vakantie fietsquote:
Later als ik groot ben heb ik ook een eigen saunaquote:
Ik heb helaas een nieuwe meterkast nodig als ik het in mijn huidige huis zou willen inbouwen; staat dus op de wishlist.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Later als ik groot ben heb ik ook een eigen sauna![]()
Maar geniet ervan
Moequote:
Het liefst wil ik een hout-gestooktequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb helaas een nieuwe meterkast nodig als ik het in mijn huidige huis zou willen inbouwen; staat dus op de wishlist.
Houtgestookte sauna's hebben een opstalverzekeraar met openminded instelling nodig; even een dingetje om te onthouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het liefst wil ik een hout-gestookteMaar ik gok dat het infrarood wordt inderdaad
Toch maar die rijke stinkerd trouwen
Ken jij er nog eentje toevallig?
Ik denk dat dat wel meevalt, aangezien je gewoon een onderhoudsplicht hebt net als met een gewone openhaardquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Houtgestookte sauna's hebben een opstalverzekeraar met openminded instelling nodig; even een dingetje om te onthouden.
Laat ik het anders verwoorden: mijn -huidige- polis staat het niet toe. (Apeldoorn...)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, aangezien je gewoon een onderhoudsplicht hebt net als met een gewone openhaardEn anders is een meerpremie en een clausule tegenwoordig geen probleem meer
Ik ben dan ook niet echt positief over CBquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden: mijn -huidige- polis staat het niet toe. (Apeldoorn...)
Schiet het allemaal een beetje op?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Toekito het volgende:
Ook best moe Marijkemaar tis voor het goede doel.
mwah, had gehoopt na Metro artikel iets meer euro's te hebben. Maar weet niet wat er bij de stichting zelf binnen gekomen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schiet het allemaal een beetje op?
quote:
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah, had gehoopt na Metro artikel iets meer euro's te hebben. Maar weet niet wat er bij de stichting zelf binnen gekomen is.
Haiquote:
Las ik nou dat jij ook in Zwolle woont?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
Leech by de grûn frette in de Weerribben
Hallo dan maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Alteira het volgende:
[..]
'Guys hallo' is beter te begrijpen voor je?
Je vergeet het belangrijkste woordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het zinnetje voulez vous avec moi.
Goedenavond deernequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:49 schreef Molo het volgende:
Goedenavond vanuit de afhaal Thai
Kom net uit een late vergadering, en geen zin neer om te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |