abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155179454
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?

En heb je daar überhaupt tijdsverloop voor nodig?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven? We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155179473
Via een filmpje van Roos zijn arrestatie - waarbij de politie-agenten zichzelf niet identificeerden - kwam ik op dit filmpje uit. Ligt het nu aan mij of beginnen onze politie en neppolitie totalitaire trektjes te krijgen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155179503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte.
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:02:11 #229
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
hahahahha altijd fijn om te zien hoe mensen allerlei drogredenen verzinnen om maar niet in te hoeven zien dat hun racisme dit keer misplaatst is.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:03:37 #230
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155179611
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
pi_155179613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?
Er zaten ook Marokkanen tussen, het was een gemengde groep. De enige reden dat ik het aanhaal is dat een collega van hem bij dit soort incidenten betrokken was, ik denk ook aan die scheidsrechter die wel helemaal dood werd getrapt en nog wat andere incidenten. Waarom ik dan net dit incident noem waarbij niet alleen allochtonen betrokken waren? Omdat het het bekendste incident is van dat soort incidenten van de laatste jaren.

quote:
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven?
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.

quote:
We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:05:58 #233
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.

ik ga af op de nieuwsberichten.
pi_155179645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155179690
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
pi_155179703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:08:48 #237
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179712
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef

Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.

en waar baseer je dat geloof op?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:09:28 #238
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
pi_155179738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...
Laten we wel wezen, het dreigen zelf is al een aanval, daarmee zetten zij een aanval in.
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:10:16 #240
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155179763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
pi_155179781
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
Er zijn nu 2 verhalen. Hij is wel aangevallen en hij is niet aangevallen. Als er niets gebeurd is dan mag Jan wel aangepakt worden. Als Jan wel belaagd is dan mag hij zich daar gewoon tegen verdedigen.
pi_155179804
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
pi_155179826
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155179841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.
Raar maar waar. Ik wil juist voordat ik ergens naar toe ga alvast weten waar het ligt en wat er in de omgeving ligt.
#NoDAPL
pi_155179863
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
pi_155179865
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Fair enough maar waarom zou hij daarover liegen? :?
Ik ben bepaald geen fan van hem en ik zag liever Rutger op Het Binnenhof dan hem maar om nu te stellen dat hij niet te vertrouwen...
#NoDAPL
pi_155179931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
#NoDAPL
pi_155179980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
Lijkt mij ook het meest logische.
pi_155179986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dit.
(she/her)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:19:11 #250
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155180007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld.
Ze vroegen zeker of hij een probleem had, de schatten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')