Hoe bevalt je nieuwe huisje?quote:
Ook naar Zwolle?quote:
Niet dat ik weetquote:
Fryslânquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat ik weetZou ook wel een beetje ongezond worden
Waar woon jij eigenlijk?
Verhuizen gelukt?quote:
Nee joh, krijg pas 20e de sleutel. Nu alles naar opslag aan het slepenquote:
Moet er wekelijks doorheen als ik naar mijn vriendje wil.quote:
Mis je het al?quote:
Laten we echt een keertje koffie doen als je het leuk vindt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet er wekelijks doorheen als ik naar mijn vriendje wil.
Maandag mag ik weer heerlijk met een bootje de Langweerder Wielen opquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Mis je het al?
Hoelang voor je terugkeert naar het mooie moederland?
Weet niet of dat nog steeds zo isquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laten we echt een keertje koffie doen als je het leuk vindt?
Top, hier wat minder mooie Friese meren in de buurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer heerlijk met een bootje de Langweerder Wielen op
Laat maar wetenquote:
tot een jaar geleden kon ik vanuit huis 75m lopen tot mijn -eigen- bootjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Top, hier wat minder mooie Friese meren in de buurt.
Ik naar de trein, en daar ben ik reuze blij meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot een jaar geleden kon ik vanuit huis 75m lopen tot mijn -eigen- bootje
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedenavond.
Zonnetje schijnt, eten op, Gesink uitstekend in de tour.
Mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot een jaar geleden kon ik vanuit huis 75m lopen tot mijn -eigen- bootje
Ik naar m'n auto, ook zo fijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik naar de trein, en daar ben ik reuze blij mee
Gesink was bruutquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedenavond.
Zonnetje schijnt, eten op, Gesink uitstekend in de tour.
Mijn dag kan niet meer stuk!
Ik moet eerst meer klanten hebben voor ik een auto kan hebben, maar ach die trein met een abo bevalt ook wel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
[..]
Ik naar m'n auto, ook zo fijn
Meer klanten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer klanten hebben voor ik een auto kan hebben, maar ach die trein met een abo bevalt ook wel goed.
Opdrachtgevers/cliënten/mensen die mijn producten afnemenquote:
Trein is ook fijn, dan wordt je gechauffeurdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer klanten hebben voor ik een auto kan hebben, maar ach die trein met een abo bevalt ook wel goed.
En wat is jouw product dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Opdrachtgevers/cliënten/mensen die mijn producten afnemen
Het brengt je helaas alleen niet overalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trein is ook fijn, dan wordt je gechauffeurd
Dat zeg ik graag, maar niet hier.quote:
Doe maar een dm danquote:
Vriendje moet me daarom ook altijd ophalen en brengenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het brengt je helaas alleen niet overal
Ook dat niet.quote:
Dan ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Alleen "echte" vriendjes en dat wordt je niet 123.
wel 456
Is heulemaal niet zo mysterieus, alleen wordt ik dan net ietsjes te gemakkelijk gevonden als ik het hier zeg. Adres, telnr etc.. kan ik dan ook wel in mijn onderschrift zetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig![]()
Maar misschien dat het mysterie dan ooit nog ontrafeld wordt
Ah zo, ik snap!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Is heulemaal niet zo mysterieus, alleen wordt ik dan net ietsjes te gemakkelijk gevonden als ik het hier zeg. Adres, telnr etc.. kan ik dan ook wel in mijn onderschrift zetten.
ok, dan kan ik nu gerust eten en GoT even kijken.quote:
POI?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef fietsie het volgende:
Stuurt Drakin haar eigen POI coordinaten toe
Haiquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, dan kan ik nu gerust eten en GoT even kijken.
Super, zit hier voorlopig wel goedquote:
Verre vanquote:
Dat is fijn!quote:
quote:
heb ik er voor Hartekind wat aan? Zo ja graag DMquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Opdrachtgevers/cliënten/mensen die mijn producten afnemen
Marijkequote:
vakantie fietsquote:
Later als ik groot ben heb ik ook een eigen saunaquote:
Ik heb helaas een nieuwe meterkast nodig als ik het in mijn huidige huis zou willen inbouwen; staat dus op de wishlist.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Later als ik groot ben heb ik ook een eigen sauna![]()
Maar geniet ervan
Moequote:
Het liefst wil ik een hout-gestooktequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb helaas een nieuwe meterkast nodig als ik het in mijn huidige huis zou willen inbouwen; staat dus op de wishlist.
Houtgestookte sauna's hebben een opstalverzekeraar met openminded instelling nodig; even een dingetje om te onthouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het liefst wil ik een hout-gestookteMaar ik gok dat het infrarood wordt inderdaad
Toch maar die rijke stinkerd trouwen
Ken jij er nog eentje toevallig?
Ik denk dat dat wel meevalt, aangezien je gewoon een onderhoudsplicht hebt net als met een gewone openhaardquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Houtgestookte sauna's hebben een opstalverzekeraar met openminded instelling nodig; even een dingetje om te onthouden.
Laat ik het anders verwoorden: mijn -huidige- polis staat het niet toe. (Apeldoorn...)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, aangezien je gewoon een onderhoudsplicht hebt net als met een gewone openhaardEn anders is een meerpremie en een clausule tegenwoordig geen probleem meer
Ik ben dan ook niet echt positief over CBquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden: mijn -huidige- polis staat het niet toe. (Apeldoorn...)
Schiet het allemaal een beetje op?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Toekito het volgende:
Ook best moe Marijkemaar tis voor het goede doel.
mwah, had gehoopt na Metro artikel iets meer euro's te hebben. Maar weet niet wat er bij de stichting zelf binnen gekomen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schiet het allemaal een beetje op?
quote:
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah, had gehoopt na Metro artikel iets meer euro's te hebben. Maar weet niet wat er bij de stichting zelf binnen gekomen is.
Haiquote:
Las ik nou dat jij ook in Zwolle woont?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
Leech by de grûn frette in de Weerribben
Hallo dan maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Alteira het volgende:
[..]
'Guys hallo' is beter te begrijpen voor je?
Je vergeet het belangrijkste woordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het zinnetje voulez vous avec moi.
Goedenavond deernequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:49 schreef Molo het volgende:
Goedenavond vanuit de afhaal Thai
Kom net uit een late vergadering, en geen zin neer om te koken
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Alteira het volgende:
[..]
'Guys hallo' is beter te begrijpen voor je?
Chansonner?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste woordHet werkwoord ontbreekt
Helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ik er voor Hartekind wat aan? Zo ja graag DM
Ja, laten we een liedje zingenquote:
Kip cashew, zoals eigenlijk altijd, ik ben echt zo'n muts die dan steeds hetzelfde neemt als het lekker isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond deerneLekker Thais! Eet smakelijk voor straks!
Kippendijenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Kip cashew, zoals eigenlijk altijd, ik ben echt zo'n muts die dan steeds hetzelfde neemt als het lekker is
Nu wel voor het eerst gegrilde kippendijen als voorafje erbij
(Omdat honger)
En dan alsnog falenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het zinnetje voulez vous avec moi.
Nee, dat doen we VOOR de kerk, dat zingenquote:
Enige Thaise gerecht wat ik zelf ook kan maken, maar vandaag te lui voorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KippendijenJummie!
Klinkt lekker kip cashew!
U vergeet het woord neuken in het Fransquote:
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit etenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige Thaise gerecht wat ik zelf ook kan maken, maar vandaag te lui voor
Gaan we de 25e eigenlijk uit eten of bij jou koken? Dan kan ik dat wel maken, tenzij Spezza moeilijk doet/is/wordt?
Weerribben is buitenlandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
I like the way you think, womanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat doen we VOOR de kerk, dat zingenAl is in de kerk zingen qua akoestiek beter
Ja eigenlijk wel gewoon een goed idee, bij deze motie aangenomenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
Yeah honeyquote:
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaanquote:
Ben jij nieuw of een kloon?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaan
Ik versta in de laatste zin 'licht bij de grond vreten in de Weerribben'.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
True, Overijssel of iig kop van Overijssel. Maar toch leuk heur om juist daar laag bij de grond te vretenquote:
Welkom op Fok bij je mede mongolenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ik ben foreveralone, dus ik heb maar een account aangemaakt tegen de verveling :'D
Neh teveel muggen daarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, Overijssel of iig kop van Overijssel. Maar toch leuk heur om juist daar laag bij de grond te vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |