Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenquote:
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.quote:
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gespiekt.... Daar had ik kleur staaltjes van liggenvoor in dit huis
Nee, dan zou ik meer voor een paarstint gaan, maar daar gaat de mannelijkheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn vorige huis in Zwolle op de muur gehadEén muur in de woonkamer
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijsquote:
Jupquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom hebben wij nu ook zo'n gezellige eerste date![]()
First world problemsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Ik moet een nieuwe golfbroek -en- nieuwe golfschoenen. Meh.
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
hier wordt de zoldertrap (de muur) die kleur
Shoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
Dat is wel een mooie muur jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
De romantiekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup
* Joosie200 slaat zijn Wieckse Radler flesje tegen die van Marijke Skål!![]()
Life's good
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...OMG! Nee man, dat zijn toch geen mannenshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag op die ene muur dan... Want die is nu jouw kleur... Zwart/grijs
gewoon knaloranje door heel het huisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
donker blauw met wat groen en vleugje zwart erdoor.
Ook mooi, maar niet voor een slaapkamer, vind ik
Nee muts, die muur is nu die kleurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Neeheee, geen zwart en geen grijs. Taupe en donkerbruin met wat grijs erdoor. Beetje vergrijsde kleuren
Farrow & Ball heeft supermooie kleuren, en je kunt Karwei huismerk muurverf in de F&B kleuren laten mengen. Dan heb je El Cheapo de mooiste kleuren
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat dit dan ook de banner-afbeelding voor de HERENKLEDING is...die linker, echt wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:34 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
das toch niet lastig, iedereen loopt daar toch met zo'n ruitjeskniebroek en idem poloshirt ?
* Joosie200 zet muziek van Herman Brood: Wild Romance op /pun intendedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
De romantiek* Marijkezwolle steekt nog een kaarsje aan
en wat is de nieuwe golfmode ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die ruitjesbroek neem ik nu juist net afscheid van....
(Vooral omdat ik er inmiddels in kan kamperen als ik er een tentstok (no-pun-intended) in zet....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |