maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mat zwartWit is zo besmettelijk
Dat is omdat ik het wit moet opleverenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de dame met een vrij wit interieur
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
maar ik loop altijd in het zwart enzo... dus dacht, misschien eens wat anders.
Maar ik wil ook weer niet als Nel Janssen uit Zoetermeer (sorry Koen) overkomen, dus wit is wel zwakker in de zin van "welke schoenen worden het"
Ik drink de 0.0 ook als frisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Ja!quote:
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwart echt waar, van wit krijg je spijtGrasvlekken, grauwe vlekken van zand, niet handig
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het wit moet opleverenDe huisbaas was ook erg blij met me, hij had namelijk net allemaal zwarte, roze en blauwe muren wit staan kalken
Wacht maar tot ik m'n woningbouwhuisje heb
Kleur
![]()
* Molo checkt DM:quote:
Lila?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
Ja verstandig he?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar ook.... ik ga maar eens op bestellen rammen denk ik
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft straks een lila slaapkAmer
Je moet ook op je WA kijken sufkut!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo checkt DM:dat zijn sinaasappels Spezza, geen billen!
Split ijsjes, mjum!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Ik drink ook geen bier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Radler's dat is toch geen bier mensen... Kom op!
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed idee! Koelkast moet leeg. Even bier opmaken.... Oh en ik heb nog wat Split ijsjes...
* Spezza19 deelt uit
Dat zei ST ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja verstandig he?
[..]
Die je echt moet overschilderen naar een mannelijker kleurtje
Halve liter ook echt... Amerikaan!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb net een halve liter koffie voor mijn neus gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |