Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Molo het volgende:
Oh batterij van telefoon bijna leeg
Beter schiet het eten op
Ah nou welkom dan maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:57 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ik ben foreveralone, dus ik heb maar een account aangemaakt tegen de verveling :'D
quote:
Neuken, bahquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het is 'Voulez vous coucher avec moi', tenzij je natuurlijk expres mysterieus wilde blijven en het aan de verbeelding overlaat wat er nu precies met iemand wordt gedaan
Een geile cougar die je wil batsen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Wow, bij Hartekind was een mail binnen gekomen waarin ik een 'inspirerend persoon' genoemd wordt
Nu ff banden vervangen
Wat tof!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Wow, bij Hartekind was een mail binnen gekomen waarin ik een 'inspirerend persoon' genoemd wordt
Nu ff banden vervangen
Ik moest denken aan albufeiraquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
Alteira klinkt als iets Portugees, klopt dat?
(Ik Fok gewoon door tot mobiel helemaal leeg is jeweetz)
Ik gok dat ze ook wel NL kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Hoe zeg je in het Thais 'schiet eens op met mijn voer'?
Ja Portugalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
Portugal, episch eten ook daar
En pasteis de nata of rijstepudding met kaneel als toetje![]()
Ok honger klap alarm hier
Dank dankquote:
Natuurlijk niet, je lijkt me een keurige heer.quote:
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunnoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
Alteira klinkt als iets Portugees, klopt dat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
Natuurlijk niet, je lijkt me een keurige heer.
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door laters door elkaar te gooien, dus idunno
Inspirerend genoeg voor een donatie of bleef het bij die mail?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Toekito het volgende:
Nu ff banden vervangen
Hoorde ik mijn naam?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
Een nieuwe!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunno
Welke niveau?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Alteira het volgende:
[..]
Is het niveau vergelijkbaar met de uithoeken van het internet?
De samenvattingquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat Spezz wil. Wat mij betreft gaan we lekker uit eten![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel gewoon een goed idee, bij deze motie aangenomen
Bij die Fransen blijft de optie van met blauwe ballen de jeuk zelf krabben nog een mogelijkheid jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
Voulez vous couchez avec moi cesoir is letterlijk wilt u bij mij de nacht doorbrengen en/of wilt u bij mij blijven slapen vannacht of op zijn goed Nederlands aromantisch: ey, jij daar! Neuken vannacht?D Fransen weten het een stukje beleefder te brengen zeg maar
Hangt af van de buitentemperatuur, werkdruk, genoten versnaperingen, kwaliteit van het ijs en zo nog wat variabelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef Alteira het volgende:
[..]
Is het niveau vergelijkbaar met de uithoeken van het internet?
Dat las je goedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Las ik nou dat jij ook in Zwolle woont?
Hoe lang fiets je nu ook al niet meer?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:09 schreef fietsie het volgende:
Heb net rondje gereden over parcours waar ik mijn laastste wielerwedstrijd ooit gereden heb...
Kwam de helling bij de start nieteens meer op![]()
![]()
OK, wel op een gewone fiets, maar dan nog...
In dat geval, wanneer gaan we nou daten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat las je goedVoor de duidelijkheid maar weer mijn blauwvinger icon erbij gepakt. * Joosie200 Geboren en getogen blauwvinger is
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, wanneer gaan we nou daten?Tot over 10 minuutjes?
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Euh, toen was ik 22quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je nu ook al niet meer?En een gewone fiets heeft hoeveel versnellingen
Zegt niets
Je bent nu dus bijna 2 keer zo oud en rijdt op een fiets met veel te weinig versnellingenquote:
Over tien minuutjes hier? Ok dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpak
Ja precies, what she saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ehm waar is hier?quote:
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Oh ehm 20 minuutjes dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?
Ja zie je wel, een nette heerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Tijd voor een game of riddlesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
Hihi, dan moet je straks wel trek hebben in een peuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, what she said
Studeer jij trouwens nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet het ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een game of riddles![]()
Het is de wijk van Herman Brood, daar is hier.
De laatste loodjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, eeuwig student enzoNee hoor, laatste jaar gaat nu aanbreken voor mij
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook wel NL kunnen
Hihihihi vet authentiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.
En batterij was dus leeg, dus vandaar nu pas reactie
Eten![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunno
Nee, aan de RuG te Groningen atm. Ben aan Windesheim ooit begonnen met de propedeusejaar MER. Alleen MER vond ik echt leuk, terwijl Windesheim nog geen HBO Rechten aanbood. Dus toen naar het Deltion College gegaan en versneld administratief juridisch medewerker afgerond.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste loodjesAan Windesheim? En wat studeer je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |