abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155180013
Ik neem aan dat de mannen die Roos hebben geholpen bij de tegenaaval al zijn gevonden? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn in deze tijd van facebook en twitter.
Hello, my name is Oliver
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:21:57 #252
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alleen dat, de kans is groot dat niemand de aanleiding heeft gezien, pas zo gauw er lawaai was gingen mensen kijken en luisteren. Zo'n buurtonderzoekje zegt dus geen drol. Ik kies er daarom voor om van Jan Roos te geloven dat hij concreet werd bedreigd en pas naar aanleiding daarvan zijn mes trok.
... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.

Sowieso heeft Jantje nogal wat informatie weggelaten uit zijn tweetjes(!) vlak na dat incident, en geen aangifte gedaan, en dus alle verklaringen die het tegenovergestelde beweren dan Jantje zelf.

Dat Jantje een xenofobische etter met een grote bek is, dat was al langer bekend, dus ik denk dat hij even de grote vent wilde uithangen tegen wat kinderen, en dat er nu dus een backfire komt...
pi_155180083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Volgens omstanders. Lekker objectieve getuigenis ja.
Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, hij is bedreigd! Het enige wat er niet in werd vermeld is dat hij vervolgens zelf een mes trok en trachtte die jongens te intimideren. Dat zegt verder niets over wie wie aanviel, de aanval is de beste verdediging dus als je gelooft dat die jongens daad bij woord gaan voegen...
Laten we wel wezen, het dreigen zelf is al een aanval, daarmee zetten zij een aanval in.
We hebben het hier over een verwarde man die met een mes naar pubers staat te zwaaien terwijl hij ze uitdaagt en uitscheldt en die daar leugenachtig over heeft verklaard en die geen aangifte wil doen. Als die dan beweert bedreigd te zijn dan heb ik geen reden om dat voor waar aan te nemen.

De reden dat jij het wel voor waar aanneemt lijkt me inmiddels wel duidelijk, maar die is gelegen in je afkeer van feiten die niet in je straatje passen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155180126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die omstanders zijn niet nodig om vast te stellen dat Roos niet eerlijk is geweest in zijn verslag van de gebeurtenissen.
Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:24:24 #255
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155180133
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde,
Lijkt er hier toch wel op.
LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40 Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155180181
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... alleen blijkt uit foto's dat er geen stenen enzo uit de grond zijn getrokken of andere zaken die Roos vermeldde, en het was die avond lekker weer buiten dus kans dat er meerdere mensen gewoon buiten waarom ten tijde van het incident. Mogelijk dat er ook nog camera's hangen, wat natuurlijk wel fijn zou zijn als die beelden dan naar buiten zouden komen, en als het echt gaat om jochies van 12-15 jaar, dan is het natuurlijk extra diep triest dat het zo uit de hand is gelopen dat Jantje daar met een hakmes/knuppel op af denkt te moeten.

Sowieso heeft Jantje nogal wat informatie weggelaten uit zijn tweetjes(!) vlak na dat incident, en geen aangifte gedaan, en dus alle verklaringen die het tegenovergestelde beweren dan Jantje zelf.

Dat Jantje een xenofobische etter met een grote bek is, dat was al langer bekend, dus ik denk dat hij even de grote vent wilde uithangen tegen wat kinderen, en dat er nu dus een backfire komt...
Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden. Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn - maar Jan heeft het onnodig meer laten escaleren dan dat nodig was. Anderzijds zou het ook best kunnen dat ze hem concreet bedreigden aangezien hij als PowNed-medewerker niet zo populair is bij deze jongens.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155180185
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Het ging mij erom of hij aangevallen is of niet. Dat hij niet eerlijk is geweest over dat mes staat daar los van.
Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:27:37 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180194
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

LavieJanRoos twitterde op woensdag 12-08-2015 om 12:37:40 Wel leuk van de jochies dat ze eerst de stenen hebben verwijderd voordat ze een kluit konden vinden. En ja, ik sta er http://t.co/J0Ld0Dsudf reageer retweet
[ afbeelding ]
Andere mensen die daar foto's hebben gemaakt hebben dat blijkbaar niet gezien, dus kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat Jan die 3 minuten voor het maken van die foto uit d egrond heeft getrokken.

Het kan prima dat een paar kleine etters een grote bek op hebben gezet richting Jan, en dat Jan meteen zich zo angstig en bedreigd voelde dat hij dacht dat hij net als Theo straks met een mooi mes in zijn bolle buik zou liggen, maar vooralsnog lijkt het er op dat Jan het verhaal allemaal iets groter heeft gemaakt dan het was, en het allemaal wel érg subjectief heeft weergegeven.
pi_155180210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Via een filmpje van Roos zijn arrestatie - waarbij de politie-agenten zichzelf niet identificeerden - kwam ik op dit filmpje uit. Ligt het nu aan mij of beginnen onze politie en neppolitie totalitaire trektjes te krijgen?
Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155180238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet sowieso iemand op welk tijdstip en welke datum die foto's zijn genomen? Ik doe niet aan sociale media (buiten een forum) dus links naar die foto's zou ik op prijs stellen.
#NoDAPL
pi_155180243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, zijn verslag van de gebeurtenissen was leugenachtig. Waarom zou je de rest dan wel geloven?
Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
pi_155180263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Die nigger verdient sowieso een bekeuring om z'n broek en kapsel. :')
Dat kan ik niet ontkennen. :@
#NoDAPL
pi_155180311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat je dan weer een goede stok hebt om een complete bevolkingsgroep mee te slaan.

Jan nam die uitdrukking trouwens net iets te serieus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155180332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Geldt andersom ook natuurlijk. Waarom Jan niet op zijn woord geloven maar iemand anders wel?
Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155180468
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen. Of door boos te doen over dat het Parool vragen is gaan stellen in die buurt.
Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.
pi_155180562
Die Jan Roos is ook niet het meest betrouwbare type, maar er zal wel iets gebeurd zijn, toch vreemd dat hij geen aangifte wil doen dan zal hij zelf ook wel iets hebben gedaan.
pi_155180596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gesproken als iemand die weinig in prachtwijken komt. Vanuit de grachtengordel in Amsterdam is het gemakkelijk om hier een mening over te vormen. Voor de duidelijkheid, ik stel niet dat jij daar woont. Ik ken die prachtwijken wel van nabij, neem van mij aan dat het behoorlijk intimiderend kan zijn als zo'n groepje 'kinderen' op je af komt. Ze gedragen zich alleszins niet als kinderen.
Bram is van de straat, mensen. De Eminem van de Schilderswijk.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:44:37 #268
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik wil die omwoners ook wel op hun woord geloven maar dat wordt een beetje lastig wanneer je weet dat ze elkaar in bescherming nemen.
Ik neem aan dat daar echt niet alleen maar ouders enzo wonen, dus als dat echt zulke etters zijn zul je heus wel buurtbewoners vinden die het verhaal van Roos zullen bevestigen, als die de waarheid sprak... desnoods anoniem.

Maar goed, blijkbaar is het woord van 1 blanke, waarvan nu al is aangetoond dat hij niet helemaal eerlijk is geweest wat betreft wat er allemaal gebeurd is, voor velen hier al meer waard dan het woord van meerdere ooggetuigen daar die een ander verhaal vertellen...
pi_155180871
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik wil hem graag op zijn woord geloven, maar dat maakt hij ons een beetje lastig. Bijvoorbeeld door geen aangifte te willen doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Slaro het volgende:
Die Jan Roos is ook niet het meest betrouwbare type, maar er zal wel iets gebeurd zijn, toch vreemd dat hij geen aangifte wil doen dan zal hij zelf ook wel iets hebben gedaan.
Kans op succes: <<50%
Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%
Zo gek vind ik het niet dat hij geen aangifte doet
#NoDAPL
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:55:17 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155180976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Risico op wraakactie van mensen die wel weten wie hij is en waar hij woont: >>50%

... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?

Sowieso, als je iedere week op TV heel hard roept dat het allemaal kutmarokkanen zijn, dan zou het een beetje vreemd zijn om dan vervolgens bang te zijn om aangifte te doen ivm eventuele gevolgen...
pi_155181086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik geloof Jan niet op zijn woord omdat zijn woord niks waard is gebleken. Die kinderen op hun woord geloven doe ik ook helemaal niet. Het zijn immers betrokkenen en niet zomaar omstanders.

Wat ik voorlopig wel voor waar aanneem zijn de dingen die van beide kanten worden erkend, dus ik geloof dat er een confrontatie was, en dat Roos met een wapen heeft staan zwaaien. Ook geloof ik dat de geluidsopname echt is en deze confrontatie betreft. Dan is er in ieder geval sprake van een agressieve man met een wapen, en ligt het niet voor de hand om aan te nemen dat die het slachtoffer is ipv de dader.
pi_155181102
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en die 'wraakactie' zou niet voorkomen wanneer je allemaal tweets de lucht ingooit met beschuldigingen en grote woorden...?

Sowieso, als je iedere week op TV heel hard roept dat het allemaal kutmarokkanen zijn, dan zou het een beetje vreemd zijn om dan vervolgens bang te zijn om aangifte te doen ivm eventuele gevolgen...
Sterker nog, je krijgt gewoon beveiliging.
pi_155181231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het kan allemaal, we zullen het de komende weken wel zien. Mijn vermoeden: de waarheid ligt in het midden.
Zoals de mensen die van de Einhovense kopschoppers meteen wisten te vertellen dat het Marokkanen waren ook voor de helft gelijk hadden? De waarheid ligt zelden in het midden, dat achterbakse draaikonten maar moeilijk hun ongelijk toe kunnen geven is iets anders.

quote:
Die jongens waren lastig - ik weet uit ervaring hoe vervelend ze kunnen zijn -
Je kent ze?
pi_155181466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.

Verder behoort Jan, als journalist, te weten dat geloofwaardigheid voor een groot deel afhankelijk is van of iemand wel of geen aangifte heeft gedaan. Iedereen kan immers wat roepen.
pi_155182385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als we Jan mogen geloven, is hij aangevallen omdat hij voor PowNews werkte. Een aangifte zal zijn situatie dus niet erger maken.

Verder behoort Jan, als journalist, te weten dat geloofwaardigheid voor een groot deel afhankelijk is van of iemand wel of geen aangifte heeft gedaan. Iedereen kan immers wat roepen.
Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook. Knap ook dat daar in de straat helemaal niets van te zien is. En als iemand daarna ook geen aangifte doet, van een dergelijk ernstig voorval én nadien blijkt zelf met een wapen te hebben zitten zwaaien, waarbij buurtbewoners ook nog zijn verhaal grotendeels tegenspreken.. tja, dan is het niet gek dat je de schijn een beetje tegen hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155182559

Maar die heeft-ie vast niet meer.
pi_155182782
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Maar die heeft-ie vast niet meer.
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
pi_155183602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Lijkt me inderdaad verstandig. Kwaad kan het in geen geval.
pi_155183805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten. :s)
#NoDAPL
pi_155183866
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook.
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
#NoDAPL
pi_155183969
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)it-moslimextremisten

Nog een artikel die verzonnen is deze week. Gaat lekker zo!
pi_155184027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten. :s)
Nee, niet helemaal willekeurig. Ik geloof best dat hij een voorkeur heeft voor kinderen van een zekere afkomst.
pi_155184113
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.

Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
pi_155184145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
Zegt hij. Die jongeren (drie stuks en geen vijftien) zeggen dat zij werden bedreigd. En zij zijn wel voornemens om aangifte te doen, in tegenstelling tot Jan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155184206
quote:
Is die nu nog steeds bezig op twitter?

Als het allemaal zo levensbedreigend is doet die kneus toch gewoon aangifte....
pi_155184268
quote:
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_155184341
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.

Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
pi_155184475
Gesprek met jongens die er bij waren.Geen beeld.

http://www.at5.nl/artikel(...)s-hier-gn-gazastrook
pi_155184620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
pi_155184766
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
pi_155184836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk ;) Iedereen die ook maar iets van messen weet weet dat een bot mes stukken gevaarlijker is.
pi_155184938
quote:

[..]

Of dat hij niet is aangevallen door 12 Marokkanen maar door een Marokkaan van 12.
Hello, my name is Oliver
pi_155184965
Die twitter wars _O- I've run out of popcorn -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_155185037
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

de mes :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155185053
quote:

[..]

Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte. Dat volstaat overigens ook om iemand met een klap dood te slaan.
pi_155185197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
Het lijkt mij dat er een grote afstand is tussen het mes pakken om een bende af te schrikken en het gebruiken zonder dat die bende hem molesteert en aldoende hier een aanleiding voor geeft.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Die twitter wars _O- I've run out of popcorn -O-
Linkje? Ik volg Twitter nooit dus ik ben niet zo handig met het zoeken.
#NoDAPL
pi_155185219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte.
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
#NoDAPL
pi_155185261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
Vast wel, maar dat neemt niet weg dat dit geval een gevaarlijk wapen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')