Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Molo het volgende:
Oh batterij van telefoon bijna leeg
Beter schiet het eten op
Ah nou welkom dan maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ik ben foreveralone, dus ik heb maar een account aangemaakt tegen de verveling :'D
quote:
Neuken, bahquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaan
Een geile cougar die je wil batsen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Wow, bij Hartekind was een mail binnen gekomen waarin ik een 'inspirerend persoon' genoemd wordt
Nu ff banden vervangen
Wat tof!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Wow, bij Hartekind was een mail binnen gekomen waarin ik een 'inspirerend persoon' genoemd wordt
Nu ff banden vervangen
Ik moest denken aan albufeiraquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
Alteira klinkt als iets Portugees, klopt dat?
(Ik Fok gewoon door tot mobiel helemaal leeg is jeweetz)
Ik gok dat ze ook wel NL kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Hoe zeg je in het Thais 'schiet eens op met mijn voer'?
Ja Portugalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
Portugal, episch eten ook daar
En pasteis de nata of rijstepudding met kaneel als toetje![]()
Ok honger klap alarm hier
Dank dankquote:
Natuurlijk niet, je lijkt me een keurige heer.quote:
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunnoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
Alteira klinkt als iets Portugees, klopt dat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
Natuurlijk niet, je lijkt me een keurige heer.
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door laters door elkaar te gooien, dus idunno
Inspirerend genoeg voor een donatie of bleef het bij die mail?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Nu ff banden vervangen
Hoorde ik mijn naam?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
Een nieuwe!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunno
Welke niveau?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Alteira het volgende:
[..]
Is het niveau vergelijkbaar met de uithoeken van het internet?
De samenvattingquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel gewoon een goed idee, bij deze motie aangenomen
Bij die Fransen blijft de optie van met blauwe ballen de jeuk zelf krabben nog een mogelijkheid jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
Voulez vous couchez avec moi cesoir is letterlijk wilt u bij mij de nacht doorbrengen en/of wilt u bij mij blijven slapen vannacht of op zijn goed Nederlands aromantisch: ey, jij daar! Neuken vannacht?D Fransen weten het een stukje beleefder te brengen zeg maar
Hangt af van de buitentemperatuur, werkdruk, genoten versnaperingen, kwaliteit van het ijs en zo nog wat variabelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Alteira het volgende:
[..]
Is het niveau vergelijkbaar met de uithoeken van het internet?
Dat las je goedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Las ik nou dat jij ook in Zwolle woont?
Hoe lang fiets je nu ook al niet meer?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef fietsie het volgende:
Heb net rondje gereden over parcours waar ik mijn laastste wielerwedstrijd ooit gereden heb...
Kwam de helling bij de start nieteens meer op![]()
![]()
OK, wel op een gewone fiets, maar dan nog...
In dat geval, wanneer gaan we nou daten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat las je goedVoor de duidelijkheid maar weer mijn blauwvinger icon erbij gepakt. * Joosie200 Geboren en getogen blauwvinger is
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, wanneer gaan we nou daten?Tot over 10 minuutjes?
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Euh, toen was ik 22quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je nu ook al niet meer?En een gewone fiets heeft hoeveel versnellingen
Zegt niets
Je bent nu dus bijna 2 keer zo oud en rijdt op een fiets met veel te weinig versnellingenquote:
Over tien minuutjes hier? Ok dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpak
Ja precies, what she saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ehm waar is hier?quote:
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Oh ehm 20 minuutjes dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?
Ja zie je wel, een nette heerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Tijd voor een game of riddlesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
Hihi, dan moet je straks wel trek hebben in een peuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, what she said
Studeer jij trouwens nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik weet het ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een game of riddles![]()
Het is de wijk van Herman Brood, daar is hier.
De laatste loodjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, eeuwig student enzoNee hoor, laatste jaar gaat nu aanbreken voor mij
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook wel NL kunnen
Hihihihi vet authentiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.
En batterij was dus leeg, dus vandaar nu pas reactie
Eten![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunno
Nee, aan de RuG te Groningen atm. Ben aan Windesheim ooit begonnen met de propedeusejaar MER. Alleen MER vond ik echt leuk, terwijl Windesheim nog geen HBO Rechten aanbood. Dus toen naar het Deltion College gegaan en versneld administratief juridisch medewerker afgerond.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste loodjesAan Windesheim? En wat studeer je?
Ah tof! Wanneer ben je begonnen, misschien hebben we tegelijk op Windesheim gezetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, aan de RuG te Groningen atm. Ben aan Windesheim ooit begonnen met de propedeusejaar MER. Maar MER vond ik alleen leuk, terwijl Windesheim nog geen HBO Rechten aanbood. Dus toen naar het Deltion College gegaan en versneld administratief juridisch medewerker afgerond.
Nadien bood Windesheim wel HBO rechten aan. Eerste jaar alle studiepunten behaald en de overstap naar de universiteit gemaakt. Studeer nu notarieel recht dus voor toekomstig notaris / notaris in de dop
quote:
Ik ben in elk geval niet engquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
(was even eten, vandaar iewat trage reactie)
maaruh, we zien wel joh, ik hoef niet alles nu al vast te leggen.
Misschien ben jij, of Marijke, wel heel eng en vlucht ik na een half uur al naar huis
quote:
Ik vind van nietquote:
Zat bij Windesheim van september 2005-2006 voor MER en van februari 2009 - februari 2010 voor hbo rechten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah tof! Wanneer ben je begonnen, misschien hebben we tegelijk op Windesheim gezetenIk ben in 2007 weer gestart en in 2009 afgestudeerd (kon mijn studie verkort doen).
Notaris, dat lijkt me best grappig werk. Al was de laatste notaris die ik gezien heb erg stom![]()
Bwhehehe, ik heb wel een beeld, maar daar hoort eng gelukkig niet bijquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van nietMaar laat mensen graag hun eigen mening vormen
Oeh, da's inderdaad wel heel kortquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat bij Windesheim van september 2005-2006 voor MER en van februari 2009 - februari 2010 voor hbo rechten.
Dus heel kort liepen we er samen rondWelke studie heb jij verkort gedaan? Sjd soms?
Las iets over tegenassurandeur
Notaris is geen grappig werk. Beetje aktes printen voor woningoverdracht, bv/nv oprichting of huwelijkse voorwaarden opstellen dan wel erfenis opstellen of uitwerking aan geven. Serieus werk maar wel interessant om als onafhankelijke derde anderen van advies te voorzien
Jazeker, kittens geknuffeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik heb wel een beeld, maar daar hoort eng gelukkig niet bij
verder leuke dag gehad vandaag?
*burrrrrp* zo, eten was lekker weer
Nee, schades wel zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef Molo het volgende:
Notariaat vind ik niet onder de noemer "leuk met mensen werken" vallen hoor
Ja, rondom koop huis of samenlevingscontract, maar veel vaker ellende en dan rondom financiën
Dat haalt niet het beste in mensen omhoog
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jazeker, kittens geknuffeld vandaagJij?
Oh bluh, lange dag jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaag
Grapje grapje, gewoon gewerkt, leuk, interessant, maar druk. 11 uur gemaakt dus vind ik het wel weer genoeg nu
Kansloos fokken op de bank met de film Marco Polo op de achtergrond aan![]()
![]()
Daar was ook een serie van die was drama....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaag
Grapje grapje, gewoon gewerkt, leuk, interessant, maar druk. 11 uur gemaakt dus vind ik het wel weer genoeg nu
Kansloos fokken op de bank met de film Marco Polo op de achtergrond aan![]()
![]()
Dit. Als er geld valt te halen haalt dat niet het beste in mensen naar boven. Heb het zelf meegemaakt in mijn eigen familiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef Molo het volgende:
Notariaat vind ik niet onder de noemer "leuk met mensen werken" vallen hoor
Ja, rondom koop huis of samenlevingscontract, maar veel vaker ellende en dan rondom financiën
Dat haalt niet het beste in mensen omhoog
Yeah i know, geld is emotiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Als er geld valt te halen haalt dat niet het beste in mensen naar boven. Heb het zelf meegemaakt in mijn eigen familieIs dus geen leuk werken met mensen, maar wel interessant omdat elke situatie weer anders is om uit te zoeken
was prima hoor, maar ik eindigde met 3 uur vergaderen en daar word ik altijd wat baldadig en ga ik zitten "hakken" op gezeik enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh, lange dag jaLekker relaxen
True, truequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yeah i know, geld is emotieWeet er helaas alles van
Maar dat maakt het uitdagend vind ik
owwww, het is de serie zie ik nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar was ook een serie van die was drama....
Whehehehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
was prima hoor, maar ik eindigde met 3 uur vergaderen en daar word ik altijd wat baldadig en ga ik zitten "hakken" op gezeik enzo
Ik moest er wel om lolleren en mijn collega ook (die op een gegeven moment op een briefje schreef "bitch" en dat naar me toe schoof)
Maar nu even chillen ja
Lekker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
Zow. Rondje saunaai nr1 van de avond. Lekker lekker
nu buiten in handdoekje met een biertje (Lapin Kulta) in je hand, zoals een echte Fin erbij zou zitten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
Zow. Rondje saunaai nr1 van de avond. Lekker lekker
Ik ben heul niet eng!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
(was even eten, vandaar iewat trage reactie)
maaruh, we zien wel joh, ik hoef niet alles nu al vast te leggen.
Misschien ben jij, of Marijke, wel heel eng en vlucht ik na een half uur al naar huis
ik had het al ingetrokken jaquote:
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie laterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Inspirerend genoeg voor een donatie of bleef het bij die mail?
een romancequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie later
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te makenquote:
Nog mooier dan een donatie? Gewoon in 1 keer die kap voor 100 kinderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en, die voelt daar niks van hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te maken
Daar geloof ik dus heul niks van...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had het al ingetrokken ja![]()
![]()
en yep, ik ben zeker weten eng
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
nu buiten in handdoekje met een biertje (Lapin Kulta) in je hand, zoals een echte Fin erbij zou zitten?
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mijquote:
das wel beetje hommo hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
Anticonceptie voor een maand of 3?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mij
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
das wel beetje hommo hoor
Wel goed koud dan in ieder geval?
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar dan is er al een clean-team langsgeweest die het ding op 1 heeft gezet. Zijn ze reuze efficient mee bij deze club heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nop
en even in de vriezer daar mikken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Mat zwartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
Zegt de dame met een vrij wit interieurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Die van Wieckse is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Dat is omdat ik het wit moet opleverenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de dame met een vrij wit interieur
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.
Maar ik wil ook weer niet als Nel Janssen uit Zoetermeer (sorry Koen) overkomen, dus wit is wel zwakker in de zin van "welke schoenen worden het"
Ik drink de 0.0 ook als frisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Ja!quote:
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtGrasvlekken, grauwe vlekken van zand, niet handig
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het wit moet opleverenDe huisbaas was ook erg blij met me, hij had namelijk net allemaal zwarte, roze en blauwe muren wit staan kalken
Wacht maar tot ik m'n woningbouwhuisje heb
Kleur
![]()
* Molo checkt DM:quote:
Lila?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
Ja verstandig he?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ik
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Je moet ook op je WA kijken sufkut!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo checkt DM:dat zijn sinaasappels Spezza, geen billen!
Split ijsjes, mjum!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Ik drink ook geen bier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Dat zei ST ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja verstandig he?
[..]
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtje
Halve liter ook echt... Amerikaan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregen![]()
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeindquote:
Scherp!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarktquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molo weet en loopt overal sexy op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
Marijke weetquote:
mag het weten
Omgquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzo
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En aangezien ik aangeboden heb die muren te schilderen, nee hoor dat komt er niet
![]()
Ziet niksquote:
*kijkt uit het raam*quote:
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste datequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
[..]
Marijke weet
Wat is dat voor kleur?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg
[..]
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenPetrol
Een mooie kleurquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ik
Lekker hé die breezerbierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenquote:
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.quote:
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenvoor in dit huis
Nee, dan zou ik meer voor een paarstint gaan, maar daar gaat de mannelijkheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadEén muur in de woonkamer
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijsquote:
Jupquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste date![]()
First world problemsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Ik moet een nieuwe golfbroek -en- nieuwe golfschoenen. Meh.
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleur
Shoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Dat is wel een mooie muur jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
De romantiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup
* Joosie200 slaat zijn Wieckse Radler flesje tegen die van Marijke Skål!![]()
Life's good
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...OMG! Nee man, dat zijn toch geen mannenshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
gewoon knaloranje door heel het huisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
Nee muts, die muur is nu die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleuren
Farrow & Ball heeft supermooie kleuren, en je kunt Karwei huismerk muurverf in de F&B kleuren laten mengen. Dan heb je El Cheapo de mooiste kleuren
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...die linker, echt wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
* Joosie200 zet muziek van Herman Brood: Wild Romance op /pun intendedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
De romantiek* Marijkezwolle steekt nog een kaarsje aan
en wat is de nieuwe golfmode ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....
(Vooral omdat ik er inmiddels in kan kamperen als ik er een tentstok (no-pun-intended) in zet....)
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al zit er hier een golfbaan om de hoek, heb ze nog niet gespot die heren
jij doet aan golfbaangluren ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al zit er hier een golfbaan om de hoek, heb ze nog niet gespot die heren
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijktquote:
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
en wat is de nieuwe golfmode ?
knalroze voor mannen met idem gestreepte Polo ?
voor die meneren prima toch ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.
Blonde sletjes van jaar of 40 aan de hand van 60+ meneren etc
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijkt
uhmm...... dus je noemt Marijke....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.
Blonde sletjes van jaar of 40 aan de hand van 60+ meneren etc
dan val je niet meer zo op op de greenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 zet muziek van Herman Brood: Wild Romance op /pun intended
quote:
Jup en ik ben blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijkt
Dat duurt toch nog een jaar of 7?quote:
ja die hoor je ook niet klagen daaroverquote:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...Die heb ik ook in beeld, komt dat door het teva verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Marijke is geen 40quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:39 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
[..]
uhmm...... dus je noemt Marijke....
Ik las Ernie shortquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.html
Marijke zoekt niet meer inmiddels.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:39 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
[..]
uhmm...... dus je noemt Marijke....
6 jaar en een weekquote:
ik heb mijn bejaarde rijke vent met ruitjesshirts al gevonden en gehuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marijke zoekt niet meer inmiddels. Molo bedoelt zichzelf maar durft dat niet te zeggen
Oh ja, ik heb mijn rich to be toyboy gevondenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marijke zoekt niet meer inmiddels.Molo bedoelt zichzelf maar durft dat niet te zeggen
![]()
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?quote:
Hoeft niet, ik ben al blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?
@Marijke: dat wordt dus je haar verven over een paar jaar
neen, na de 40 gaan ze pas op zoek naar grijze golf menerenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?
@Marijke: dat wordt dus je haar verven over een paar jaar
En ik mijn Zwolse deernequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn rich to be toyboy gevonden![]()
vind ik een prima broek hoor, afhankelijk van de kerel erinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
Kampf! Deze bedoel je denk ik?![]()
http://www.jumbogolfwerel(...)hecked-trousers.html
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
Ik dacht meer aan zoietsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
wat is bootcut?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?Dat vind ik altijd wel sexy bij een vent
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is bootcut?
(ja ik weet niets van mode, valt het op?)
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Ok, dat linkt wel goedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsMaar dat maakt een man zo mannelijk en kontjes komen beter uit
![]()
![]()
Ivm de rotatiebeweging van de achtervoet -denk- ik dat ze die zo niet maken.... dan smeer je met broek langs vieze zool enzo...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsMaar dat maakt een man zo mannelijk en kontjes komen beter uit
![]()
![]()
Als je de goede vent hebt staat het ook goedquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ivm de rotatiebeweging van de achtervoet -denk- ik dat ze die zo niet maken.... dan smeer je met broek langs vieze zool enzo...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de goede vent hebt staat het ook goedIk kan daar wild van worden
Net als mannen met een gereedschapsgordel of een handboog
![]()
* Joosie200 Let op en noteert om in alle vroegte te bestellen zodra de mogelijkheid zich aan doet...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?Dat vind ik altijd wel sexy bij een vent
Ja, echt die handboog jonguh! Heb een keer een dikke crush gehad op een vent van de handboogvereniging, door die boog had ik niet gemerkt dat ie homo wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
die gereedschapsgordel deel ik niet met je, maar handboog ofzo, mwaahhhhh, whyt not
Ga je ook mee boogschieten dan? Is bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 Let op en noteert om in alle vroegte te bestellen zodra de mogelijkheid zich aan doet...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt die handboog jonguh! Heb een keer een dikke crush gehad op een vent van de handboogvereniging, door die boog had ik niet gemerkt dat ie homo was![]()
![]()
[..]
Ga je ook mee boogschieten dan? Is bij jou in de buurt
Kijk even naar de URL, en dan naar het plaatjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar mannen willen toch ook sexy golfen?
Mij ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf weleens boogschieten gedaan, super tof
Alleen mij "staat" het niet zeg maar
Zijn dat schoenen voor mannen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk even naar de URL, en dan naar het plaatje
http://www.jumbogolfwerel(...)rid-2-wit-candy.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij ook nietMaar ik wil toch weer gaan beginnen
Kijken of ik m'n zen weer kan vinden
[..]
Zijn dat schoenen voor mannen?![]()
Want dan is mijn vraag onmiddellijk beantwoord!
Als je de mijne maar snapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Ik snap werkelijk de ballen van dit forum :'D
hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
www.jumbogolfwereld.nl/go(...)lunar-control-3.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn dat schoenen voor mannen?![]()
Want dan is mijn vraag onmiddellijk beantwoord!
Zeg Marijke, wist je dat ik ook een boog hebquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als mannen met een gereedschapsgordel of een handboog![]()
Je zit hier in een slowchat he , dus die gaat niet over 1 bepaald onderwerpquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktquote:
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
Sorry, maar ik ga even in een hoekje zitten jankenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
www.jumbogolfwereld.nl/go(...)lunar-control-3.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg Marijke, wist je dat ik ook een boog heb* Joosie200 pakt de pijl en boog van Decathlon erbij die gebruikt is in wie is de mol seizoen 12
Als ik straks niet reageer ben ik een levende schietschijf voor Marijke geworden
Oeh nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een vacature binnen voor een baan in Abu Shabi
Really..... me
Je doet of deed aan boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Trustenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
Stoerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij gaan zo een keertje
Bij het sportpark bij jou in de buurt is het
Slaap ze moloquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Stoere chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het weten
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogenquote:
Trustequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Deed en wil weer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf zeg! Waar schiet je?
Slaap lekker gek wijfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
StoerPrecies wat ik zoek in een toekomstige vrouw
[..]
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsMaar ik heb hem puur als decoratie naast alle andere widm spulletjes zoals je wel hebt kunnen zien inmiddels
Dus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
En ja, mooie spulletjes
Come on now, you knew you were lost
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.quote:
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.
ik ben niet gewelddadig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Greyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanDus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
Ik heb daarvoor ook nog middeleeuwse zwaardenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
Nee nooit van gehoord, wel een keer een Japans? filmpje gezien waar ze echt heel lang over 1 pijl schieten deden. Ik hou het dan liever op de Europese Zen manier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?
In Fryslân natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deed en wil weer beginnenWat gaaf zeg! Waar schiet je?
Doe mij dan maar de zweepjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Grey![]()
I used to go to work and study but then I took an arrow in the knee
/kenjeklassiekers
Oh de Minions.. Ik dacht eerst dat Spongebob er lag..quote:
Dit is volgens mij wel van een buitenlander, maar het is meer dat ie één wordt met z'n boog. Is erg goed omschreven vond ik zelfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord, wel een keer een Japans? filmpje gezien waar ze echt heel lang over 1 pijl schieten deden. Ik hou het dan liever op de Europese Zen manier.
Tofquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
In Fryslân natuurlijk!
Voor details kan dat in dm
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel van een buitenlander, maar het is meer dat ie één wordt met z'n boog. Is erg goed omschreven vond ik zelf
[..]
TofNou wie weet kun je een keertje in Zwolle komen schieten als je hier toch zo vaak bent
Competitief wel ja. Off piste ala Catnip / Catniss in de wildernis met zo'n outfit aan echter is überstoerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.
Ja in de film lijkt het retecool, maar in het echie lijkt het daar voor geen meter op.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Competitief wel ja. Off piste ala Catnip / Catniss in de wildernis met zo'n outfit aan echter is überstoer![]()
Vooral die concentratie is key. Doe je het goed dan heb je een echt een zengevoel ja
zij is degene die elke keer de banden van de trein lekschietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?
Misschien doe ik dat wel, beetje onhandig in de trein, maar ik heb minstens 10 minuten he?
Wordt er wel op vrijdagavond geschoten?
Shut up and take mequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook nog middeleeuwse zwaarden
Van dat toeristentreintje zeker, de banden van mijn trein kunnen niet lekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
zij is degene die elke keer de banden van de trein lekschiet
Zijn Vikingzwaarden zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Shut up and take me(sorry Marijke
) Middeleeuws gevechten met zwaarden en (kruis/hand)bogen bij re-enactment. Gotta love it
kun je nagaan wat voor pijlen ze gebruikt .....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Van dat toeristentreintje zeker, de banden van mijn trein kunnen niet lek
en re enactmentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
) Middeleeuws gevechten met zwaarden en (kruis/hand)bogen bij re-enactment. Gotta love it
Dat verzorgde Gesink vanmiddag toch al?quote:
Ik maar denken dat ijsdraakje de wissels aan het bevriezen isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:21 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
kun je nagaan wat voor pijlen ze gebruikt .....![]()
waarom denk je dat de NS zo'n vertraging heeft
Als ik weer ga schieten wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?
Misschien doe ik dat wel, beetje onhandig in de trein, maar ik heb minstens 10 minuten he?
Wordt er wel op vrijdagavond geschoten?
Weet ik. Heb zelf op een blauwe maandag een oefening gehad in pijl en boog schieten. Bakte er niks van maar het is een super gevoel om met zo'n boog in je hand, pijl strak gespannen rustig te timen hoe je hem op het doelwit afvuurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja in de film lijkt het retecool, maar in het echie lijkt het daar voor geen meter op.
Have fun, kom maar terug als je echt geld verdientquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Raampje mag niet meer open in de treinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik weer ga schieten wel ja
Niet uit het raam schieten he?
Ik bak na jaren oefenen er ook nog niet veel vanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet ik. Heb zelf op een blauwe maandag een oefening gehad in pijl en boog schieten. Bakte er niks van maar het is een super gevoel om met zo'n boog in je hand, pijl strak gespannen rustig te timen hoe je hem op het doelwit afvuurt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Raampje mag niet meer open in de trein
U reist met ziekentransport?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, lekker met al die ziektekiemen
![]()
Ja bah, en die airco die veel te koud staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, lekker met al die ziektekiemen
![]()
Nou, sinds ik niet meer met het OV reis ben ik een stuk minder ziekquote:
Moet je mij voor zijn en datquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Have fun, kom maar terug als je echt geld verdient![]()
Tegen die tijd keten ik je vast aan bed en wil je niet andersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je mij voor zijn en datmaar om mijn enkels werpen zodat ik op de grond val en niet weg kan behalve naar mijn werkplek
Goedenavondquote:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bak na jaren oefenen er ook nog niet veel van
Bijna jaquote:
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen die tijd keten ik je vast aan bed en wil je niet anders![]()
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De aanhouder wint![]()
* Joosie200 ziet Draakje op den duur evolueren in een true Catnip als ware ze een pokemon is die evolueert na verloop van tijd
Nee, dan kom je steeds terug suffiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffs
Laatste loodjes mop!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Meestal ben je na een half jaar ergens nieuw pas echt op je plekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Doe eens pics van je boog als je hebt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.
Met andere haarkleur dan.
Ja maar.. ho wachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan kom je steeds terug suffie![]()
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.quote:
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.
Succes!quote:
Omg dat is geen boog neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Het type Porsche?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Panamera is een Porsche model waar je ook in kunt instappen als je 60+ bent. Hoger op de pootjes, ruimere stoelen, geen kuipzit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Kastanjebruin? Glinsterendzwart?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.
Anders dan rood, en niet blond.
Las eerder iets over 40+ blondjes
yeah iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat verzorgde Gesink vanmiddag toch al?
Alle Fransen bye bye enzo
Maar.. Maar..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omg dat is geen boog neeJe weet dat je voor die prijs het kan vergeten
Als je vriendin maar lief is
Waarom doe je dat ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
pff net een uur bezig geweest om mijn haren te stijlen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar.. Maar..![]()
![]()
![]()
Eens maar fixed voor de mannen
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook?Ben je trouwens al uitgerammadamd?
[..]Je kunt er eentje lenen van de club
En ja, eigenlijk is het gewoon als je partner maar lief is
Ja sorry, dacht maak er maar een werkwoord vanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordnog tot donderdag, vrijdag suikerfeest
. Ik had al tijden mijn haren niet gestijld dus was er benieuwd naar. Het raakt nu mijn onderrug, gekruld middenrug
Ow is dat het type.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Omg dat is geen boog neeJe weet dat je voor die prijs het kan vergeten
[..]
Het type Porsche?
Als je vriendje maar lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |