quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw nieuws.
http://www.parool.nl/paro(...)net-wat-anders.dhtml
Haha, ja vast. Deze jongens waren net klaar met het helpen van oude oma'tjes met oversteken.quote:We zeiden: 'Mogen we je wat vragen, ben jij van Pownews?'
Verdraaid? Dingen achtergehouden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ja niet verzonnen maar het een en ander verdraaid
Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat het verzonnen is?
Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zaten natuurlijk al wel wat haken en ogen aan zijn verhaal. Het geen aangifte willen doen bijvoorbeeld.
Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er zal toch ook werkelijke schade zijn na zo'n aanval?
En stenen. En stokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook dat. Zeker als ze met metalen staven achter je aankomen
quote:Volgens Het Parool stond Jan Roos zelf met een wapen te zwaaien. Omwoners hebben het over een zwart kapmes. Jan Roos geeft aan inderdaad een 'wapen' te hebben gehad. Maar geeft niet aan wat precies.
quote:
quote:Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Yeah right, als je vaker aangevallen wordt heb je een wapen liggen in de achterbak en niet binnen handbereik, erg zinvol.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Roos erkent desgevraagd dat hij inderdaad 'wel iets in zijn hand had,' maar zegt dat het geen kapmes was. 'Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen. Dat gebeurt namelijk vaker.
Net als dat hij er niet tegen kan dat het Parool wel van fatsoenlijk journalistje spelen houdt en gewoon even een buurtonderzoekje doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef kipknots het volgende:
Hoe triest is zijn Twitter nu ook. Hij kan het niet hebben dat mensen hem niet op zijn woord geloven.
Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.quote:Het was een knuppelachtig ding, dat ik in mijn auto heb liggen voor als ik word aangevallen door Marokkanen
Je kan natuurlijk op je klompen aanvoelen dat er dan 'toevallig' niets meer in zijn koffebak ligtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je zo vooringenomen bent en er komen wat Marokkaanse jochies op je af escaleert het waarschijnlijk ook al snel. Het lijkt me dat beide partijen elkaar niet echt mogen.
Ik ben wel bang dat een agent binnenkort gaat vragen of ze even in zijn kofferbak mogen kijken dus hij kan dat "knuppelachtige ding" voorlopig beter even thuis laten.
Wacht, wat...!?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Welnee, je laat je sturen door angst.
Geef gewoon degene met de grootste bek zo'n ongenadige doodschop tegen zijn ballen dat, mocht hij een meisje willen bezwangeren, hij haar zal moeten likken ipv neuken en de andere elf zijn al de straat uit voordat je op hebt kunnen kijken, lafbekken zijn het, helemaal in hun eentje, maar ook in een groep.
een mes trekken naar 15 en 16 jarigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En At5 heeft een filmpje, vooral audio, van het voorval. Ik kan er niet zoveel wijs uit maar ik hoor Jantje toch wel de groep uitdagen.
http://www.at5.nl/artikel(...)s-hier-gn-gazastrook
Jan Roos is een Samurai met een kitana.quote:Jij hebt ook gezien dat het echt een mes was?
M. Ja, dat klopt. Hij trok het mes uit de kofferbak.
Hoe groot was het?
M. Ongeveer een metertje, zo iets. Het was echt lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |