Linkse logica hè. Ze draaien oorzaak en gevolg altijd om als het ze uitkomt. 43% van Nederland wil minder Marokkanen. Dus omdat 43% van Nederland racistisch is, vertonen Marokkanen zo vaak ongepast gedag. Het zou niet in ze opkomen dat wegens het ongepaste gedrag van veel Marokkanen 43% van de Nederlanders er minder van wil hebben.quote:
Ik snap dat hoge percentage niet, is dat echt 43%.... Dus 43% van alle Nederlanders (op de eilanden, Oosten en Noorden van het land) hebben overlast van Marokkanen? Westen en Randstad snap ik dat wel enigzins al woon ik daar en heb er zelden last van. Alleen 1 keer op de school van mijn dochter maar dat waren er maar een paar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Linkse logica hè. Ze draaien oorzaak en gevolg altijd om als het ze uitkomt. 43% van Nederland wil minder Marokkanen. Dus omdat 43% van Nederland racistisch is, vertonen Marokkanen zo vaak ongepast gedag. Het zou niet in ze opkomen dat wegens het ongepaste gedrag van veel Marokkanen 43% van de Nederlanders er minder van wil hebben.
Je hoeft natuurlijk niet persoonlijk van iets overlast te hebben om tot de conclusie te komen dat iets een slechte ontwikkeling is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:17 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap dat hoge percentage niet, is dat echt 43%.... Dus 43% van alle Nederlanders (op de eilanden, Oosten en Noorden van het land) hebben overlast van Marokkanen? Westen en Randstad snap ik dat wel enigzins al woon ik daar en heb er zelden last van. Alleen 1 keer op de school van mijn dochter maar dat waren er maar een paar.
Is het niet net zoiets als "Heel Nederland" kijkt naar Sterren dansen op het ijs ed programma's.
Vergeet niet te vermelden dat de reljongeren ook nog "kinderen" worden genoemd. Dan lijkt het allemaal nog wat erger.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Linkse logica hè. Ze draaien oorzaak en gevolg altijd om als het ze uitkomt. 43% van Nederland wil minder Marokkanen. Dus omdat 43% van Nederland racistisch is, vertonen Marokkanen zo vaak ongepast gedag. Het zou niet in ze opkomen dat wegens het ongepaste gedrag van veel Marokkanen 43% van de Nederlanders er minder van wil hebben.
Die braindead moet je niet serieus nemen, dat is een linkse trolquote:Op maandag 17 augustus 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat de reljongeren ook nog "kinderen" worden genoemd. Dan lijkt het allemaal nog wat erger.
De percentages gaan de komende jaren nog veel verder oplopen, vrees ik. Het wangedrag wordt immers niet of nauwelijks aangepakt.
Ja, als je kan kiezen tussen "meer" of "minder"quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet persoonlijk van iets overlast te hebben om tot de conclusie te komen dat iets een slechte ontwikkeling is.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)il-minder-marokkanen
Natuurlijk, waarschijnlijk kwamen er 20 Marokkaanse prachtjongeren op hem af en vroegen ze hem: "Meneer Roos, we zouden graag met u in discussie willen aangaande uw opvattingen over de multiculturele maatschappij."quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat de reljongeren ook nog "kinderen" worden genoemd. Dan lijkt het allemaal nog wat erger.
Dat weet ik niet. Zoals je waarschijnlijk zelf gemerkt hebt hebben zo ontzettend veel mensen hun kop zo diep in het zand gestoken dat die er in Australië weer uitkomt. Dan heb je nog te maken met het feit dat het overgrote gedeelte wat in Nederland jaarlijks dood gaat autochtoon is en er jaarlijks tienduizenden mensen door naturalisatie Nederlander worden (wat de komende jaren fors toe zal nemen).quote:De percentages gaan de komende jaren nog veel verder oplopen, vrees ik. Het wangedrag wordt immers niet of nauwelijks aangepakt.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die braindead moet je niet serieus nemen, dat is een linkse trol
Dit lees ik op een andere site:quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, als je kan kiezen tussen "meer" of "minder"Het is maar net wat de antwoordkeuzes zijn, staat er "Maakt mij niks uit" dan klikt 70% van de Nederlanders daarop. Of als er 7 keuzes zijn van "Ja" tot "Nee" en dus nog 5 keuzen van "Misschien wel" en "Misschien niet" en alles daartussen. Vraagstelling plus keuzes maken de uitslag.
Ik denk dat hij een serieus punt heeft, maar dat jij het gewoon niet ziet. Het valt je ook moeilijk kwalijk te nemen zo op het eerste oog.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die braindead moet je niet serieus nemen, dat is een linkse trol
Kan wel begrijpen dat ie bang is, het is ook wel heel beangstigend allemaal. Het wordt tijd om ons te bewapen en met scherp te schieten. Onze hele cultuur gaat eraan, mijn vriendin kan niet meer kort gerokt over straat, dit gaat echt te ver.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een serieus punt heeft, maar dat jij het gewoon niet ziet. Het valt je ook moeilijk kwalijk te nemen zo op het eerste oog.
Ik ben al bewapend, maar ga vooral verder met mensen afzeiken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat ie bang is, het is ook wel heel beangstigend allemaal. Het wordt tijd om ons te bewapen en met scherp te schieten. Onze hele cultuur gaat eraan, mijn vriendin kan niet meer kort gerokt over straat, dit gaat echt te ver.
Welk wapen heb jij? Ik zou wel een echte blaffer willen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben al bewapend, maar ga vooral verder met mensen afzeiken.
Je kan zoveel willenquote:Op maandag 17 augustus 2015 05:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk wapen heb jij? Ik zou wel een echte blaffer willen hebben.
okquote:Op maandag 17 augustus 2015 05:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom ben je nu boos op mij, ik sta aan jouw kant.
Voor mij is de huidige situatie al ongewenst. Voor jou waarschijnlijk niet. Het moet nog slechter worden voordat jij inziet dat het verkeerd gaat. Geschiedenis zal ons leren. Ik betaal 10 tegen 1 uit dat het over 10 jaar hier onplezieriger leven is. Place your bets now.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat ie bang is, het is ook wel heel beangstigend allemaal. Het wordt tijd om ons te bewapen en met scherp te schieten. Onze hele cultuur gaat eraan, mijn vriendin kan niet meer kort gerokt over straat, dit gaat echt te ver.
Enige verschil is dat ik inzie dat "de wereld" het aan zichzelf te danken heeft, en dat je er totaal geen invloed hebt met de geïndoctrineerde mening van ons zieke brein. En jij staat dichter bij degene die je zogenaamd haat dan ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor mij is de huidige situatie al ongewenst. Voor jou waarschijnlijk niet. Het moet nog slechter worden voordat jij inziet dat het verkeerd gaat. Geschiedenis zal ons leren. Ik betaal 10 tegen 1 uit dat het over 10 jaar hier onplezieriger leven is. Place your bets now.
Hahahaquote:Op maandag 17 augustus 2015 05:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Enigste verschil is dat ik inzie dat "de wereld" het aan zichzelf te danken heeft, en dat je er totaal geen invloed hebt met je geïndoctrineerde mening ons zieke brein. En jij staat dichter bij degene die je zogenaamd haat dan ik.
No worries bitchquote:Op maandag 17 augustus 2015 05:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij maakt het verschil, bedankt hans
Jij doet er toe, al die rommel in je kop bedenk je helemaal zelf want jij hebt een echte eigen mening.quote:
Juistquote:Op maandag 17 augustus 2015 05:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij doet er toe, al die rommel in je kop bedenk je helemaal zelf want jij hebt een echte eigen mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |