In dat geval, wanneer gaan we nou daten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat las je goedVoor de duidelijkheid maar weer mijn blauwvinger icon erbij gepakt. * Joosie200 Geboren en getogen blauwvinger is
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, wanneer gaan we nou daten?Tot over 10 minuutjes?
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Euh, toen was ik 22quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je nu ook al niet meer?En een gewone fiets heeft hoeveel versnellingen
Zegt niets
Je bent nu dus bijna 2 keer zo oud en rijdt op een fiets met veel te weinig versnellingenquote:
Over tien minuutjes hier? Ok dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het voorspel hadden we al gehad, tijd voor de directe aanpak
Ja precies, what she saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ehm waar is hier?quote:
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Oh ehm 20 minuutjes dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef je hem ook nog even de kans zich te scheren?
Ja zie je wel, een nette heerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uiteraard alleen maar positieve dingen.
Tijd voor een game of riddlesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
Hihi, dan moet je straks wel trek hebben in een peuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm waar is hier?
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Oh ehm 20 minuutjes dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, what she said
Studeer jij trouwens nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet het ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een game of riddles![]()
Het is de wijk van Herman Brood, daar is hier.
De laatste loodjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, eeuwig student enzoNee hoor, laatste jaar gaat nu aanbreken voor mij
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook wel NL kunnen
Hihihihi vet authentiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit Thaise mamaatje kan alleen Thais, dus dat is kwestie van aanwijzen op de kaart enzo en dan schrijft zij het in het Thais op voor zichzelf.
En batterij was dus leeg, dus vandaar nu pas reactie
Eten![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dank dank
[..]
Natuurlijk niet, je lijkt me een keurige heer.
[..]
Euuhhh, ik ben ooit op deze naam gekomen door letters door elkaar te gooien, dus idunno
Nee, aan de RuG te Groningen atm. Ben aan Windesheim ooit begonnen met de propedeusejaar MER. Alleen MER vond ik echt leuk, terwijl Windesheim nog geen HBO Rechten aanbood. Dus toen naar het Deltion College gegaan en versneld administratief juridisch medewerker afgerond.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste loodjesAan Windesheim? En wat studeer je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |