Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeindquote:
Scherp!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je gelijk een strookje zwart schoolbordenverf doen voor het zetten van je streepjes boven het hoofdeind
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarktquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, dat is inderdaad het achterliggende planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molo weet en loopt overal sexy op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
Marijke weetquote:
mag het weten
Omgquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
of van die "vakken" met een andere kleur, wat paar jaar geleden iedereen had. Liefst in de kleur "appelgroen" ofzo
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel met jou en Marijke de 25e kleurtjes kijken bij de bouwmarkt
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En aangezien ik aangeboden heb die muren te schilderen, nee hoor dat komt er niet
![]()
Ziet niksquote:
*kijkt uit het raam*quote:
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste datequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
[..]
Marijke weet
Wat is dat voor kleur?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg
[..]
Nee joh, ik had allang besloten wat het moest wordenPetrol
Een mooie kleurquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wordt het taupe, of eventueel wat meer donkerbruin/grijs, want zo ben ik
Lekker hé die breezerbierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink de 0.0 ook als frisGewoon 's middags om 2 uur enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo weet en loopt overal sexy op.En Teeva is chill heb er zelf ook een paar. Gewoon met blote voeten erin, heb je nog wat grip ipv die flipflops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |