ik had het al ingetrokken jaquote:
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie laterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Inspirerend genoeg voor een donatie of bleef het bij die mail?
een romancequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhm iets mooiers wellicht. Maar dat horen jullie later
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te makenquote:
Nog mooier dan een donatie? Gewoon in 1 keer die kap voor 100 kinderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en, die voelt daar niks van hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm nee, heeft met St. Hartekind te maken
Daar geloof ik dus heul niks van...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had het al ingetrokken ja![]()
![]()
en yep, ik ben zeker weten eng
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
nu buiten in handdoekje met een biertje (Lapin Kulta) in je hand, zoals een echte Fin erbij zou zitten?
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mijquote:
das wel beetje hommo hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
Anticonceptie voor een maand of 3?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien mep ik jou wel eerst op je kont i.p.v. jij mij
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
das wel beetje hommo hoor
Wel goed koud dan in ieder geval?
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar dan is er al een clean-team langsgeweest die het ding op 1 heeft gezet. Zijn ze reuze efficient mee bij deze club heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op zich wel logisch want als die huisjes leeg staan dan brandt die koelkast voor nop
en even in de vriezer daar mikken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die domme Landal koelkast is begrensd op een of andere manier; hij is niet steenkoud te zetten...
Eco dingetje waarsch.
Mat zwartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen welke Teva's ik zal bestellen voor op vakantie, mat zwart of wit...
Zegt de dame met een vrij wit interieurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Die van Wieckse is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten in boxershort met een Grolsch Radler Citroen 0% , nohommo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |