Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Ze gaan aangifte doen tegen dat gedrocht. Mooi zo
Die racisten zijn in top vorm.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.
Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het regent wel aangiftes tegenwoordig zeg.
Snap ik. Straks komt het echte verhaal nog naar buitenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat valt mee, Jantje doet geen aangifte.
Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Jan Roos is vanavond aangevallen door maar liefst twaalf kansenparels. De Marokkanen vielen hem aan omdat hij bij PowNed heeft gewerkt.
Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:29:54Net aangevallen door 12 Marokkanen in Amsterdam-West met stokken, ijzeren staven en stenen. Omdat ik bij PowNed heb gewerkt. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:31:36Werd met stenen begooid. Onder een luid "ik neuk je kanker moeder" vielen ze aan. reageer retweet
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanentwitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:32:49We maken je dood, gilden ze. Ze hadden alleen niet gerekend op dat sommige Nederlandse mannen de tegenaanval inzetten. reageer retweet
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze jongens maken weer eens prachtige reclame voor hun volk (de Polder-Marokkanen of zo iets). Was er geen volwassen Marokkaan in de buurt die enig verantwoordelijkheidsgevoel en verstand had en die kon ingrijpen?
Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.quote:
MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken. Net een "Polder-Marokkaan'.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loop je misschien niet een klein beetje achter bij de ontwikkelingen van dit stukje nieuws?
Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan wasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
MIsschien, ik ging op de OP af. Ik had gezien hoeveel pagina's er zijn maar dit aantal pagina's wordt hier ook vaak binnen een paar uur tijd al gehaald dus ik veronderstelde dat de draad vanochtend werd aangemaakt.
Goh, ben jij op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heeft Bram wel vaker last van. Eerst schreeuwen en bevolkingsgroepen aanvallen en denigreren, dan nadenken.
Nee hoor, dan had ik dat wel gezegd. Ik constateer alleen even het een en ander aan de hand van je reacties.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Goh, ben jij op je teentjes getrapt?
De OP'er of een moderator zou ook in de OP even de actuele stand van zaken kunnen aangeven.
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om een tipje van de sluier op te lichten; het schijnt allemaal niet zo gegaan te zijn zoals Jantje zei dat het gegaan was
Knul, jij zoekt mij altijd op zo gauw het om een dergelijk onderwerp gaat (niet-'westerse' allochtonen) omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.quote:
Dat lijkt me uitermate verstandig nu je jezelf al buitenspel hebt gezet in dit topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Knul, jij zoekt mij altijd op omdat jij het niet kan hebben dat ik een bepaalde uitspraak heb gedaan die jou niet bevalt omwille van een of andere bias die jij als "mutant" hebt. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.
Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:
Het item wat hij gefilmd heeft. Hij 'kiest' ze wel uit zeg! Meid op 2:10 weet niet waar Spanje ligt maar is er wel op vakantie geweest
Aangifte van zelfverdediging?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef Inspireme het volgende:
Ze gaan aangifte doen tegen dat gedrocht. Mooi zo
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte. En riep "ik hak jullie kkkoppen eraf"quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:53 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Aangifte van zelfverdediging?
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet zo treurig als dat deze Polder-Marokkaantjes zijn. Iemand aanvallen omdat hij voor PowNed werkte. Tering, hoe triest ben je dan wel niet? Het was een collega van hem die het meeste aandacht besteedde aan wangedrag van o.a. deze groep mensen, bijv. die jongens die in de caféstraat in Eindhoven iemand net niet dood schopten.
Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven? We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld waarop hij een mes pakte.
hahahahha altijd fijn om te zien hoe mensen allerlei drogredenen verzinnen om maar niet in te hoeven zien dat hun racisme dit keer misplaatst is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij pakte een mes op het moment dat ze hem bedreigden. Is dat zo relevant? Als ik een wapen bij zou hebben dan zou ik er ook naar grijpen op het moment dat het mijn leven of dat van de ander(en) is. Dat geldt trouwens ook voor agressieve honden. Gezien wat er gebeurt en gezien het feit dat de politie ons niet altijd kan beschermen wanneer het nodig is vind ik het niet gek dat iemand pepperspray of een mes bij zich heeft om zichzelf te verdedigen als het nodig is.
er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
er zijn meerdere verklaringen die dat tegenspreken. Eigenlijk is hij de enige die claimt dat hij is bedreigd en aangevallen.
Er zaten ook Marokkanen tussen, het was een gemengde groep. De enige reden dat ik het aanhaal is dat een collega van hem bij dit soort incidenten betrokken was, ik denk ook aan die scheidsrechter die wel helemaal dood werd getrapt en nog wat andere incidenten. Waarom ik dan net dit incident noem waarbij niet alleen allochtonen betrokken waren? Omdat het het bekendste incident is van dat soort incidenten van de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, toen gingen ze helemaal los in de veronderstelling dat het Marokkanen waren, de usual suspects van Fok er achteraan natuurlijk. Toen bleek dat het om autochtone Nederlanders en Belgen ging konden ze niet meer terug. Maar na verloop van tijd doen de feiten er bij jou ook niet meer toe?
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.quote:Wie bedreigde wie? Het staat al wel vast dat Roos niet helemaal eerlijk is geweest he. Maar je gelooft gewoon wat je wil geloven?
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.quote:We hebben vijf minderjarige jongens en een technisch gesproken volwassen man die met een mes loopt te zwaaien en ze verrot scheldt en uitdaagt. Normaal gesproken hebben we het dan over een verwarde man die zo snel mogelijk opgesloten moet worden.
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dus dat hij niet is aangevallen is ook maar een aanname van jou.
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:01 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jan werd dus niet bedreigd en aangevallen?
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
ik claim niet te weten wat er is gebeurd. Jij wel.
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
en waar baseer je dat geloof op?quote:[b]Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef
Ik geloof dat hij werd bedreigd voordat hij het mes trok. Ik kan me er wat bij voorstellen, ik het IRL ook wel eens zien gebeuren.
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:07 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waar claim ik dat? Ik stelde slechts een vraag waarbij ik uitging van de informatie die nu beschikbaar is.
Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De bron dat hij zou zijn bedreigd en aangevallen blijkt onbetrouwbaar en zelfs leugenachtig.
meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
Er zijn nu 2 verhalen. Hij is wel aangevallen en hij is niet aangevallen. Als er niets gebeurd is dan mag Jan wel aangepakt worden. Als Jan wel belaagd is dan mag hij zich daar gewoon tegen verdedigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
de informatie die nu beschikbaar is stelt dat jan roos helemaal niet is bedreigt.
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
meestal zijn het omstanders die een getuigenishebben.. wat wik jij dan, mensen die er niet bij waren?
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:11 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik wil zo min mogelijk onbetrouwbare getuigenissen.
Raar maar waar. Ik wil juist voordat ik ergens naar toe ga alvast weten waar het ligt en wat er in de omgeving ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat ze er op vakantie is geweest doet nauwelijks nog ter zake. De Nederlanders die niet weten waar Spanje ligt, zullen dat vermoedelijk ook niet weten als ze er op vakantie zijn of zijn geweest.
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
Fair enough maar waarom zou hij daarover liegen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De enige bron dat hij bedreigd zou zijn is van Jantje zelf. En als Jantje een beetje een goede journalist is zou hij wel snappen dat jezelf als enige bron nemen nou niet zo heel erg betrouwbaar overkomt. Vooral als je daarna boos gaat doen als andere journalisten zelf een buurtonderzoekje gaan doen.
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Lijkt mij ook het meest logische.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
Dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De andere bron zijn omwonenden die bij voorbaat hun eigen kroost in bescherming nemen, ongeacht wat er gebeurd is.
Ze vroegen zeker of hij een probleem had, de schatten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jij was er bij en hebt iets anders dan de berichten geconstateerd? Voor zover het er nu naar uit ziet hebben die jongens jan een vraag gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |