
"die kerel met zn mercedes ML overvallen " ( auto van mn vader) tot ik de deur opendeed.
Mijn hond Tygo een 2 jaar oude Mechelaar vond het gezelschap niet zo fijn en besloot om het dichtstbijzijnde slachtoffer een keertje te laten voelen dat hij er was. Blijkbaar werd zijn aanwezigheid niet geprezen want ze waren snel weg
pi_155136014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.

Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
pi_155136044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Szikha2 het volgende:
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.

Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.

Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....

Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:

Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"

De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker :') :')

De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent

Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali-Chemicali op 12-08-2015 00:33:03 ]
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155136173
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.

Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
pi_155136216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
pi_155136252
Dit soort Marokkaanse klootzakjes zijn maatschappelijk probleem #1. Iedereen weet het maar benoemen en er iets tegen doen is te politiek incorrect. Beter stopt men ze een tijd weg in een opvoedingskamp, misschien dat er dan nog iets van terecht komt. Ieder geval zijn ze een tijd van straat af.
pi_155136317
Is er al meer bekend dan alleen deze tweets?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 00:37:10 #67
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_155136320
Jan Roos :N
pi_155136330
Dit klinkt als een leuk feestje
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155136346
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
pi_155136377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Waarschijnlijk standaard overval/inbreek uitrusting.
pi_155136408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker :') :')

De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent

Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders
Ik ben geboren in Frankrijk :')
pi_155136858
Moet wel verzonnen zijn. Marokkanen staan immers helemaal niet bekend om agressiviteit tegenover alles wat niet in hun straatje past.
pi_155138124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:41 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik ben geboren in Frankrijk :')
Oke en ik kom er vaak :')

Wat is je punt
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155138197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 augustus 2015 @ 07:17:58 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_155140012
Ken 'm niet

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155140829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:

Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.

En, is er ondertussen al meer informatie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155141002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
Dat zeggen jij, ik en miljoenen Nederlanders al jaren, alleen zijn het die linkse boomknuffelaars in Den Haag die daar een plasje over mogen leggen.
pi_155141180
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En, is er ondertussen al meer informatie?
Het was een incident pompom. Laat het rusten.
Naturheilmittel
pi_155141200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
Schrijf ook nergens dat het per se gelul is. Wil alleen wat meer bewijs zien dan een Tweetje van Roos.

Wanneer hier op het forum een bericht verschijnt over een vrouw met hoofddoek die claimt te zijn belaagd of bedreigd door een of meerdere mannen, dan gelooft het gros van de users haar niet op d'r woord. Men wil (terecht) eerst bewijs zien, zoals bijvoorbeeld een aangifte. Een bron is immers geen bron.

Ik geef onze vriend Roos slechts dezelfde behandeling.
pi_155141307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:17 schreef tong80 het volgende:
Ken 'm niet

:P
Je bent een echte Johan. En wees daar maar blij om. Want door Jan Roos wil je geen echte Jan meer zijn.
pi_155141453
Jan Roos?

Dan hadden het er eigenlijk minimaal 24 moeten zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Admin woensdag 12 augustus 2015 @ 09:44:55 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_155141688
Hoor en wederhoor.

Nu mag Jan weer.
Naturheilmittel
pi_155141704
quote:
Geen stenen op de foto's, geen staven, geen stokken. Bij het speelpleintje ligt alleen een stofzuigerslang.
Daar kun je ook hele nare dingen mee doen! :o
pi_155141786
Als Roos dit incident werkelijk bij elkaar heeft geluld, dan lijdt die man toch aan een ernstig geval van aandachtsziekte.
pi_155141831
Gevalletje, wie lult nu de waarheid en wie praat poep! ?
Zonder wrijving geen glans
pi_155141984
Beetje gek ook dat Jantje geen aangifte wil doen :')
pi_155142348
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Oke en ik kom er vaak :')

Wat is je punt
Ou veus tu en venir, je ne vois que des smiley's. Ta correspondance precedente est inconprehensible.
Il faut combattre l'injustice sociale , en suite le racisme disparetra

Ten eerste: zijn er zoveel omgekomen in de Bijlmer? Jij praat de mensen gewoon na zoals men liever niet in een achterbuurt willen wonen. De banlieu is een politiek sociaal economisch probleem. Net zoals in Nederland de Bijlmeer, Schilderswijk , Tilburg - Noord

Goed nu mijn punt.
Frankrijk heeft na de Wo1 meer dan 1.000.000 Noord Afrikanen laten komen om het arbeiders tekort na de slachting van de oorlog op te vullen en de intergratie verliep prima

Na de Wo2 kwamen er evenveel (oud) noord Afrikaanse strijders in Frankrijk leven en wonen (werden genaturaliseerd) Ook zonder problemen

Rond 1960 kwamen ook opnieuw geluks zoekers altijd Algerije ( maar ook uit Marokko , Tunisië , Senegal , Cote d' Ivoire ectera). Dat verliep iets minder goed omdat de werkeloosheid begon te stijgen na 1972. De olie crisis die de boosdoener werd voor de groeiende economie in Europa bracht jaloersie , xenofobie en afkeer van migranten.

De dankbaarheid die het Franse volk had voor de dappere soldaten van zijn voormalig kolonies verdween ( niet helemaal) en maakte plaats voor angst voor de werkeloosheid.

Le Pen heeft dat aangewakkerd en politiek uitgebuit en de economische realiteit ook. Mede door de lage inkomen van Frans Algerijnen en Afrikanen begonnen deze veel grotere groep dan in NEderland zich massaal te verplaatsen naar de banlieu, en waar getto vorming komt ontstaat er ook sociaal onrust.

JIj vergeet dat wij 6 miljoen Fransen van moslim orgine hebben waarvan toch 70% zeer goed geintergreert zijn. Maar geindoctrineerd worden bij oa de moskee. En als de crisis nog blijft dan worden deze Fransen doof voor de Republiek en zullen zich daardoor willen onderscheiden van de overige Fransen ( die niet moslim zijn)

Jij zegt " er is meer haat bij Fransen jegens 'buitenlanders' dan bij de Nederlanders. Daarop zeg ik je : de Fransen zijn pessimitischer dan de Nederlanders. Allang bekend. En daardoor lijkt die zorg en angst van de Fransen racisme maar dat is het juist niet ( extreem rechts is nooit populair in Frankrijk in tegenstelling met Duitsland en Italië)

De Franse revolutie en daarna Napoleon en de Wo1 heeft bij de Franse volk meer maatschappelijk besef gebracht dan in Nederland.

Er zijn enorm veel gemengde huwelijken in Frankrijk in verhouding dan in Nederland ( Frans getrouwd met Algerijnen ectera)

Ten slotte , als jij zo begint : meningen, opvattingen én overtuigingen zijn zo divers als de verschillende neuzen en oogkleuren van de mens
Dat je vaak in Frankrijk komt betekent niet dat dat je observaties correct zijn.

Ps: deze banlieu probleme is een lachertje ter vergelijking met de massaal afwijzing van vluchteling aan de poort van Europa. Ik heb zelf in mijn jeugd goed gezien dat Fransen klagen maar de volgende dag helpen ze elkaar met suiker en koffie
pi_155145214
quote:
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?

Excuses dan maar, Jan Roos liegt.

Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
pi_155145299
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?

Excuses dan maar, Jan Roos liegt.

Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
Dit ja. _O-

Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
(she/her)
pi_155145345
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit ja. _O-

Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
pi_155145472
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.

Hun de mijne ook, dat scheelt weer, en ik herken veel in de omschrijving van Jan Roos.
pi_155145513
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef Kanjer het volgende:
heb ik ook nog nooit aangifte gedaan
En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
pi_155145587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
Ik klaag niet, ik benoem.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:32:06 #95
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_155145624
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik klaag niet, ik benoem.
Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
pi_155145760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef malleable het volgende:

[..]

Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
Jan Roos ook zo'n voorbeeld. Sommige mensen willen blijkbaar helemaal niet dat de politie iets probeert te doen aan deze zaken.
pi_155145830
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
pi_155145910
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
I´m back.
pi_155145953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
Het lijkt me inderdaad fictie..
pi_155145957
Eindelijk staan die mocro's een keer positief in het nieuws.
Conscience do cost.
pi_155146164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef ems. het volgende:
Eindelijk staan die mocro's een keer positief in het nieuws.
:')
pi_155146210
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.

Hun de mijne ook, dat scheelt weer, en ik herken veel in de omschrijving van Jan Roos.
Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.
pi_155146545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
Wie de neuk is Jan Roos?

Ontopic: geloof er niets van.
-
pi_155146888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).

Helaas ligt smaad/laster tegen naamloze individuen wat moeilijker, maar het is wel droevig dat je zo aan stemmingmakerij kunt doen. Nog droeviger is dat mensen het niet doen van aangifte nog gaan verdedigen ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:47:41 #105
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155147331
Geloof er dus helemaal niets van.

Jan Roos is wel vaker betrapt op leugens op twitter. Zijn blocklijst voor mensen die hem betrappen is langer dan mijn lul. En ik heb een hele lange lul.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155148397
Natuurlijk zijn alle kansenparels op twitter er weer als de shoarmakippen bij om het slachtoffer hiervan zelf de schuld te geven: "ja hij had kritiek op ons jeweetz wollah"
PWBF
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:26:31 #107
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155148466
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Natuurlijk zijn alle kansenparels op twitter er weer als de shoarmakippen bij om het slachtoffer hiervan zelf de schuld te geven: "ja hij had kritiek op ons jetweetz wollah"
Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155148481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
Geloof er dus helemaal niets van.

Ik ook niet. We hebben het hier wel over Marokkanen / moslims he. Die staan totaal niet bekend om agressief gedrag jegens personen die kritiek op hen / de islam hebben.
PWBF
pi_155148493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.
het is ook maar een kankerhollander dus dat snap ik wel
PWBF
pi_155148544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.
Boeien.
pi_155148552
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Boeien.
_O-
pi_155148690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
Het is toch zo?

Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.

Aandachtsgebieden: AZC's, grenzen, etc. Etc.

Zo moeilijk is het allemaal niet, daar hoef ik geen aangifte voor te doen, mag aannemen dat dat zo ook wel opgemerkt is.
pi_155148772
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het is toch zo?

Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.

Aandachtsgebieden: AZC's, grenzen, etc. Etc.

Zo moeilijk is het allemaal niet, daar hoef ik geen aangifte voor te doen, mag aannemen dat dat zo ook wel opgemerkt is.
Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?
pi_155148828
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:
Een kleine 17 miljoen, dat valt best mee.
pi_155148865
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?

Groepje bontkraagjes---> ellende, dat weet iedereen.

Moet we bij links werkelijk alles voorkauwen?
pi_155148901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?

....
pi_155148976
quote:

[..]

Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
pi_155148991
quote:
Absoluut, absoluut.

Bont = moord.

Al die arme zeehondjes enzo. ;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155149000
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
Het is heel simpel. Je doet aangifte. Als je dat niet doet moet je ook verder je smoel houden.
pi_155149009
quote:

[..]

Naturheilmittel
pi_155149018
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Je doet aangifte. Als je dat niet doet moet je ook verder je smoel houden.
Je mag geen valse aangifte doen, Yasmin23.
Naturheilmittel
pi_155149041
quote:
15s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:46 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Je mag geen valse aangifte doen, Yasmin23.
Nee dat mag natuurlijk niet. Maar in het algemeen gesproken he...
pi_155149213
Nogal een sterk verhaal van Jan. Een groep van 12 Marokkanen, gewapend met ijzeren pijpen die scanderen dat ze hem willen slaan omdat hij voor Powned werkt en die uit elkaar stuiven als Jan op ze afloopt. Zó breed is die gast toch ook niet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_155150389
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Nogal een sterk verhaal van Jan. Een groep van 12 Marokkanen, gewapend met ijzeren pijpen die scanderen dat ze hem willen slaan omdat hij voor Powned werkt en die uit elkaar stuiven als Jan op ze afloopt. Zó breed is die gast toch ook niet?
Als je het volledige leden-/lezersbestand van Powned/TPO/Jalta een jongensboek laat schrijven dan krijg je dit waarschijnlijk als gemiddelde uitkomst. Vooroordelen bevestigd, flink wat geweld en een onoverwinnelijke hoofdpersoon.
-
pi_155150547
quote:
Dat is bij bontkraagjes ook niet nodig, lafbekjes stuk voor stuk.
pi_155150566
quote:
Wel vreselijk irritant. Zo'n figuur wil je niet in je private space hebben lijkt me.
pi_155150582
quote:

[..]

Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.
pi_155150600
quote:
4s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:13 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ontopic: geloof er niets van.
Dat pak is te klein :')

Althans de jas. De broek is dan weer wijd :') Amateurs.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155150629
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.
Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!
pi_155150703
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.

Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
pi_155150721
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.

Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
Ok.
pi_155150737
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ok.
Racist.
pi_155150812
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Daarnaast ging het in dit Topic ook over Jan Roos en Marokkanen, dus de gedachte dat ik dacht dat je het over Marokkanen had was zo gek nog niet.
pi_155150831
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:40 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is bij bontkraagjes ook niet nodig, lafbekjes stuk voor stuk.
Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?

Anders hadden we volgens mij ook niet zoveel problemen gehad met overlast, als het zo makkelijk ging.
pi_155150956
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?

Anders hadden we volgens mij ook niet zoveel problemen gehad met overlast, als het zo makkelijk ging.
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.

Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.

Er is niet veel voor nodig.
pi_155150975
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.

Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.

Wat gebeurde er dan?
pi_155150979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat voor bontkraagjes?
pi_155151048
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat voor bontkraagjes?
De beruchte lichtgetinte.
pi_155151113
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:34 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

Als je het volledige leden-/lezersbestand van Powned/TPO/Jalta een jongensboek laat schrijven dan krijg je dit waarschijnlijk als gemiddelde uitkomst. Vooroordelen bevestigd, flink wat geweld en een onoverwinnelijke hoofdpersoon.
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
pi_155151138
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
_O-
pi_155151368
quote:

[..]

:D
-
pi_155152522
quote:

[..]

nice
PWBF
pi_155152714
quote:

[..]

~O>
pi_155152777
quote:

[..]

_O_
pi_155152804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).

Helaas ligt smaad/laster tegen naamloze individuen wat moeilijker, maar het is wel droevig dat je zo aan stemmingmakerij kunt doen. Nog droeviger is dat mensen het niet doen van aangifte nog gaan verdedigen ook.
Figuren die het niet doen van aangifte verdedigen, doen dat alleen wanneer het hen uitkomt. Ik ben hier geregeld topics tegengekomen waarin een claim van, bijvoorbeeld, een hoofddoekendraagster van de hand werd gewezen omdat zij geen aangifte had gedaan.

Tsja.
pi_155152889
quote:

[..]

Ja, en dan zie ik die 12 Marokkanen reageren zoals de Fransen in dit filmpje:

quote:
I´m back.
pi_155153895
quote:
Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.
pi_155153916
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.
Ja, idd. Een hakmes volgens getuigen c.q. knuppelachtig iets volgens Roos...
I´m back.
pi_155153929
quote:
Dat maakt het een nog grotere knuppel dan het al was :D
pi_155153971
quote:

[..]

_O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_155153978
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat maakt het een nog grotere knuppel dan het al was :D
A pre-emptive strike wrs.
I´m back.
pi_155154024
quote:
Roos zegt het eerder 'niet relevant' te hebben gevonden om te vermelden dat hij een wapen had en dat hij het daarom vandaag bewust onvermeld liet in de uitvoerige discussie over het incident op social media. 'Het lijkt mij interessanter dat ik door een roedel bloeddorstige honden werd aangevallen dan dat ik mij heb geprobeerd te verdedigen.'
Wat een figuren.
pi_155154047
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

A pre-emptive strike wrs.
Zo te zien aan zijn getwotter is hij een beetje boos dat het Parool buurtonderzoek heeft gedaan :')
pi_155154072
quote:

[..]

Wat een dom stuk.
pi_155154199
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zo te zien aan zijn getwotter is hij een beetje boos dat het Parool buurtonderzoek heeft gedaan :')
Hij is altijd boos, rijmt op roos.
I´m back.
pi_155154284
De soepjes zijn al weer niet van de lucht...

I´m back.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:15:34 #158
395200 deadprez
One more rail
pi_155154314
quote:

[..]

hahah _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_155154380
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is altijd boos, rijmt op roos.
Je kent hem uit de media?
pi_155154417
Moest ie maar geen rokje dragen daar niet lopen. Dan vraag je erom. Eigen schuld dus!
pi_155154436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Je kent hem uit de media?
Wie kent hem niet hè.
I´m back.
pi_155154578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie kent hem niet hè.
Ik hopelijk niet. Zover ik weet.
pi_155154595
Jezus wat een trieste man _O-
pi_155154654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja inderdaad, dan vraag je erom om in elkaar geslagen te worden toch?

Volledig terecht.
pi_155154711
Soepjes, soepjes...

I´m back.
pi_155154770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
Soepjes, soepjes...

[ afbeelding ]
Daar had hij dat mes al???
pi_155154796
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dan vraag je erom om in elkaar geslagen te worden toch?

Volledig terecht.
Ook met het artikel van Parool is het nog moeilijk om een beetje vast te stellen wat er nou echt gebeurd is hoor, wmb. Maar goed wat wrs wel zo is, want Janneke ontkent het niet, is dat-ie ook met een wapentje (zij het knuppel, zij het machete, zij het sabel) gezwaaid heeft iig. Is dat uit verdediging geweest of als pre-emptive verdediging? Moeilijk vast te stellen.
I´m back.
pi_155154851
Het lijkt me niet dat Roos een Croisetje gedaan heeft. Zo stom zal 'ie geheid niet zijn (hoop ik). Wel heb ik het vermoeden dat 'ie van de weeromstuit niet meer zo goed kon tellen en door de adrenalinerush, die na het gebeurde nog even doorstroomde, de situatie misschien ietsjes ernstiger heeft ingeschat dan 'ie daadwerkelijk was... ;)

Want, ehhh...ik schat mezelf ietsjes meer mans, ietsjes sterker en veel agressiever in, vergeleken met Roos, en het zou me ten zeerste verbazen als ik zonder kleerscheuren uit een confrontatie met twaalf man zou komen :D Bovendien zou ik vlak er na iets anders aan mn hoofd hebben dan Twitter.. maar da's persoonlijk. Jammer ook dat hij, zeker gezien z'n journalistieke achtergrond (en dus het belang van bewijs kennende) niet heeft gefilmd. Ook het niet doen van aangifte is wat onhandig...

Kortom: meh... Hoe graag ik ook even zou willen losgaan over the usual suspects: ik waag me er nog niet aan. Irritante bontkraagjes virtueel lynchen is altijd leuk, maar wel graag terecht... :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:36:25 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_155154896
Iedereen weet dat je zo'n StarWars zwaard moet hebben in West. Behalve Jan. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_155155387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:34 schreef IntensiveGary het volgende:
Het lijkt me niet dat Roos een Croisetje gedaan heeft. Zo stom zal 'ie geheid niet zijn (hoop ik). Wel heb ik het vermoeden dat 'ie van de weeromstuit niet meer zo goed kon tellen en door de adrenalinerush, die na het gebeurde nog even doorstroomde, de situatie misschien ietsjes ernstiger heeft ingeschat dan 'ie daadwerkelijk was... ;)

Want, ehhh...ik schat mezelf ietsjes meer mans, ietsjes sterker en veel agressiever in, vergeleken met Roos, en het zou me ten zeerste verbazen als ik zonder kleerscheuren uit een confrontatie met twaalf man zou komen :D Bovendien zou ik vlak er na iets anders aan mn hoofd hebben dan Twitter.. maar da's persoonlijk. Jammer ook dat hij, zeker gezien z'n journalistieke achtergrond (en dus het belang van bewijs kennende) niet heeft gefilmd. Ook het niet doen van aangifte is wat onhandig...

Kortom: meh... Hoe graag ik ook even zou willen losgaan over the usual suspects: ik waag me er nog niet aan. Irritante bontkraagjes virtueel lynchen is altijd leuk, maar wel graag terecht... :D
Welnee, je laat je sturen door angst.

Geef gewoon degene met de grootste bek zo'n ongenadige doodschop tegen zijn ballen dat, mocht hij een meisje willen bezwangeren, hij haar zal moeten likken ipv neuken en de andere elf zijn al de straat uit voordat je op hebt kunnen kijken, lafbekken zijn het, helemaal in hun eentje, maar ook in een groep.
pi_155155828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Jezus wat een trieste reactie.
pi_155155921

Ik vind hem stoer

"wat krijgen we nou! Wat is dit voor land?!"
pi_155156249
Wat een triest gedrocht die Jan Roos, ik had al het vermoeden dat hij het een en ander verdraaid hedft
Dat iemand hem eens een keer op zijn plek zetm

[ Bericht 13% gewijzigd door Inspireme op 12-08-2015 19:41:19 ]
pi_155156575
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:24 schreef Inspireme het volgende:
Wat een triest gedrocht die Jan Roos, ik had al het vermoeden dat het verzonnen was.
Dat iemand hem eens een keer op zijn plek zetm
Hoe kom je er nou weer bij dat het verzonnen is?
(she/her)
pi_155156635
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

ja niet verzonnen maar het een en ander verdraaid
pi_155156890
quote:
quote:
We zeiden: 'Mogen we je wat vragen, ben jij van Pownews?'
Haha, ja vast. Deze jongens waren net klaar met het helpen van oude oma'tjes met oversteken.
pi_155156901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Inspireme het volgende:

[..]

ja niet verzonnen maar het een en ander verdraaid
Verdraaid? Dingen achtergehouden.
pi_155156930
Het verhaal is vaag.
pi_155156931
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.
pi_155157011
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.
Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?
pi_155157050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?
Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomen :)
pi_155157089
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomen :)
En stenen. En stokken.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:56:48 #183
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_155163525
quote:
Volgens Het Parool stond Jan Roos zelf met een wapen te zwaaien. Omwoners hebben het over een zwart kapmes. Jan Roos geeft aan inderdaad een 'wapen' te hebben gehad. Maar geeft niet aan wat precies.
Schijt aan iedereen
pi_155165448
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:56 schreef Deadre het volgende:

[..]

quote:
Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_155167430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Yeah right, als je vaker aangevallen wordt heb je een wapen liggen in de achterbak en niet binnen handbereik, erg zinvol.
pleased to meet you
pi_155168049
Jan Roos: jokkebrok.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:21:18 #187
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_155171584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Een verboden wapen in je bezit hebben :') een crimineel dus
Schijt aan iedereen
pi_155171736
Hoe triest is zijn Twitter nu ook. Hij kan het niet hebben dat mensen hem niet op zijn woord geloven.
pi_155171743
De vraag wie nou eigenlijk wie aanviel begint zich op te dringen.
pi_155171758
Aandachtsgeile triesteling, die Roos.
pi_155171816
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef kipknots het volgende:
Hoe triest is zijn Twitter nu ook. Hij kan het niet hebben dat mensen hem niet op zijn woord geloven.
Net als dat hij er niet tegen kan dat het Parool wel van fatsoenlijk journalistje spelen houdt en gewoon even een buurtonderzoekje doet.
pi_155171858
die Jan roos is zo zielig :')
pi_155173885
quote:
Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen
Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.

Ik ben wel bang dat een agent binnenkort gaat vragen of ze even in zijn kofferbak mogen kijken dus hij kan dat "knuppelachtige ding" voorlopig beter even thuis laten.
pi_155174346
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.

Ik ben wel bang dat een agent binnenkort gaat vragen of ze even in zijn kofferbak mogen kijken dus hij kan dat "knuppelachtige ding" voorlopig beter even thuis laten.
Je kan natuurlijk op je klompen aanvoelen dat er dan 'toevallig' niets meer in zijn koffebak ligt :')
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:15:24 #195
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155176922
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Welnee, je laat je sturen door angst.

Geef gewoon degene met de grootste bek zo'n ongenadige doodschop tegen zijn ballen dat, mocht hij een meisje willen bezwangeren, hij haar zal moeten likken ipv neuken en de andere elf zijn al de straat uit voordat je op hebt kunnen kijken, lafbekken zijn het, helemaal in hun eentje, maar ook in een groep.
Wacht, wat...!?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:16:34 #196
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155176947
Jan Roos is een stuk onbenul.
pi_155177429
Vandaag zegt-ie op Twitter dat de politie tegen hem gezegd heeft dat aangifte zinloos zou zijn. Dat zit dus kennelijk ook net even anders dan hij eerder beweerde?
pi_155177487
En At5 heeft een filmpje, vooral audio, van het voorval. Ik kan er niet zoveel wijs uit maar ik hoor Jantje toch wel de groep uitdagen.

http://www.at5.nl/artikel(...)s-hier-gn-gazastrook
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:54:13 #199
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155177817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En At5 heeft een filmpje, vooral audio, van het voorval. Ik kan er niet zoveel wijs uit maar ik hoor Jantje toch wel de groep uitdagen.

een mes trekken naar 15 en 16 jarigen. :')

Zou hij bij mij eens moeten doen de vuile racist. :')
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155178141
quote:
Jij hebt ook gezien dat het echt een mes was?
M. Ja, dat klopt. Hij trok het mes uit de kofferbak.
Hoe groot was het?
M. Ongeveer een metertje, zo iets. Het was echt lang
Jan Roos is een Samurai met een kitana.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_155178219
Ze gaan aangifte doen tegen dat gedrocht. Mooi zo ^O^
pi_155178240
Jammer dat ie niet 1 van die ratten flink heeft aangepakt.
pi_155178243
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_155178258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Die racisten zijn in top vorm.
pi_155178267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:21:58 #206
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155178502
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.
Snap ik. Straks komt het echte verhaal nog naar buiten :O
pi_155178647
Treurig figuur die Jan Roos :')
pi_155178657
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Jan Roos is vanavond aangevallen door maar liefst twaalf kansenparels. De Marokkanen vielen hem aan omdat hij bij PowNed heeft gewerkt.

LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54 Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36 Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49 We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155178711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
pi_155178752
Een Jan Roos heeft natuurlijk wel iets enorm 'joods' over zich.. Wellicht dat daarin ook een motief ligt.

Wat dat betreft zie ik hem bij een benzinestation in R'dam-Zuid ook zo in elkaar gebeukt worden.
pi_155178754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig figuur die Jan Roos :')
Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.
#NoDAPL
pi_155178763
Dit verhaal begint nu gewoon hilarisch te worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155178784
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt. ;)
#NoDAPL
pi_155178785
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken. Net een "Polder-Marokkaan'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155178818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt. ;)
Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan was :)
pi_155178831
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken.
Goh, ben jij op je teentjes getrapt?
De OP'er of een moderator zou ook in de OP even de actuele stand van zaken kunnen aangeven.
#NoDAPL
pi_155178847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goh, ben jij op je teentjes getrapt?
De OP'er of een moderator zou ook in de OP even de actuele stand van zaken kunnen aangeven.
Nee hoor, dan had ik dat wel gezegd. Ik constateer alleen even het een en ander aan de hand van je reacties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155178949
Ik krijg deze soap nu pas mee.

Wat een vent... Denk dat we wel met grote zekerheid kunnen zeggen dat Jan Roos prima zou kunnen leven onder het nazi regime.. Geweld en bedrog.

pi_155178955
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan was :)
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
#NoDAPL
pi_155179021

Het item wat hij gefilmd heeft. Hij 'kiest' ze wel uit zeg! Meid op 2:10 weet niet waar Spanje ligt maar is er wel op vakantie geweest :X
pi_155179052
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
Knul, jij zoekt mij altijd op zo gauw het om een dergelijk onderwerp gaat (niet-'westerse' allochtonen) omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.
#NoDAPL
pi_155179065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Knul, jij zoekt mij altijd op omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.
Dat lijkt me uitermate verstandig nu je jezelf al buitenspel hebt gezet in dit topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155179071
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:

Het item wat hij gefilmd heeft. Hij 'kiest' ze wel uit zeg! Meid op 2:10 weet niet waar Spanje ligt maar is er wel op vakantie geweest :X
Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.
pi_155179295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Aangifte van zelfverdediging?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:59:58 #225
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179451
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:53 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Aangifte van zelfverdediging?
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte. En riep "ik hak jullie kkkoppen eraf"

Dat is bedreiging en poging tot doodslag.
pi_155179454
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?

En heb je daar überhaupt tijdsverloop voor nodig?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven? We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
pi_155179473
Via een filmpje van Roos zijn arrestatie - waarbij de politie-agenten zichzelf niet identificeerden - kwam ik op dit filmpje uit. Ligt het nu aan mij of beginnen onze politie en neppolitie totalitaire trektjes te krijgen?
#NoDAPL
pi_155179503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte.
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:02:11 #229
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

hahahahha altijd fijn om te zien hoe mensen allerlei drogredenen verzinnen om maar niet in te hoeven zien dat hun racisme dit keer misplaatst is.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:03:37 #230
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
pi_155179611
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
pi_155179613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?
Er zaten ook Marokkanen tussen, het was een gemengde groep. De enige reden dat ik het aanhaal is dat een collega van hem bij dit soort incidenten betrokken was, ik denk ook aan die scheidsrechter die wel helemaal dood werd getrapt en nog wat andere incidenten. Waarom ik dan net dit incident noem waarbij niet alleen allochtonen betrokken waren? Omdat het het bekendste incident is van dat soort incidenten van de laatste jaren.

quote:
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven?
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.

quote:
We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:05:58 #233
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.

ik ga af op de nieuwsberichten.
pi_155179645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
pi_155179690
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
pi_155179703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:08:48 #237
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179712
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef

Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.

en waar baseer je dat geloof op?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:09:28 #238
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
pi_155179738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...
Laten we wel wezen, het dreigen zelf is al een aanval, daarmee zetten zij een aanval in.
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:10:16 #240
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
pi_155179781
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
Er zijn nu 2 verhalen. Hij is wel aangevallen en hij is niet aangevallen. Als er niets gebeurd is dan mag Jan wel aangepakt worden. Als Jan wel belaagd is dan mag hij zich daar gewoon tegen verdedigen.
pi_155179804
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
pi_155179826
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
pi_155179841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.
Raar maar waar. Ik wil juist voordat ik ergens naar toe ga alvast weten waar het ligt en wat er in de omgeving ligt.
#NoDAPL
pi_155179863
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
pi_155179865
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Fair enough maar waarom zou hij daarover liegen? :?
Ik ben bepaald geen fan van hem en ik zag liever Rutger op Het Binnenhof dan hem maar om nu te stellen dat hij niet te vertrouwen...
#NoDAPL
pi_155179931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
#NoDAPL
pi_155179980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
Lijkt mij ook het meest logische.
pi_155179986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dit.
(she/her)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:19:11 #250
168304 Mani89
pi_155180007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld.
Ze vroegen zeker of hij een probleem had, de schatten.
pi_155180013
Ik neem aan dat de mannen die Roos hebben geholpen bij de tegenaaval al zijn gevonden? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn in deze tijd van facebook en twitter.
Hello, my name is Oliver
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:21:57 #252
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.

Sowieso heeft Jantje nogal wat informatie weggelaten uit zijn tweetjes(!) vlak na dat incident, en geen aangifte gedaan, en dus alle verklaringen die het tegenovergestelde beweren dan Jantje zelf.

Dat Jantje een xenofobische etter met een grote bek is, dat was al langer bekend, dus ik denk dat hij even de grote vent wilde uithangen tegen wat kinderen, en dat er nu dus een backfire komt...
pi_155180083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...
Laten we wel wezen, het dreigen zelf is al een aanval, daarmee zetten zij een aanval in.
We hebben het hier over een verwarde man die met een mes naar pubers staat te zwaaien terwijl hij ze uitdaagt en uitscheldt en die daar leugenachtig over heeft verklaard en die geen aangifte wil doen. Als die dan beweert bedreigd te zijn dan heb ik geen reden om dat voor waar aan te nemen.

De reden dat jij het wel voor waar aanneemt lijkt me inmiddels wel duidelijk, maar die is gelegen in je afkeer van feiten die niet in je straatje passen.
pi_155180126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.
Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:24:24 #255
168304 Mani89
pi_155180133
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde,
Lijkt er hier toch wel op.
LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40 Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
pi_155180181
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.

Sowieso heeft Jantje nogal wat informatie weggelaten uit zijn tweetjes(!) vlak na dat incident, en geen aangifte gedaan, en dus alle verklaringen die het tegenovergestelde beweren dan Jantje zelf.

Dat Jantje een xenofobische etter met een grote bek is, dat was al langer bekend, dus ik denk dat hij even de grote vent wilde uithangen tegen wat kinderen, en dat er nu dus een backfire komt...
Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden. Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn - maar Jan heeft het onnodig meer laten escaleren dan dat nodig was. Anderzijds zou het ook best kunnen dat ze hem concreet bedreigden aangezien hij als PowNed-medewerker niet zo populair is bij deze jongens.
#NoDAPL
pi_155180185
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.
Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:27:37 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180194
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40 Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
[ afbeelding ]
Andere mensen die daar foto's hebben gemaakt hebben dat blijkbaar niet gezien, dus kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat Jan die 3 minuten voor het maken van die foto uit d egrond heeft getrokken.

Het kan prima dat een paar kleine etters een grote bek op hebben gezet richting Jan, en dat Jan meteen zich zo angstig en bedreigd voelde dat hij dacht dat hij net als Theo straks met een mooi mes in zijn bolle buik zou liggen, maar vooralsnog lijkt het er op dat Jan het verhaal allemaal iets groter heeft gemaakt dan het was, en het allemaal wel érg subjectief heeft weergegeven.
pi_155180210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Via een filmpje van Roos zijn arrestatie - waarbij de politie-agenten zichzelf niet identificeerden - kwam ik op dit filmpje uit. Ligt het nu aan mij of beginnen onze politie en neppolitie totalitaire trektjes te krijgen?
Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel. :')
pi_155180238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet sowieso iemand op welk tijdstip en welke datum die foto's zijn genomen? Ik doe niet aan sociale media (buiten een forum) dus links naar die foto's zou ik op prijs stellen.
#NoDAPL
pi_155180243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
pi_155180263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel. :')
Dat kan ik niet ontkennen. :@
#NoDAPL
pi_155180311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat je dan weer een goede stok hebt om een complete bevolkingsgroep mee te slaan.

Jan nam die uitdrukking trouwens net iets te serieus.
pi_155180332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.
pi_155180468
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.
Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.
pi_155180562
Die Jan Roos is ook niet het meest betrouwbare type, maar er zal wel iets gebeurd zijn, toch vreemd dat hij geen aangifte wil doen dan zal hij zelf ook wel iets hebben gedaan.
pi_155180596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.
Bram is van de straat, mensen. De Eminem van de Schilderswijk.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:44:37 #268
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.
Ik neem aan dat daar echt niet alleen maar ouders enzo wonen, dus als dat echt zulke etters zijn zul je heus wel buurtbewoners vinden die het verhaal van Roos zullen bevestigen, als die de waarheid sprak... desnoods anoniem.

Maar goed, blijkbaar is het woord van 1 blanke, waarvan nu al is aangetoond dat hij niet helemaal eerlijk is geweest wat betreft wat er allemaal gebeurd is, voor velen hier al meer waard dan het woord van meerdere ooggetuigen daar die een ander verhaal vertellen...
pi_155180871
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Slaro het volgende:
Die Jan Roos is ook niet het meest betrouwbare type, maar er zal wel iets gebeurd zijn, toch vreemd dat hij geen aangifte wil doen dan zal hij zelf ook wel iets hebben gedaan.
Kans op succes: <<50%
Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%
Zo gek vind ik het niet dat hij geen aangifte doet
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:55:17 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%

... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?

Sowieso, als je iedere week op TV heel hard roept dat het allemaal kutmarokkanen zijn, dan zou het een beetje vreemd zijn om dan vervolgens bang te zijn om aangifte te doen ivm eventuele gevolgen...
pi_155181086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik geloof Jan niet op zijn woord omdat zijn woord niks waard is gebleken. Die kinderen op hun woord geloven doe ik ook helemaal niet. Het zijn immers betrokkenen en niet zomaar omstanders.

Wat ik voorlopig wel voor waar aanneem zijn de dingen die van beide kanten worden erkend, dus ik geloof dat er een confrontatie was, en dat Roos met een wapen heeft staan zwaaien. Ook geloof ik dat de geluidsopname echt is en deze confrontatie betreft. Dan is er in ieder geval sprake van een agressieve man met een wapen, en ligt het niet voor de hand om aan te nemen dat die het slachtoffer is ipv de dader.
pi_155181102
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?

Sowieso, als je iedere week op TV heel hard roept dat het allemaal kutmarokkanen zijn, dan zou het een beetje vreemd zijn om dan vervolgens bang te zijn om aangifte te doen ivm eventuele gevolgen...
Sterker nog, je krijgt gewoon beveiliging.
pi_155181231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden.
Zoals de mensen die van de Einhovense kopschoppers meteen wisten te vertellen dat het Marokkanen waren ook voor de helft gelijk hadden? De waarheid ligt zelden in het midden, dat achterbakse draaikonten maar moeilijk hun ongelijk toe kunnen geven is iets anders.

quote:
Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn -
Je kent ze?
pi_155181466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.

Verder behoort Jan, als journalist, te weten dat geloofwaardigheid voor een groot deel afhankelijk is van of iemand wel of geen aangifte heeft gedaan. Iedereen kan immers wat roepen.
pi_155182385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.

Verder behoort Jan, als journalist, te weten dat geloofwaardigheid voor een groot deel afhankelijk is van of iemand wel of geen aangifte heeft gedaan. Iedereen kan immers wat roepen.
Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook. Knap ook dat daar in de straat helemaal niets van te zien is. En als iemand daarna ook geen aangifte doet, van een dergelijk ernstig voorval én nadien blijkt zelf met een wapen te hebben zitten zwaaien, waarbij buurtbewoners ook nog zijn verhaal grotendeels tegenspreken.. tja, dan is het niet gek dat je de schijn een beetje tegen hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155182559

Maar die heeft-ie vast niet meer.
pi_155182782
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Maar die heeft-ie vast niet meer.
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
pi_155183602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Lijkt me inderdaad verstandig. Kwaad kan het in geen geval.
pi_155183805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten. :s)
#NoDAPL
pi_155183866
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook.
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
#NoDAPL
pi_155183969
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)it-moslimextremisten

Nog een artikel die verzonnen is deze week. Gaat lekker zo!
pi_155184027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten. :s)
Nee, niet helemaal willekeurig. Ik geloof best dat hij een voorkeur heeft voor kinderen van een zekere afkomst.
pi_155184113
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.

Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
pi_155184145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
Zegt hij. Die jongeren (drie stuks en geen vijftien) zeggen dat zij werden bedreigd. En zij zijn wel voornemens om aangifte te doen, in tegenstelling tot Jan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155184206
quote:
Is die nu nog steeds bezig op twitter?

Als het allemaal zo levensbedreigend is doet die kneus toch gewoon aangifte....
pi_155184268
quote:
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155184341
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.

Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
pi_155184475
Gesprek met jongens die er bij waren.Geen beeld.

pi_155184620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
pi_155184766
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
pi_155184836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk ;) Iedereen die ook maar iets van messen weet weet dat een bot mes stukken gevaarlijker is.
pi_155184938
quote:

[..]

Of dat hij niet is aangevallen door 12 Marokkanen maar door een Marokkaan van 12.
Hello, my name is Oliver
pi_155184965
Die twitter wars _O- I've run out of popcorn -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_155185037
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

de mes :')
pi_155185053
quote:

[..]

Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte. Dat volstaat overigens ook om iemand met een klap dood te slaan.
pi_155185197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
Het lijkt mij dat er een grote afstand is tussen het mes pakken om een bende af te schrikken en het gebruiken zonder dat die bende hem molesteert en aldoende hier een aanleiding voor geeft.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Die twitter wars _O- I've run out of popcorn -O-
Linkje? Ik volg Twitter nooit dus ik ben niet zo handig met het zoeken.
#NoDAPL
pi_155185219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte.
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
#NoDAPL
pi_155185261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
Vast wel, maar dat neemt niet weg dat dit geval een gevaarlijk wapen is.
pi_155185271
En vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')