Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit ja.
Laten we nu maar afwachten, zo'n anoniem Twitter-accountje gelooft natuurlijk niemand.
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten op wachten? Roos heeft al aangegeven dat hij geen aangifte gaat doen.
Ik klaag niet, ik benoem.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En maar klagen dat de overheid niets doet om de problemen op te lossen.
Jan Roos ook zo'n voorbeeld. Sommige mensen willen blijkbaar helemaal niet dat de politie iets probeert te doen aan deze zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef malleable het volgende:
[..]
Grote bek maar niets doen? ga dan maar ergens in het luchtledige staan schreeuwen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal met ijzeren staven. Die hadden ze natuurlijk bij zich voor het geval ze Jan Roos tegen zouden komen
Het lijkt me inderdaad fictie..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jan Roos en de 12 Marokkanen; een schelmenroman?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef ems. het volgende:
Eindelijk staan die mocro's een keer positief in het nieuws.
Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, heb ik ook nog nooit aangifte gedaan en heb mijn aandacht wel gehad van de bontkraagjes.
Hun de mijne ook, dat scheelt weer, en ik herken veel in de omschrijving van Jan Roos.
Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Roos doet geen aangifte, staat in hetzelfde artikel. Er zijn immers 'zoveel Marokkanen' in Amsterdam.
Van een journalist mag je toch verwachten dat hij weet dat een aangifte voorwaarde is voor de geloofwaardigheid.
Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Natuurlijk zijn alle kansenparels op twitter er weer als de shoarmakippen bij om het slachtoffer hiervan zelf de schuld te geven: "ja hij had kritiek op ons jetweetz wollah"
Ik ook niet. We hebben het hier wel over Marokkanen / moslims he. Die staan totaal niet bekend om agressief gedrag jegens personen die kritiek op hen / de islam hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
Geloof er dus helemaal niets van.
het is ook maar een kankerhollander dus dat snap ik welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het gejuich uit multiculturele hoek was weer niet van de lucht.
Boeien.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangiftes worden ook gebruikt om trends te signaleren en aandachtsgebieden in kaart te brengen.
Het is toch zo?quote:
Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.
Aandachtsgebieden: AZC's, grenzen, etc. Etc.
Zo moeilijk is het allemaal niet, daar hoef ik geen aangifte voor te doen, mag aannemen dat dat zo ook wel opgemerkt is.
Een kleine 17 miljoen, dat valt best mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:35 schreef Kanjer het volgende:
Trends: het aantal gelukszoekers dat hier geld en een woning probeert te hosselen loopt de spuigaten uit.
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het nu om aangiftes van aangevallen worden door groepen?
....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?
Groepje bontkraagjes---> ellende, dat weet iedereen.
Moet we bij links werkelijk alles voorkauwen?
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is ook van alle dagen, of wou je met droge ogen beweren dat er hiervoor nog nooit iemand last had gehad met groepjes bontkraagjes?
Moet we bij links werkelijk alles voorkauwen?
Absoluut, absoluut.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef Kanjer het volgende:
Het is heel simpel. Je doet aangifte. Als je dat niet doet moet je ook verder je smoel houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |