abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155282893
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Deze topictitel :')
Trollol.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155283451
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Deze topictitel :')
Linkse logica hè. Ze draaien oorzaak en gevolg altijd om als het ze uitkomt. 43% van Nederland wil minder Marokkanen. Dus omdat 43% van Nederland racistisch is, vertonen Marokkanen zo vaak ongepast gedag. Het zou niet in ze opkomen dat wegens het ongepaste gedrag van veel Marokkanen 43% van de Nederlanders er minder van wil hebben.
pi_155283598
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Linkse logica hè. Ze draaien oorzaak en gevolg altijd om als het ze uitkomt. 43% van Nederland wil minder Marokkanen. Dus omdat 43% van Nederland racistisch is, vertonen Marokkanen zo vaak ongepast gedag. Het zou niet in ze opkomen dat wegens het ongepaste gedrag van veel Marokkanen 43% van de Nederlanders er minder van wil hebben.
Ik snap dat hoge percentage niet, is dat echt 43%.... Dus 43% van alle Nederlanders (op de eilanden, Oosten en Noorden van het land) hebben overlast van Marokkanen? Westen en Randstad snap ik dat wel enigzins al woon ik daar en heb er zelden last van. Alleen 1 keer op de school van mijn dochter maar dat waren er maar een paar.

Is het niet net zoiets als "Heel Nederland" kijkt naar Sterren dansen op het ijs ed programma's.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_155283739
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:17 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik snap dat hoge percentage niet, is dat echt 43%.... Dus 43% van alle Nederlanders (op de eilanden, Oosten en Noorden van het land) hebben overlast van Marokkanen? Westen en Randstad snap ik dat wel enigzins al woon ik daar en heb er zelden last van. Alleen 1 keer op de school van mijn dochter maar dat waren er maar een paar.

Is het niet net zoiets als "Heel Nederland" kijkt naar Sterren dansen op het ijs ed programma's.
Je hoeft natuurlijk niet persoonlijk van iets overlast te hebben om tot de conclusie te komen dat iets een slechte ontwikkeling is.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)il-minder-marokkanen
pi_155283759
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Vergeet niet te vermelden dat de reljongeren ook nog "kinderen" worden genoemd. Dan lijkt het allemaal nog wat erger.

De percentages gaan de komende jaren nog veel verder oplopen, vrees ik. Het wangedrag wordt immers niet of nauwelijks aangepakt.
pi_155283790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vergeet niet te vermelden dat de reljongeren ook nog "kinderen" worden genoemd. Dan lijkt het allemaal nog wat erger.

De percentages gaan de komende jaren nog veel verder oplopen, vrees ik. Het wangedrag wordt immers niet of nauwelijks aangepakt.
Die braindead moet je niet serieus nemen, dat is een linkse trol
pi_155283814
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet persoonlijk van iets overlast te hebben om tot de conclusie te komen dat iets een slechte ontwikkeling is.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)il-minder-marokkanen
Ja, als je kan kiezen tussen "meer" of "minder" 8)7 Het is maar net wat de antwoordkeuzes zijn, staat er "Maakt mij niks uit" dan klikt 70% van de Nederlanders daarop. Of als er 7 keuzes zijn van "Ja" tot "Nee" en dus nog 5 keuzen van "Misschien wel" en "Misschien niet" en alles daartussen. Vraagstelling plus keuzes maken de uitslag.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_155284543
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Natuurlijk, waarschijnlijk kwamen er 20 Marokkaanse prachtjongeren op hem af en vroegen ze hem: "Meneer Roos, we zouden graag met u in discussie willen aangaande uw opvattingen over de multiculturele maatschappij."
quote:
Dat weet ik niet. Zoals je waarschijnlijk zelf gemerkt hebt hebben zo ontzettend veel mensen hun kop zo diep in het zand gestoken dat die er in Australië weer uitkomt. Dan heb je nog te maken met het feit dat het overgrote gedeelte wat in Nederland jaarlijks dood gaat autochtoon is en er jaarlijks tienduizenden mensen door naturalisatie Nederlander worden (wat de komende jaren fors toe zal nemen).
pi_155284559
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:33 schreef Joezi het volgende:

[..]

o|O Terug naar je hok.
pi_155284590
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:35 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ja, als je kan kiezen tussen "meer" of "minder" 8)7 Het is maar net wat de antwoordkeuzes zijn, staat er "Maakt mij niks uit" dan klikt 70% van de Nederlanders daarop. Of als er 7 keuzes zijn van "Ja" tot "Nee" en dus nog 5 keuzen van "Misschien wel" en "Misschien niet" en alles daartussen. Vraagstelling plus keuzes maken de uitslag.
Dit lees ik op een andere site:

In het onderzoek werd de ondervraagden nog een drietal maatregelen voorgelegd. Voor het afpakken van het Nederlandse paspoort van criminelen met een dubbele nationaliteit is 76 procent. Voor het bevorderen van terugkeer van niet-westerse allochtonen is 65 procent. En voor een immigratiestop voor immigranten uit islamitische landen tekent 48 procent. Onder de aanhang van de PVV is bijna iedereen het met deze maatregelen eens, maar ook in de achterbannen van andere partijen zijn flink wat voorstanders van deze maatregelen te vinden. Bij die van D66 is dat overigens het minst.

Is die 43% dan zo'n abnormaal getal?
pi_155284593
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:33 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een serieus punt heeft, maar dat jij het gewoon niet ziet. Het valt je ook moeilijk kwalijk te nemen zo op het eerste oog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155284618
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een serieus punt heeft, maar dat jij het gewoon niet ziet. Het valt je ook moeilijk kwalijk te nemen zo op het eerste oog.
Kan wel begrijpen dat ie bang is, het is ook wel heel beangstigend allemaal. Het wordt tijd om ons te bewapen en met scherp te schieten. Onze hele cultuur gaat eraan, mijn vriendin kan niet meer kort gerokt over straat, dit gaat echt te ver.
pi_155284627
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kan wel begrijpen dat ie bang is, het is ook wel heel beangstigend allemaal. Het wordt tijd om ons te bewapen en met scherp te schieten. Onze hele cultuur gaat eraan, mijn vriendin kan niet meer kort gerokt over straat, dit gaat echt te ver.
Ik ben al bewapend, maar ga vooral verder met mensen afzeiken.
pi_155284635
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben al bewapend, maar ga vooral verder met mensen afzeiken.
Welk wapen heb jij? Ik zou wel een echte blaffer willen hebben.
pi_155284639
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:18 schreef Joezi het volgende:

[..]

Welk wapen heb jij? Ik zou wel een echte blaffer willen hebben.
Je kan zoveel willen
pi_155284647
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan zoveel willen
Waarom ben je nu boos op mij, ik sta aan jouw kant.
pi_155284649
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:20 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waarom ben je nu boos op mij, ik sta aan jouw kant.
ok
pi_155284651
C'est ca, dit land is het zat
pi_155284652
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

Voor mij is de huidige situatie al ongewenst. Voor jou waarschijnlijk niet. Het moet nog slechter worden voordat jij inziet dat het verkeerd gaat. Geschiedenis zal ons leren. Ik betaal 10 tegen 1 uit dat het over 10 jaar hier onplezieriger leven is. Place your bets now.
pi_155284660
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Voor mij is de huidige situatie al ongewenst. Voor jou waarschijnlijk niet. Het moet nog slechter worden voordat jij inziet dat het verkeerd gaat. Geschiedenis zal ons leren. Ik betaal 10 tegen 1 uit dat het over 10 jaar hier onplezieriger leven is. Place your bets now.
Enige verschil is dat ik inzie dat "de wereld" het aan zichzelf te danken heeft, en dat je er totaal geen invloed hebt met de geïndoctrineerde mening van ons zieke brein. En jij staat dichter bij degene die je zogenaamd haat dan ik.
pi_155284662
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

Enigste verschil is dat ik inzie dat "de wereld" het aan zichzelf te danken heeft, en dat je er totaal geen invloed hebt met je geïndoctrineerde mening ons zieke brein. En jij staat dichter bij degene die je zogenaamd haat dan ik.
Hahaha
pi_155284663
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hahaha
Jij maakt het verschil, bedankt hans
pi_155284666
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:27 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij maakt het verschil, bedankt hans
No worries bitch
pi_155284672
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

No worries bitch
Jij doet er toe, al die rommel in je kop bedenk je helemaal zelf want jij hebt een echte eigen mening.
pi_155284675
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 05:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij doet er toe, al die rommel in je kop bedenk je helemaal zelf want jij hebt een echte eigen mening.
Juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')