quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als in een god geloven, allahu akbar
Ach, als we ons nu nog steeds hadden laten afschrikken door de progressieve übermensch zoals 30 jaar geleden dan hadden we er nog slechter voor gestaan. Het zijn kleine stapjes maar in ieder geval kan je tegenwoordig zeggen dat het land overvol is. Daar probeer ik wat aan bij te dragen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Enigste verschil is dat ik inzie dat "de wereld" het aan zichzelf te danken heeft, en dat je er totaal geen invloed hebt met je geïndoctrineerde mening ons zieke brein. En jij staat dichter bij degene die je zogenaamd haat dan ik.
Ja 30 jaar geleden was het precies hetzelfde, denk het ook wel ja. En toen kwam rechts Nederland met het idee om gastarbeiders te halen voor het economisch belang van ons vaderland, om ze daarna een paspoort te geven en gezinsmigratie toe te staan. Dat was jouw soort, jouw ras, jouw religie die dat deed. Dit land walgt van jouw soort.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, als we ons nu nog steeds hadden laten afschrikken door de progressieve übermensch zoals 30 jaar geleden dan hadden we er nog slechter voor gestaan. Het zijn kleine stapjes maar in ieder geval kan je tegenwoordig zeggen dat het land overvol is. Daar probeer ik wat aan bij te dragen.
Kijk nou uit wat je hier zegt, dit is UTO-sc niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja 30 jaar geleden was het precies hetzelfde, denk het ook wel ja. En toen kwam rechts Nederland met het idee om gastarbeiders te halen voor het economisch belang van ons vaderland, om ze daarna een paspoort te geven en gezinsmigratie toe te staan. Dat was jouw soort, jouw ras, jouw religie die dat deed. Dit land walgt van jouw soort.
Maar je haalde net 30 jaar geleden aan, een kabinet christenhonden/kapitalisten. Je politieke helden van weleer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je hier zegt, dit is UTO-sc niet.Maar goed, ik heb niks te maken met 30, 100 of 1000 jaar geleden. De mensen die nu binnenkomen kunnen we missen als kiespijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, als we ons nu nog steeds hadden laten afschrikken door de progressieve übermensch zoals 30 jaar geleden dan hadden we er nog slechter voor gestaan.
Je stemt op de minst schadelijke partij. Toen was dat de VVD. Dat betekent niet dat ik het overal mee eens was. Begin jaren 80 zag ik al met lede ogen aan dat er steeds meer buitenlanders in Rotterdam kwamen wonen. Als ik al verantwoordelijk was wat die partij veroorzaakt heeft dan kan ik nog van mening veranderen en zeggen: Nu komt er niemand meer in.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je haalde net 30 jaar geleden aan, een kabinet christenhonden/kapitalisten. Je politieke helden van weleer.
[..]
Jan Roos is een held.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:53 schreef Joezi het volgende:
Oh dit topic gaat over Jantje Roos met zijn lelijke grafkopDie miet is net 1 van die hele enge IS-soldaten met zijn zwaaiende zwaard van Allah. 1 pot nat.
Goh lekker op tijd, dat had je toen al allemaal moeten voorzien met je glazen bol en je christenhondelijke godje. Nu is er niks meer aan te doen, nahja je kunt altijd zelfmoord plegen gelukkig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 06:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je stemt op de minst schadelijke partij. Toen was dat de VVD. Dat betekent niet dat ik het overal mee eens was. Begin jaren 80 zag ik al met lede ogen aan dat er steeds meer buitenlanders in Rotterdam kwamen wonen. Als ik al verantwoordelijk was wat die partij veroorzaakt heeft dan kan ik nog van mening veranderen en zeggen: Nu komt er niemand meer in.
lol zonder enige beheersing, mietje liet zich leiden door zijn angstige brein gepaard met verwarrende hormoontjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 06:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jan Roos is een held.Tegenwoordig durft bijna niemand meer wat te zeggen als straattuig zich misdraagt. Hij rende niet weg, hij ging erop af.
Wat kan je doen? Stemmen op partijen die liegen en niet naar hun achterban luisteren. Ik zit mijn tijd wel uit hoor. Het is ook interessant te volgen hoe een volk de vernieling in gaat. Ik had liever een feelgood movie gezien maar een drama kan ook vermakelijk zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 06:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goh lekker op tijd, dat had je toen al allemaal moeten voorzien met je glazen bol en je christenhondelijke godje. Nu is er niks meer aan te doen, nahja je kunt altijd zelfmoord plegen gelukkig.
Stemmen, 1 pot nat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat kan je doen? Stemmen op partijen die liegen en niet naar hun achterban luisteren. Ik zit mijn tijd wel uit hoor. Het is ook interessant te volgen hoe een volk de vernieling in gaat. Ik had liever een feelgood movie gezien maar een drama kan ook vermakelijk zijn.
Angst is een gezonde eigenschap, zeker als je dagelijks bedreigd wordt. Knap van hem dat hij zijn angst overwon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 06:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zonder enige beheersing, mietje liet zich leiden door zijn angstige brein gepaard met verwarrende hormoontjesNet als 1 van hen! 1 van den slechten! 1 pot nat! 1 voor allen, allen voor 1!!
Hij gaf opzettelijk een totaal verkeerde voorstelling van zaken. Dan vind ik het nogal raar om alles wat hij erover gezegd heeft maar nog geen volledige onzin is gebleken maar voor waar aan te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is wat het ettertje zegt, ik heb minder vertrouwen in zijn woord dan in dat van Roos. HIj loog niet, hij liet slechts wat informatie weg.
Hij liet slechts wat informatie weg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij gaf opzettelijk een totaal verkeerde voorstelling van zaken. Dan vind ik het nogal raar om alles wat hij erover gezegd heeft maar nog geen volledige onzin is gebleken maar voor waar aan te nemen.
Probeer het eens bij je belastingaangifte zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:52 schreef skrn het volgende:
[..]
Hij liet slechts wat informatie weg.![]()
Man, man, man. Kijk, dat vind ik nou politiek-correct geleuter.
Of bij politie en justitie. Een kennelijk leugenachtige verklaring telt doorgaans mee voor het bewijs, nog los van een valse aangifte.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probeer het eens bij je belastingaangifte zou ik zeggen.
Dus als iemand eerst verteld dat ze allemaal met stokken en ijzeren staven op hem afkwamen en dat later terug draait naar 1 stok en 1 metalen pijp is die niet aan het liegen? Rare definitie van liegen hou jij er dan op na.quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
... HIj loog niet, hij liet slechts wat informatie weg.
Deze dooddoener bezigde men twintig jaar geleden ook al. Wanneer ga je actie ondernemen?quote:
Dat was bespottend/sarkádzoo bedoeld.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deze dooddoener bezigde men twintig jaar geleden ook al. Wanneer ga je actie ondernemen?
Of valt 't misschien allemaal toch wel een klein beetje mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |