Ah tof! Wanneer ben je begonnen, misschien hebben we tegelijk op Windesheim gezetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, aan de RuG te Groningen atm. Ben aan Windesheim ooit begonnen met de propedeusejaar MER. Maar MER vond ik alleen leuk, terwijl Windesheim nog geen HBO Rechten aanbood. Dus toen naar het Deltion College gegaan en versneld administratief juridisch medewerker afgerond.
Nadien bood Windesheim wel HBO rechten aan. Eerste jaar alle studiepunten behaald en de overstap naar de universiteit gemaakt. Studeer nu notarieel recht dus voor toekomstig notaris / notaris in de dop
quote:
Ik ben in elk geval niet engquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
(was even eten, vandaar iewat trage reactie)
maaruh, we zien wel joh, ik hoef niet alles nu al vast te leggen.
Misschien ben jij, of Marijke, wel heel eng en vlucht ik na een half uur al naar huis
quote:
Ik vind van nietquote:
Zat bij Windesheim van september 2005-2006 voor MER en van februari 2009 - februari 2010 voor hbo rechten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah tof! Wanneer ben je begonnen, misschien hebben we tegelijk op Windesheim gezetenIk ben in 2007 weer gestart en in 2009 afgestudeerd (kon mijn studie verkort doen).
Notaris, dat lijkt me best grappig werk. Al was de laatste notaris die ik gezien heb erg stom![]()
Bwhehehe, ik heb wel een beeld, maar daar hoort eng gelukkig niet bijquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van nietMaar laat mensen graag hun eigen mening vormen
Oeh, da's inderdaad wel heel kortquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat bij Windesheim van september 2005-2006 voor MER en van februari 2009 - februari 2010 voor hbo rechten.
Dus heel kort liepen we er samen rondWelke studie heb jij verkort gedaan? Sjd soms?
Las iets over tegenassurandeur
Notaris is geen grappig werk. Beetje aktes printen voor woningoverdracht, bv/nv oprichting of huwelijkse voorwaarden opstellen dan wel erfenis opstellen of uitwerking aan geven. Serieus werk maar wel interessant om als onafhankelijke derde anderen van advies te voorzien
Jazeker, kittens geknuffeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik heb wel een beeld, maar daar hoort eng gelukkig niet bij
verder leuke dag gehad vandaag?
*burrrrrp* zo, eten was lekker weer
Nee, schades wel zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef Molo het volgende:
Notariaat vind ik niet onder de noemer "leuk met mensen werken" vallen hoor
Ja, rondom koop huis of samenlevingscontract, maar veel vaker ellende en dan rondom financiën
Dat haalt niet het beste in mensen omhoog
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jazeker, kittens geknuffeld vandaagJij?
Oh bluh, lange dag jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaag
Grapje grapje, gewoon gewerkt, leuk, interessant, maar druk. 11 uur gemaakt dus vind ik het wel weer genoeg nu
Kansloos fokken op de bank met de film Marco Polo op de achtergrond aan![]()
![]()
Daar was ook een serie van die was drama....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ook een topdag, want: geen kittens geknuffeld vandaag
Grapje grapje, gewoon gewerkt, leuk, interessant, maar druk. 11 uur gemaakt dus vind ik het wel weer genoeg nu
Kansloos fokken op de bank met de film Marco Polo op de achtergrond aan![]()
![]()
Dit. Als er geld valt te halen haalt dat niet het beste in mensen naar boven. Heb het zelf meegemaakt in mijn eigen familiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef Molo het volgende:
Notariaat vind ik niet onder de noemer "leuk met mensen werken" vallen hoor
Ja, rondom koop huis of samenlevingscontract, maar veel vaker ellende en dan rondom financiën
Dat haalt niet het beste in mensen omhoog
Yeah i know, geld is emotiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Als er geld valt te halen haalt dat niet het beste in mensen naar boven. Heb het zelf meegemaakt in mijn eigen familieIs dus geen leuk werken met mensen, maar wel interessant omdat elke situatie weer anders is om uit te zoeken
was prima hoor, maar ik eindigde met 3 uur vergaderen en daar word ik altijd wat baldadig en ga ik zitten "hakken" op gezeik enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh, lange dag jaLekker relaxen
True, truequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yeah i know, geld is emotieWeet er helaas alles van
Maar dat maakt het uitdagend vind ik
owwww, het is de serie zie ik nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar was ook een serie van die was drama....
Whehehehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
was prima hoor, maar ik eindigde met 3 uur vergaderen en daar word ik altijd wat baldadig en ga ik zitten "hakken" op gezeik enzo
Ik moest er wel om lolleren en mijn collega ook (die op een gegeven moment op een briefje schreef "bitch" en dat naar me toe schoof)
Maar nu even chillen ja
Lekker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
Zow. Rondje saunaai nr1 van de avond. Lekker lekker
nu buiten in handdoekje met een biertje (Lapin Kulta) in je hand, zoals een echte Fin erbij zou zitten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
Zow. Rondje saunaai nr1 van de avond. Lekker lekker
Ik ben heul niet eng!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
(was even eten, vandaar iewat trage reactie)
maaruh, we zien wel joh, ik hoef niet alles nu al vast te leggen.
Misschien ben jij, of Marijke, wel heel eng en vlucht ik na een half uur al naar huis
ik had het al ingetrokken jaquote:
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie laterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Inspirerend genoeg voor een donatie of bleef het bij die mail?
een romancequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie later
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te makenquote:
Nog mooier dan een donatie? Gewoon in 1 keer die kap voor 100 kinderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en, die voelt daar niks van hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te maken
Daar geloof ik dus heul niks van...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had het al ingetrokken ja![]()
![]()
en yep, ik ben zeker weten eng
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
nu buiten in handdoekje met een biertje (Lapin Kulta) in je hand, zoals een echte Fin erbij zou zitten?
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mijquote:
das wel beetje hommo hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
Anticonceptie voor een maand of 3?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mij
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
das wel beetje hommo hoor
Wel goed koud dan in ieder geval?
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar dan is er al een clean-team langsgeweest die het ding op 1 heeft gezet. Zijn ze reuze efficient mee bij deze club heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nop
en even in de vriezer daar mikken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Mat zwartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
Zegt de dame met een vrij wit interieurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Die van Wieckse is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |