Wel vreselijk irritant. Zo'n figuur wil je niet in je private space hebben lijkt me.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Nogal een sterk verhaal van Jan. Een groep van 12 Marokkanen, gewapend met ijzeren pijpen die scanderen dat ze hem willen slaan omdat hij voor Powned werkt en die uit elkaar stuiven als Jan op ze afloopt. Zó breed is die gast toch ook niet?
Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen zijn kudt, dat weten we zo onderhand wel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Jantje niet wat dingen uit zijn duim lijkt te zuigen.
Dat pak is te kleinquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontopic: geloof er niets van.
Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij bent degene die er marokanen van maakt, ik heb dat woord niet in de,mond gehad.
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met 'bontkragen' bedoelde je natuurlijk warm aangeklede bejaarden! Silly me!
Ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.
Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
Daarnaast ging het in dit Topic ook over Jan Roos en Marokkanen, dus de gedachte dat ik dacht dat je het over Marokkanen had was zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Of tunesiers, of algarijnen, whatever, punt is je weet het niet en jouw perverse racistische geest vult dat in met marokanen, niet ik.
Is een links tikje, voor anderen willen denken terwijl ze het niet eens voor zichzelf kunnen.
Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is bij bontkraagjes ook niet nodig, lafbekjes stuk voor stuk.
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wellicht als het er vier zijn, maar met twaalf gewapende kerels zullen ze zich toch niet laten afschrikken door Jan Roos?
Anders hadden we volgens mij ook niet zoveel problemen gehad met overlast, als het zo makkelijk ging.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.
Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.
Er is niet veel voor nodig.
Wat voor bontkraagjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen zijn bang omdat het er intimiderend uitzien en dat ruiken de bontkraagjes.
Ikzelf ben breed noch stoer maar ga nergens voor opzij en heb niet zo lang gelden een groepje van zes te grazen genomen die dachten een makkelijk doelwit te hebben.
Er is niet veel voor nodig.
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:34 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Als je het volledige leden-/lezersbestand van Powned/TPO/Jalta een jongensboek laat schrijven dan krijg je dit waarschijnlijk als gemiddelde uitkomst. Vooroordelen bevestigd, flink wat geweld en een onoverwinnelijke hoofdpersoon.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
[..]
"Jan Roos stapte naar buiten, de frisse zomerlucht in. Hij kwam net bij zijn vriendin vandaan. Blond was ze, uiteraard, het mooiste meisje van de klas en nog onbevlekt door de Marokkanen die de buurt van Jan Roos teisterden. 'Je hebt haar weer goed bevredigd vandaag, Jan Roos', sprak Jan Roos hardop tegen zichzelf. Terwijl hij dit zei zag hij vanuit zijn ooghoek echter donkere schaduwen voorbij flitsen. Een, twee, vier, twaalf Marokkanen sprongen uit de bosjes vandaan, gewapend met ijzeren pijpen, stenen en ander wapentuig. 'Jij werkt voor Powned, vuile dhimmi, ik neuk je kankermoeder!!' hoorde Jan Roos een van de jongens roepen. Dit kon, mocht en wilde hij niet over zijn kant laten gaan. Hij liet zijn tas met een zware plof op de grond vallen, keek vanonder zijn cowboyhoed schuin omhoog naar de tegenstand en zei 'you feeling lucky, punk?'."
nicequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Figuren die het niet doen van aangifte verdedigen, doen dat alleen wanneer het hen uitkomt. Ik ben hier geregeld topics tegengekomen waarin een claim van, bijvoorbeeld, een hoofddoekendraagster van de hand werd gewezen omdat zij geen aangifte had gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doet me denken aan Castricum die aangifte zou doen tegen die professor nadat hij bij dat interview een vieze onderbroek had opgelopen. Maar toen bleek het doen van valse aangifte een strafbaar feit en beperkte Powned zich tot de reeds gepleegde smaad/laster (hij heeft me gewurgd!).
Helaas ligt smaad/laster tegen naamloze individuen wat moeilijker, maar het is wel droevig dat je zo aan stemmingmakerij kunt doen. Nog droeviger is dat mensen het niet doen van aangifte nog gaan verdedigen ook.
Ja, en dan zie ik die 12 Marokkanen reageren zoals de Fransen in dit filmpje:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:
Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
http://www.parool.nl/paro(...)net-wat-anders.dhtml
Ja, idd. Een hakmes volgens getuigen c.q. knuppelachtig iets volgens Roos...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verklaart wel gelijk waarom hij geen aangifte heeft gedaan.
Dat maakt het een nog grotere knuppel dan het al wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
http://www.parool.nl/paro(...)net-wat-anders.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |