maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Dat is omdat ik het wit moet opleverenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de dame met een vrij wit interieur
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.
Maar ik wil ook weer niet als Nel Janssen uit Zoetermeer (sorry Koen) overkomen, dus wit is wel zwakker in de zin van "welke schoenen worden het"
Ik drink de 0.0 ook als frisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Ja!quote:
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtGrasvlekken, grauwe vlekken van zand, niet handig
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het wit moet opleverenDe huisbaas was ook erg blij met me, hij had namelijk net allemaal zwarte, roze en blauwe muren wit staan kalken
Wacht maar tot ik m'n woningbouwhuisje heb
Kleur
![]()
* Molo checkt DM:quote:
Lila?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
Ja verstandig he?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ik
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Je moet ook op je WA kijken sufkut!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo checkt DM:dat zijn sinaasappels Spezza, geen billen!
Split ijsjes, mjum!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Ik drink ook geen bier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Dat zei ST ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja verstandig he?
[..]
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtje
Halve liter ook echt... Amerikaan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregen![]()
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeindquote:
Scherp!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarktquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molo weet en loopt overal sexy op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
Marijke weetquote:
mag het weten
Omgquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzo
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En aangezien ik aangeboden heb die muren te schilderen, nee hoor dat komt er niet
![]()
Ziet niksquote:
*kijkt uit het raam*quote:
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste datequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
[..]
Marijke weet
Wat is dat voor kleur?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg
[..]
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenPetrol
Een mooie kleurquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ik
Lekker hé die breezerbierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenquote:
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.quote:
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenvoor in dit huis
Nee, dan zou ik meer voor een paarstint gaan, maar daar gaat de mannelijkheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadEén muur in de woonkamer
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijsquote:
Jupquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste date![]()
First world problemsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Ik moet een nieuwe golfbroek -en- nieuwe golfschoenen. Meh.
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleur
Shoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Dat is wel een mooie muur jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
De romantiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup
* Joosie200 slaat zijn Wieckse Radler flesje tegen die van Marijke Skål!![]()
Life's good
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...OMG! Nee man, dat zijn toch geen mannenshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
gewoon knaloranje door heel het huisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
Nee muts, die muur is nu die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleuren
Farrow & Ball heeft supermooie kleuren, en je kunt Karwei huismerk muurverf in de F&B kleuren laten mengen. Dan heb je El Cheapo de mooiste kleuren
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...die linker, echt wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
* Joosie200 zet muziek van Herman Brood: Wild Romance op /pun intendedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
De romantiek* Marijkezwolle steekt nog een kaarsje aan
en wat is de nieuwe golfmode ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....
(Vooral omdat ik er inmiddels in kan kamperen als ik er een tentstok (no-pun-intended) in zet....)
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al zit er hier een golfbaan om de hoek, heb ze nog niet gespot die heren
jij doet aan golfbaangluren ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al zit er hier een golfbaan om de hoek, heb ze nog niet gespot die heren
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijktquote:
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
en wat is de nieuwe golfmode ?
knalroze voor mannen met idem gestreepte Polo ?
voor die meneren prima toch ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.
Blonde sletjes van jaar of 40 aan de hand van 60+ meneren etc
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijkt
uhmm...... dus je noemt Marijke....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in de buurt overal. Dikke Porche's en Bentley's enzo op de parkeerplaats etc etc.
Blonde sletjes van jaar of 40 aan de hand van 60+ meneren etc
dan val je niet meer zo op op de greenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 zet muziek van Herman Brood: Wild Romance op /pun intended
quote:
Jup en ik ben blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Marijke zoekt een rijke vent, logisch wel toch dat ze dan daar kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Dat duurt toch nog een jaar of 7?quote:
ja die hoor je ook niet klagen daaroverquote:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...Die heb ik ook in beeld, komt dat door het teva verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Marijke is geen 40quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:39 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
[..]
uhmm...... dus je noemt Marijke....
Ik las Ernie shortquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.jumbogolfwerel(...)hort-golfcourse.html
Marijke zoekt niet meer inmiddels.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:39 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
[..]
uhmm...... dus je noemt Marijke....
6 jaar en een weekquote:
ik heb mijn bejaarde rijke vent met ruitjesshirts al gevonden en gehuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marijke zoekt niet meer inmiddels. Molo bedoelt zichzelf maar durft dat niet te zeggen
Oh ja, ik heb mijn rich to be toyboy gevondenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marijke zoekt niet meer inmiddels.Molo bedoelt zichzelf maar durft dat niet te zeggen
![]()
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?quote:
Hoeft niet, ik ben al blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?
@Marijke: dat wordt dus je haar verven over een paar jaar
neen, na de 40 gaan ze pas op zoek naar grijze golf menerenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ow dus enkel boven de 40 zijn blondjes sletten ?
@Marijke: dat wordt dus je haar verven over een paar jaar
En ik mijn Zwolse deernequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn rich to be toyboy gevonden![]()
vind ik een prima broek hoor, afhankelijk van de kerel erinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
Kampf! Deze bedoel je denk ik?![]()
http://www.jumbogolfwerel(...)hecked-trousers.html
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
Ik dacht meer aan zoietsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:44 schreef fietsie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |