Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.
Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Bron?quote:
Oef, Twitter als bron in NWS.quote:
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
Jij bent nooit in frankrijk geweest zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Szikha2 het volgende:
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.
Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.
Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....
Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:
Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"
De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.
Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
Waarschijnlijk standaard overval/inbreek uitrusting.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Ik ben geboren in Frankrijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker![]()
De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent
Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
En, is er ondertussen al meer informatie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.
Dat zeggen jij, ik en miljoenen Nederlanders al jaren, alleen zijn het die linkse boomknuffelaars in Den Haag die daar een plasje over mogen leggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
Het was een incident pompom. Laat het rusten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En, is er ondertussen al meer informatie?
Schrijf ook nergens dat het per se gelul is. Wil alleen wat meer bewijs zien dan een Tweetje van Roos.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
Je bent een echte Johan. En wees daar maar blij om. Want door Jan Roos wil je geen echte Jan meer zijn.quote:
Daar kun je ook hele nare dingen mee doen!quote:Geen stenen op de foto's, geen staven, geen stokken. Bij het speelpleintje ligt alleen een stofzuigerslang.
Ou veus tu en venir, je ne vois que des smiley's. Ta correspondance precedente est inconprehensible.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Oke en ik kom er vaak
Wat is je punt
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?
Excuses dan maar, Jan Roos liegt.
Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit ja.
Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
Ik klaag niet, ik benoem.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
Jan Roos ook zo'n voorbeeld. Sommige mensen willen blijkbaar helemaal niet dat de politie iets probeert te doen aan deze zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef malleable het volgende:
[..]
Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Het lijkt me inderdaad fictie..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |