abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155135083
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.

Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.

Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....

Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:

Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"

De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
pi_155135147
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155135161
Het is ook gewoon verzonnen.
pi_155135198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.

Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:57:34 #55
862 Arcee
Look closer
pi_155135229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Het is ook gewoon verzonnen.
Bron? :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bron? :Y)
Alleen Twitter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2015 @ 00:00:30 #57
862 Arcee
Look closer
pi_155135321
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Alleen Twitter.
Oef, Twitter als bron in NWS. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155135327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat staat inderdaad in het journalistenhandboek, een aangifte is voorwaarde voor geloofwaardigheid.
Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
pi_155135739
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij bellen altijd de politie om het te verifiëren. Iedereen kan immers wat roepen.
En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
pi_155135980
lijkt me inderdaad wat overdreven, zelf heb ik het ook eens voorgehad dat een groepje dacht
"die kerel met zn mercedes ML overvallen " ( auto van mn vader) tot ik de deur opendeed.
Mijn hond Tygo een 2 jaar oude Mechelaar vond het gezelschap niet zo fijn en besloot om het dichtstbijzijnde slachtoffer een keertje te laten voelen dat hij er was. Blijkbaar werd zijn aanwezigheid niet geprezen want ze waren snel weg
pi_155136014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En wat zegt de politie dan? Wij geven geen informatie over lopende zaken.
De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.

Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
pi_155136044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Szikha2 het volgende:
Het is de schuld van de ouders van die kinderen. Waar zijn de ouders? De vaders? Ik heb nog nooit een Marokkaan in Marokko horen zeggen tegen iemand anders " je moeder is een hoer". En bijna alle kinderen van de immigranten kunnen nauwelijks Nederlands. Zo bizar.

Er is heel wat mis met Nederland. Dat is for sure. De multiculticulture samenleving lukt niet. Heeft gefaald. In Duitsland ook. In Frankrijk niet. Niet gefaald maar het is meer een probleem van armoede en werkeloosheid dat speelt. In Frankrijk heerst er een republiek. Frankrijk maakt geen onderscheid. En Nederlanders wel. Speciaal zwemmen voor moslims. In gemeentes zie je niet alleen de Nederlandse taal maar het Turks en Arabisch. In Frankrijk niet hoor. Je spreekt Frans.

Je kan concluderen dat Nederland zelf schuldig is. De overheid. Het betuttelen. He, kan je geen Nederlands? Oh dan geven we je een vertaler! En ik denk he dat de Nederlands geen contact zoeken met deze groep (Neder Turken / Marokkanen ectera) Nederlanders negeren ze. Vergeet dat niet. In Frankrijk is er meer uitwisselingen tussen Fransen en Frans Algerijnen. Ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking geen contact zoekt. Men roept wel van alles " zwarte piet racisme, boerka verbod racisme" ....

Nederland is denk ik een te klein land (letterlijk). Ik herinner me nog een liedje uit de jaren 90s:

Dat kan nu niet meer. Dan roept iedereen " dat is denegrerend!"

De crisis in Europa heeft dat allemaal versnelt naar voren gebracht. Doordat men banen kwijt raken zien men ineens blijkbaar de Neder- Turken/ Marokkanen als banen pikkers. Of uitkeringpikkers. Dus xenofobie en racisme ( beide kanten)
Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker :') :')

De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent

Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali-Chemicali op 12-08-2015 00:33:03 ]
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155136173
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De politie bevestigt of er wel of geen aangifte is gedaan.

Nogmaals, ik beweer niet dat het gelul is, maar we hebben nu alleen wat Tweets van Roos als bewijs.
Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
pi_155136216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onder bepaalde voorwaarden kan je anoniem aangifte doen, maar daar lijkt me Jan Roos ook niet het type voor.
Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
pi_155136252
Dit soort Marokkaanse klootzakjes zijn maatschappelijk probleem #1. Iedereen weet het maar benoemen en er iets tegen doen is te politiek incorrect. Beter stopt men ze een tijd weg in een opvoedingskamp, misschien dat er dan nog iets van terecht komt. Ieder geval zijn ze een tijd van straat af.
pi_155136317
Is er al meer bekend dan alleen deze tweets?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 00:37:10 #67
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_155136320
Jan Roos :N
pi_155136330
Dit klinkt als een leuk feestje
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155136346
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
pi_155136377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Waarschijnlijk standaard overval/inbreek uitrusting.
pi_155136408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Jij bent nooit in frankrijk geweest zeker :') :')

De banlieus zijn erger dan de Bijlmer vent

Plus franzen hebben een hekel aan buitelanders
Ik ben geboren in Frankrijk :')
pi_155136858
Moet wel verzonnen zijn. Marokkanen staan immers helemaal niet bekend om agressiviteit tegenover alles wat niet in hun straatje past.
pi_155138124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:41 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik ben geboren in Frankrijk :')
Oke en ik kom er vaak :')

Wat is je punt
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155138197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Roos de boel flink heeft opgeblazen.
Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 augustus 2015 @ 07:17:58 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_155140012
Ken 'm niet

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155140829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:

Dit heeft hij zojuist bekendgemaakt via twitter. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.

En, is er ondertussen al meer informatie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155141002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef sneakydesert het volgende:
Paspoort afpakken en inclusief gehele familie uitzetten naar land van herkomst van de generatie. Ze hebben het verpest, weg ermee. Weg uit Nederland.
Dat zeggen jij, ik en miljoenen Nederlanders al jaren, alleen zijn het die linkse boomknuffelaars in Den Haag die daar een plasje over mogen leggen.
pi_155141180
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En, is er ondertussen al meer informatie?
Het was een incident pompom. Laat het rusten.
Naturheilmittel
pi_155141200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, klinkt redelijk zoals het gaat met groepjes laffe bontkraagjes.
Inclusief het wegvluchten als er iets van verzet dreigt, ze pakken niet voor niets het liefst ouderen en invaliden.
Schrijf ook nergens dat het per se gelul is. Wil alleen wat meer bewijs zien dan een Tweetje van Roos.

Wanneer hier op het forum een bericht verschijnt over een vrouw met hoofddoek die claimt te zijn belaagd of bedreigd door een of meerdere mannen, dan gelooft het gros van de users haar niet op d'r woord. Men wil (terecht) eerst bewijs zien, zoals bijvoorbeeld een aangifte. Een bron is immers geen bron.

Ik geef onze vriend Roos slechts dezelfde behandeling.
pi_155141307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:17 schreef tong80 het volgende:
Ken 'm niet

:P
Je bent een echte Johan. En wees daar maar blij om. Want door Jan Roos wil je geen echte Jan meer zijn.
pi_155141453
Jan Roos?

Dan hadden het er eigenlijk minimaal 24 moeten zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Admin woensdag 12 augustus 2015 @ 09:44:55 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_155141688
Hoor en wederhoor.

Nu mag Jan weer.
Naturheilmittel
pi_155141704
quote:
Geen stenen op de foto's, geen staven, geen stokken. Bij het speelpleintje ligt alleen een stofzuigerslang.
Daar kun je ook hele nare dingen mee doen! :o
pi_155141786
Als Roos dit incident werkelijk bij elkaar heeft geluld, dan lijdt die man toch aan een ernstig geval van aandachtsziekte.
pi_155141831
Gevalletje, wie lult nu de waarheid en wie praat poep! ?
Zonder wrijving geen glans
pi_155141984
Beetje gek ook dat Jantje geen aangifte wil doen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155142348
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Oke en ik kom er vaak :')

Wat is je punt
Ou veus tu en venir, je ne vois que des smiley's. Ta correspondance precedente est inconprehensible.
Il faut combattre l'injustice sociale , en suite le racisme disparetra

Ten eerste: zijn er zoveel omgekomen in de Bijlmer? Jij praat de mensen gewoon na zoals men liever niet in een achterbuurt willen wonen. De banlieu is een politiek sociaal economisch probleem. Net zoals in Nederland de Bijlmeer, Schilderswijk , Tilburg - Noord

Goed nu mijn punt.
Frankrijk heeft na de Wo1 meer dan 1.000.000 Noord Afrikanen laten komen om het arbeiders tekort na de slachting van de oorlog op te vullen en de intergratie verliep prima

Na de Wo2 kwamen er evenveel (oud) noord Afrikaanse strijders in Frankrijk leven en wonen (werden genaturaliseerd) Ook zonder problemen

Rond 1960 kwamen ook opnieuw geluks zoekers altijd Algerije ( maar ook uit Marokko , Tunisië , Senegal , Cote d' Ivoire ectera). Dat verliep iets minder goed omdat de werkeloosheid begon te stijgen na 1972. De olie crisis die de boosdoener werd voor de groeiende economie in Europa bracht jaloersie , xenofobie en afkeer van migranten.

De dankbaarheid die het Franse volk had voor de dappere soldaten van zijn voormalig kolonies verdween ( niet helemaal) en maakte plaats voor angst voor de werkeloosheid.

Le Pen heeft dat aangewakkerd en politiek uitgebuit en de economische realiteit ook. Mede door de lage inkomen van Frans Algerijnen en Afrikanen begonnen deze veel grotere groep dan in NEderland zich massaal te verplaatsen naar de banlieu, en waar getto vorming komt ontstaat er ook sociaal onrust.

JIj vergeet dat wij 6 miljoen Fransen van moslim orgine hebben waarvan toch 70% zeer goed geintergreert zijn. Maar geindoctrineerd worden bij oa de moskee. En als de crisis nog blijft dan worden deze Fransen doof voor de Republiek en zullen zich daardoor willen onderscheiden van de overige Fransen ( die niet moslim zijn)

Jij zegt " er is meer haat bij Fransen jegens 'buitenlanders' dan bij de Nederlanders. Daarop zeg ik je : de Fransen zijn pessimitischer dan de Nederlanders. Allang bekend. En daardoor lijkt die zorg en angst van de Fransen racisme maar dat is het juist niet ( extreem rechts is nooit populair in Frankrijk in tegenstelling met Duitsland en Italië)

De Franse revolutie en daarna Napoleon en de Wo1 heeft bij de Franse volk meer maatschappelijk besef gebracht dan in Nederland.

Er zijn enorm veel gemengde huwelijken in Frankrijk in verhouding dan in Nederland ( Frans getrouwd met Algerijnen ectera)

Ten slotte , als jij zo begint : meningen, opvattingen én overtuigingen zijn zo divers als de verschillende neuzen en oogkleuren van de mens
Dat je vaak in Frankrijk komt betekent niet dat dat je observaties correct zijn.

Ps: deze banlieu probleme is een lachertje ter vergelijking met de massaal afwijzing van vluchteling aan de poort van Europa. Ik heb zelf in mijn jeugd goed gezien dat Fransen klagen maar de volgende dag helpen ze elkaar met suiker en koffie
pi_155145214
quote:
Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?

Excuses dan maar, Jan Roos liegt.

Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
pi_155145299
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja nee, als straatmarokaan het zegt, tja, dan zijn we uitgepraat he?

Excuses dan maar, Jan Roos liegt.

Ik bedoel, hallo, straatmarokaan himself heeft onderzoek gedaan.
Dit ja. _O-

Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
(she/her)
pi_155145345
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit ja. _O-

Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
pi_155145472
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.

Hun de mijne ook, dat scheelt weer, en ik herken veel in de omschrijving van Jan Roos.
pi_155145513
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef Kanjer het volgende:
heb ik ook nog nooit aangifte gedaan
En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
pi_155145587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
Ik klaag niet, ik benoem.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:32:06 #95
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_155145624
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik klaag niet, ik benoem.
Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
pi_155145760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef malleable het volgende:

[..]

Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
Jan Roos ook zo'n voorbeeld. Sommige mensen willen blijkbaar helemaal niet dat de politie iets probeert te doen aan deze zaken.
pi_155145830
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
pi_155145910
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
I´m back.
pi_155145953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
Het lijkt me inderdaad fictie..
pi_155145957
Eindelijk staan die mocro's een keer positief in het nieuws.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')