Goedenavondquote:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bak na jaren oefenen er ook nog niet veel van
Bijna jaquote:
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen die tijd keten ik je vast aan bed en wil je niet anders![]()
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De aanhouder wint![]()
* Joosie200 ziet Draakje op den duur evolueren in een true Catnip als ware ze een pokemon is die evolueert na verloop van tijd
Nee, dan kom je steeds terug suffiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffs
Laatste loodjes mop!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Meestal ben je na een half jaar ergens nieuw pas echt op je plekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Doe eens pics van je boog als je hebt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.
Met andere haarkleur dan.
Ja maar.. ho wachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan kom je steeds terug suffie![]()
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.quote:
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.
Succes!quote:
Omg dat is geen boog neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Het type Porsche?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Panamera is een Porsche model waar je ook in kunt instappen als je 60+ bent. Hoger op de pootjes, ruimere stoelen, geen kuipzit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Kastanjebruin? Glinsterendzwart?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.
Anders dan rood, en niet blond.
Las eerder iets over 40+ blondjes
yeah iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat verzorgde Gesink vanmiddag toch al?
Alle Fransen bye bye enzo
Maar.. Maar..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omg dat is geen boog neeJe weet dat je voor die prijs het kan vergeten
Als je vriendin maar lief is
Waarom doe je dat ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
pff net een uur bezig geweest om mijn haren te stijlen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar.. Maar..![]()
![]()
![]()
Eens maar fixed voor de mannen
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook?Ben je trouwens al uitgerammadamd?
[..]Je kunt er eentje lenen van de club
En ja, eigenlijk is het gewoon als je partner maar lief is
Ja sorry, dacht maak er maar een werkwoord vanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordnog tot donderdag, vrijdag suikerfeest
. Ik had al tijden mijn haren niet gestijld dus was er benieuwd naar. Het raakt nu mijn onderrug, gekruld middenrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |