twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanentwitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Ramboos zelf?quote:Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef johnson555 het volgende:
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Klachten in feedback, is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef RolandArthur het volgende:
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Ja hoor, nu al bezig met downplayen. Het kan ook *echt* niet in jouw perfecte wereldje dat dit soort dingen voorkomen he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
Jij wel, jij bent iemand die een een ander graag een bezoekje aan het ziekenhuis toewenst, mits die natuurlijk niet jouw bekrompen mening deelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef Resistor het volgende:
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.
Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
Klopt. Jan Roos is per helikopter afgezet op een booreiland om even tot rust te komen en te schuilen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?
Dat soort mensen![]()
:
eens. al ga ik je links niet aan klikken. was vergeten dat ik ebru umar zo mogelijk nog vervelender vind dat jan roos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)
Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.
Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.
Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)
Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.
Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.
Dat is natuurlijk wat anders, maar mensen die het ''begrijpen'' of nog erger goedkeuren zijn smerig. En je ziet ze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
Je bedoelt de rechters.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.
Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?
Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
Gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland![]()
Hangt dat gedeelte van Amsterdam ook niet vol met camera's??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.
Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Jij kan niet kijken dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef luxerobots het volgende:
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.
Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Bron?quote:
Oef, Twitter als bron in NWS.quote:
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |