abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155130217
Jan Roos is vanavond aangevallen door maar liefst twaalf kansenparels. De Marokkanen vielen hem aan omdat hij bij PowNed heeft gewerkt.

Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.

LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54 Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36 Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49 We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
(she/her)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:02:20 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_155130256
Stiekem vindt hij dit wel ff lekker.
pi_155130266
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
pi_155130511
Klinkt als een spannend verhaal
pi_155130538
quote:
Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
Jan Ramboos zelf?
pi_155130647
Jan Roos _O_

Hopelijk heeft hij er nog beelden van.
pi_155130708
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.

Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_155130791
Verzonnen tweets :')
pi_155130874
NWS / [NWS FeedBack] sp3ctopic!

[ Bericht 90% gewijzigd door Specularium op 11-08-2015 22:18:17 ]
pi_155130937
Jan Roos, nog nooit van gehoord. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_155131588
12 Marokkanen met stokken, ijzeren staven en stenen en hij leeft nog en kan zelfs twitteren?
Gevaarlijk volk die Marokkanen hoor ..
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:33:02 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_155131907
Kut voor hem
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_155131937
Jantje leeft op dit soort zaken. Zonder Marokkanen geen Jan.
pi_155132126
Inteelt, not even once.
pi_155132137
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Zie!
pi_155132308
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef johnson555 het volgende:
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
pleased to meet you
pi_155132418
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 12-08-2015 08:35:36 ]
pi_155132451
Weet niet of ik dit kan geloven. Zo random 12 Marokkanen met ijzeren staven enzo :')
pi_155132638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef RolandArthur het volgende:
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)
Klachten in feedback, is toch duidelijk?
pi_155132869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef moussie het volgende:

[..]

Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Zie!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:58:44 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155132976
Toch fijn van die Marokkanen dat ze erbij vermelden wat de reden van de aanval is, scheelt weer giswerk. ^O^
pi_155133031
Lekker voor hem hihi
DolphinScreensaver.exe
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:00:32 #23
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155133045
kut marokantjesz ;s!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155133245
"Ies incident".
pi_155133307
Hij haalt het bloed onder de nagels van iedereen vandaan. Het is niet raar dat een aantal mannen met extreem laag iq hem aanvallen.
pi_155133445
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentje
Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
pleased to meet you
pi_155133489
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef KaBuf het volgende:
Jan Roos, nog nooit van gehoord. :')
Familie van Nol misschien?
5 Ferrari's op videoband!
pi_155133494
-Kappen met die plaatjes-

[ Bericht 97% gewijzigd door Specularium op 11-08-2015 23:12:08 ]
pi_155133502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Hij heeft het maar druk met momenten vanavond, binnen 1 uur tijd vindt die eerst die gast die hem blijkbaar al jaren bedreigd, wordt die overvallen door 12 Marokkanen met stokken, stenen en ijzeren staven, en kan die er nog over twitteren ook. En als toegift even janken over links, hoe durven ze hem van huilen te beschuldigen terwijl die net overvallen is .. ..
Ja hoor, nu al bezig met downplayen. Het kan ook *echt* niet in jouw perfecte wereldje dat dit soort dingen voorkomen he?
pi_155133609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef Resistor het volgende:
Dan zijn het wel een stel amateurs. 12 man met stokken en stenen (en nog iets), en JR twittert er even later al over.

Je zou toch op z'n minst 'gewond naar het ziekenhuis' verwachten.
Jij wel, jij bent iemand die een een ander graag een bezoekje aan het ziekenhuis toewenst, mits die natuurlijk niet jouw bekrompen mening deelt.
pi_155133640
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_155133715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Vorig jaar om deze tijd toch ook een journalist aangevallen door zulk geteisem? Goed dat er Nederlanders om hem heen stonden om hem te helpen. Hoe is dat gajes er vanaf gekomen? Is daar al iets van bekend? Het gaat hier steeds meer op de situatie in Israel lijken; ook daar gaat het geteisem met stokken op straat en gooien ze met stenen.
Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
pi_155133725
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
pi_155133829
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog even en we moeten de schuilkelders in inderdaad.
Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:18:29 #35
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_155133862
Wie de neuk is Jan Roos?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_155133947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Daar heeft iedereen z,n eigen veilige kamer in huis en zijn er op legio plekken schuilkelders waar je veilig kunt vertoeven maar in Nederland niet.
Klopt. Jan Roos is per helikopter afgezet op een booreiland om even tot rust te komen en te schuilen.
  Forum Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:20:58 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155133958
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?

Dat soort mensen :r :r: :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155134193
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)

Verder zijn het Nederlanders dames en heren. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.

korte versie:

lange versie:

Helaas wordt haar mond hier steeds gesnoeid:

pi_155134223
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja hij is een vervelende beledigende journalist dus je kan hem best in elkaar slaan met 12 man. Kon 'ie verwachten toch?

Dat soort mensen :r :r: :r
eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
pi_155134251
Ik wil wel geloven dat hij enigszins belaagd is, maar een serieus karakter kan dit nooit gehad hebben.

Een paar kwaadwillenden zouden een Jan Roos vrij eenvoudig het ziekenhuis in timmeren, maar nu valt een dozijn gewapende personen hem aan en twittert hij er even later al over..
pi_155134275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat Jan Roos een makkelijke prooi is. Hij ziet eruit als een sulletje ( no offence). Het lijkt erop dat hij niet stevig in zijn schoenen staat. Hij straalt dat uit. Niet dat het een excuus is. Hij is de pispaal voor iedereen (ongeacht afkomst)

Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Ik wil Ebru Umar ( Turkse afkomst) even aan het woord laten. Zij laat precies horen wat er mis is met Nederland.

eens. al ga ik je links niet aan klikken. was vergeten dat ik ebru umar zo mogelijk nog vervelender vind dat jan roos.
pi_155134304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef Szikha2 het volgende:

Verder zijn het Nederlanders mensen. Het zijn geen Marokkanen. Telkens opnieuw roept men "Marokkanen" nee , het zijn Nederlanders. Het zijn jonge Nederlanders met Marokkaanse afkomst ( ouders of grootouders). Het is een groot probleem hoor. Die jongeren verdienen een tik op een billen. En ik snap niet dat hun ouders dat niet doen. Maar als je steeds over "marokkanen" hebt dan maak je steeds meer een scheiding.

Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.

Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?

Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
  Forum Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:35:06 #43
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155134451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef Adames het volgende:

[..]

eerder, jan roos heeft weer eens aandacht nodig terwijl het eigenlijk een oninteressant en talentloos persoon is, dus komt die met dit soort rare verhalen naar buiten. bij jan roos is er genoeg reden om aan te nemen dat dit verhaal op zijn minst heel dik is aangezet
Dat is natuurlijk wat anders, maar mensen die het ''begrijpen'' of nog erger goedkeuren zijn smerig. En je ziet ze.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155134548
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland :') :')
pi_155134662
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is makkelijker om ze Marokkaan te noemen want dan hoeft men niet naar zichzelf te kijken.

Hoevaak wordt er in dit soort situaties gekeken naar de laffe politie die dit tuig niet genadeloos half-dood knuppelt maar ze binnen een paar uur vrijlaat?

Dit is allemaal de schuld van de uitvoerende macht. Die van laffe, blanke burgemeesters en korpscheffen.
Je bedoelt de rechters.

Succes
pi_155134697
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Je kan er op rekenen dat Jan Roos beschuldigt gaat worden van het verzinnen van deze moordaanslag op hem. Want volgens links Nederland zijn alle Marokkaantjes lieverdjes en gebeuren dit soort dingen niet in Nederland :') :')
Gast
pi_155134761
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gastarbeiders
Fixed. Zo is 't idd ooit begonnen
pi_155134974
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.

Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155135031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Tegen RTV Noord-Holland heeft Roos gezegd dat hij omdat hij niet terugdeinsde maar juist naar ze toestapte, de hele club op de vlucht is geslagen. Daarom is hij niet gewond.

Laten we eerst zien of er een aangifte komt. Er lopen zat kut-Marokkanen rond, dus het kan best waar zijn, maar graag iets meer bewijs.
Hangt dat gedeelte van Amsterdam ook niet vol met camera's??
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:51:13 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_155135037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef luxerobots het volgende:
Jan Roos had ze snel geteld en kwam tot 12?
Jij kan niet kijken dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_155135083
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.

Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.

Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....

Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:

Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"

De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
pi_155135147
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
pi_155135161
Het is ook gewoon verzonnen.
pi_155135198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:57:34 #55
862 Arcee
Look closer
pi_155135229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Het is ook gewoon verzonnen.
Bron? :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bron? :Y)
Alleen Twitter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2015 @ 00:00:30 #57
862 Arcee
Look closer
pi_155135321
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Alleen Twitter.
Oef, Twitter als bron in NWS. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
pi_155135739
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
pi_155135980
lijkt me inderdaad wat overdreven, zelf heb ik het ook eens voorgehad dat een groepje dacht
"die kerel met zn mercedes ML overvallen " ( auto van mn vader) tot ik de deur opendeed.
Mijn hond Tygo een 2 jaar oude Mechelaar vond het gezelschap niet zo fijn en besloot om het dichtstbijzijnde slachtoffer een keertje te laten voelen dat hij er was. Blijkbaar werd zijn aanwezigheid niet geprezen want ze waren snel weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')