twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanentwitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Jan Ramboos zelf?quote:Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten.
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef johnson555 het volgende:
Matige "journalist" ook overdrven grapig proberen doen bij powned
Klachten in feedback, is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef RolandArthur het volgende:
Ik heb nu al drie inhoudelijke reacties geplaatst die weggejorist zijn, blijft dit zo doorgaan? En hierbij tevens het verzoek voorgaande reacties terug te plaatsen, deze gingen immers niet tegen de forum regels in. (mits nieuws > tere zieltjes)
Ach andersom zou dit verhaal ook voor zoete koek aangenomen worden dus gun hem een momentjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Of die nou matig is of niet hoort niet uit te maken, niemand hoort door 12 man met stenen, stokken en ijzeren staven aangevallen te worden. Ik vermoed alleen dat er geen snars klopt van dat hele verhaal van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |