Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die heeft-ie vast niet meer.
Lijkt me inderdaad verstandig. Kwaad kan het in geen geval.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles bij elkaar lijkt me er aanleiding genoeg om dat met zekerheid vast te stellen middels een huiszoeking. Anders krijgen we straks krantenkoppen met "Verwarde man hakt op kinderen in" en is het de vraag waarom de politie niet eerder heeft ingegrepen.
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor iemand die geslagen is met stalen pijpen en bekogeld is met bakstenen en van alles en nog wat, ziet hij er knap ongeschonden uit ook.
Nee, niet helemaal willekeurig. Ik geloof best dat hij een voorkeur heeft voor kinderen van een zekere afkomst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.
Zegt hij. Die jongeren (drie stuks en geen vijftien) zeggen dat zij werden bedreigd. En zij zijn wel voornemens om aangifte te doen, in tegenstelling tot Jan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij werd bedreigd, dat is iets anders dan geslagen maar het is wel bijna net zo ernstig.
Is die nu nog steeds bezig op twitter?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:39 schreef Inspireme het volgende:
https://mobile.twitter.com/laviejanroos/status/631847371735961600
Hier zie je hem met zijn kapmes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:39 schreef Inspireme het volgende:
https://mobile.twitter.com/laviejanroos/status/631847371735961600
Hier zie je hem met zijn kapmes.
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roos lijdt aan of andere stoornis. Wat een randmongool.
Vandaag op Twitter wild om zich heen slaan omdat het Parool, in tegenstelling Roos zelf, wel begrijpt wat hoor en wederhoor inhoudt.
Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij het wel heel erg. Hij is geen gestoorde gek die willekeurig mensen gaat afslachten.
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
Of dat hij niet is aangevallen door 12 Marokkanen maar door een Marokkaan van 12.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen geeft-ie misschien toe dat het inderdaad toch een kapmes was maar dat het niet scherp was.
de mesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duidelijk de bekende zwarte kapmes waar hij eerder mee rond heeft gelopen.
Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte. Dat volstaat overigens ook om iemand met een klap dood te slaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er een grote afstand is tussen het mes pakken om een bende af te schrikken en het gebruiken zonder dat die bende hem molesteert en aldoende hier een aanleiding voor geeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat eerste kun je van mening over verschillen dat tweede kan ook zijn dat hij daar nog niet gek genoeg voor is, hij was er blijkbaar al dicht bij.
Linkje? Ik volg Twitter nooit dus ik ben niet zo handig met het zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Die twitter warsI've run out of popcorn
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een machete hoeft ook helemaal niet scherp te zijn, het hangt een beetje van het terrein af, maar als je je een weg wil banen door begroeiing volstaat een plat stuk metaal van flinke lengte.
Vast wel, maar dat neemt niet weg dat dit geval een gevaarlijk wapen is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gaat dat niet gemakkelijker met een scherp stuk metaal? Just saying, als dat gemakkelijker is dan is het niet voldoende dat het ook kan met een bot stuk metaal om een verbod op het bezit daarvan te legitimeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |