quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Alteira het volgende:
[..]
'Guys hallo' is beter te begrijpen voor je?
Chansonner?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste woordHet werkwoord ontbreekt
Helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ik er voor Hartekind wat aan? Zo ja graag DM
Ja, laten we een liedje zingenquote:
Kip cashew, zoals eigenlijk altijd, ik ben echt zo'n muts die dan steeds hetzelfde neemt als het lekker isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond deerneLekker Thais! Eet smakelijk voor straks!
Kippendijenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Kip cashew, zoals eigenlijk altijd, ik ben echt zo'n muts die dan steeds hetzelfde neemt als het lekker is
Nu wel voor het eerst gegrilde kippendijen als voorafje erbij
(Omdat honger)
En dan alsnog falenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het zinnetje voulez vous avec moi.
Nee, dat doen we VOOR de kerk, dat zingenquote:
Enige Thaise gerecht wat ik zelf ook kan maken, maar vandaag te lui voorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KippendijenJummie!
Klinkt lekker kip cashew!
U vergeet het woord neuken in het Fransquote:
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit etenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige Thaise gerecht wat ik zelf ook kan maken, maar vandaag te lui voor
Gaan we de 25e eigenlijk uit eten of bij jou koken? Dan kan ik dat wel maken, tenzij Spezza moeilijk doet/is/wordt?
Weerribben is buitenlandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
Leech by de grûn frette in de Weerribben
I like the way you think, womanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat doen we VOOR de kerk, dat zingenAl is in de kerk zingen qua akoestiek beter
Ja eigenlijk wel gewoon een goed idee, bij deze motie aangenomenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
Yeah honeyquote:
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaanquote:
Ben jij nieuw of een kloon?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaan
Ik versta in de laatste zin 'licht bij de grond vreten in de Weerribben'.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boppe
Fierljeppen
Leech by de grûn frette in de Weerribben
True, Overijssel of iig kop van Overijssel. Maar toch leuk heur om juist daar laag bij de grond te vretenquote:
Welkom op Fok bij je mede mongolenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ik ben foreveralone, dus ik heb maar een account aangemaakt tegen de verveling :'D
Neh teveel muggen daarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, Overijssel of iig kop van Overijssel. Maar toch leuk heur om juist daar laag bij de grond te vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |