wat is bootcut?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?Dat vind ik altijd wel sexy bij een vent
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is bootcut?
(ja ik weet niets van mode, valt het op?)
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Ok, dat linkt wel goedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsMaar dat maakt een man zo mannelijk en kontjes komen beter uit
![]()
![]()
Ivm de rotatiebeweging van de achtervoet -denk- ik dat ze die zo niet maken.... dan smeer je met broek langs vieze zool enzo...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ene iets uitlopende pijp. Dan valt het mooi op de bootsMaar dat maakt een man zo mannelijk en kontjes komen beter uit
![]()
![]()
Als je de goede vent hebt staat het ook goedquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ivm de rotatiebeweging van de achtervoet -denk- ik dat ze die zo niet maken.... dan smeer je met broek langs vieze zool enzo...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de goede vent hebt staat het ook goedIk kan daar wild van worden
Net als mannen met een gereedschapsgordel of een handboog
![]()
* Joosie200 Let op en noteert om in alle vroegte te bestellen zodra de mogelijkheid zich aan doet...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem nog best ok anders! Hebben ze ook iets met een bootcut?Dat vind ik altijd wel sexy bij een vent
Ja, echt die handboog jonguh! Heb een keer een dikke crush gehad op een vent van de handboogvereniging, door die boog had ik niet gemerkt dat ie homo wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
die gereedschapsgordel deel ik niet met je, maar handboog ofzo, mwaahhhhh, whyt not
Ga je ook mee boogschieten dan? Is bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 Let op en noteert om in alle vroegte te bestellen zodra de mogelijkheid zich aan doet...
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt die handboog jonguh! Heb een keer een dikke crush gehad op een vent van de handboogvereniging, door die boog had ik niet gemerkt dat ie homo was![]()
![]()
[..]
Ga je ook mee boogschieten dan? Is bij jou in de buurt
Kijk even naar de URL, en dan naar het plaatjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar mannen willen toch ook sexy golfen?
Mij ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf weleens boogschieten gedaan, super tof
Alleen mij "staat" het niet zeg maar
Zijn dat schoenen voor mannen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk even naar de URL, en dan naar het plaatje
http://www.jumbogolfwerel(...)rid-2-wit-candy.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij ook nietMaar ik wil toch weer gaan beginnen
Kijken of ik m'n zen weer kan vinden
[..]
Zijn dat schoenen voor mannen?![]()
Want dan is mijn vraag onmiddellijk beantwoord!
Als je de mijne maar snapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Ik snap werkelijk de ballen van dit forum :'D
hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
www.jumbogolfwereld.nl/go(...)lunar-control-3.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn dat schoenen voor mannen?![]()
Want dan is mijn vraag onmiddellijk beantwoord!
Zeg Marijke, wist je dat ik ook een boog hebquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als mannen met een gereedschapsgordel of een handboog![]()
Je zit hier in een slowchat he , dus die gaat niet over 1 bepaald onderwerpquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktquote:
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
Sorry, maar ik ga even in een hoekje zitten jankenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
www.jumbogolfwereld.nl/go(...)lunar-control-3.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg Marijke, wist je dat ik ook een boog heb* Joosie200 pakt de pijl en boog van Decathlon erbij die gebruikt is in wie is de mol seizoen 12
Als ik straks niet reageer ben ik een levende schietschijf voor Marijke geworden
Oeh nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een vacature binnen voor een baan in Abu Shabi
Really..... me
Je doet of deed aan boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Trustenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
Stoerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij gaan zo een keertje
Bij het sportpark bij jou in de buurt is het
Slaap ze moloquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Stoere chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het weten
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogenquote:
Trustequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Deed en wil weer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf zeg! Waar schiet je?
Slaap lekker gek wijfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
StoerPrecies wat ik zoek in een toekomstige vrouw
[..]
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsMaar ik heb hem puur als decoratie naast alle andere widm spulletjes zoals je wel hebt kunnen zien inmiddels
Dus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
En ja, mooie spulletjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.quote:
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.
ik ben niet gewelddadig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Greyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanDus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
Ik heb daarvoor ook nog middeleeuwse zwaardenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
Nee nooit van gehoord, wel een keer een Japans? filmpje gezien waar ze echt heel lang over 1 pijl schieten deden. Ik hou het dan liever op de Europese Zen manier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?
In Fryslân natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deed en wil weer beginnenWat gaaf zeg! Waar schiet je?
Doe mij dan maar de zweepjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Grey![]()
I used to go to work and study but then I took an arrow in the knee
/kenjeklassiekers
Oh de Minions.. Ik dacht eerst dat Spongebob er lag..quote:
Dit is volgens mij wel van een buitenlander, maar het is meer dat ie één wordt met z'n boog. Is erg goed omschreven vond ik zelfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord, wel een keer een Japans? filmpje gezien waar ze echt heel lang over 1 pijl schieten deden. Ik hou het dan liever op de Europese Zen manier.
Tofquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
In Fryslân natuurlijk!
Voor details kan dat in dm
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel van een buitenlander, maar het is meer dat ie één wordt met z'n boog. Is erg goed omschreven vond ik zelf
[..]
TofNou wie weet kun je een keertje in Zwolle komen schieten als je hier toch zo vaak bent
Competitief wel ja. Off piste ala Catnip / Catniss in de wildernis met zo'n outfit aan echter is überstoerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.
Ja in de film lijkt het retecool, maar in het echie lijkt het daar voor geen meter op.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Competitief wel ja. Off piste ala Catnip / Catniss in de wildernis met zo'n outfit aan echter is überstoer![]()
Vooral die concentratie is key. Doe je het goed dan heb je een echt een zengevoel ja
zij is degene die elke keer de banden van de trein lekschietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?
Misschien doe ik dat wel, beetje onhandig in de trein, maar ik heb minstens 10 minuten he?
Wordt er wel op vrijdagavond geschoten?
Shut up and take mequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook nog middeleeuwse zwaarden
Van dat toeristentreintje zeker, de banden van mijn trein kunnen niet lekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
zij is degene die elke keer de banden van de trein lekschiet
Zijn Vikingzwaarden zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Shut up and take me(sorry Marijke
) Middeleeuws gevechten met zwaarden en (kruis/hand)bogen bij re-enactment. Gotta love it
kun je nagaan wat voor pijlen ze gebruikt .....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Van dat toeristentreintje zeker, de banden van mijn trein kunnen niet lek
en re enactmentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
) Middeleeuws gevechten met zwaarden en (kruis/hand)bogen bij re-enactment. Gotta love it
Dat verzorgde Gesink vanmiddag toch al?quote:
Ik maar denken dat ijsdraakje de wissels aan het bevriezen isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:21 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
kun je nagaan wat voor pijlen ze gebruikt .....![]()
waarom denk je dat de NS zo'n vertraging heeft
Als ik weer ga schieten wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Schiet jij dan daar vlak bij het spoor?
Misschien doe ik dat wel, beetje onhandig in de trein, maar ik heb minstens 10 minuten he?
Wordt er wel op vrijdagavond geschoten?
Weet ik. Heb zelf op een blauwe maandag een oefening gehad in pijl en boog schieten. Bakte er niks van maar het is een super gevoel om met zo'n boog in je hand, pijl strak gespannen rustig te timen hoe je hem op het doelwit afvuurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja in de film lijkt het retecool, maar in het echie lijkt het daar voor geen meter op.
Have fun, kom maar terug als je echt geld verdientquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Raampje mag niet meer open in de treinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik weer ga schieten wel ja
Niet uit het raam schieten he?
Ik bak na jaren oefenen er ook nog niet veel vanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet ik. Heb zelf op een blauwe maandag een oefening gehad in pijl en boog schieten. Bakte er niks van maar het is een super gevoel om met zo'n boog in je hand, pijl strak gespannen rustig te timen hoe je hem op het doelwit afvuurt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Raampje mag niet meer open in de trein
U reist met ziekentransport?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, lekker met al die ziektekiemen
![]()
Ja bah, en die airco die veel te koud staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, lekker met al die ziektekiemen
![]()
Nou, sinds ik niet meer met het OV reis ben ik een stuk minder ziekquote:
Moet je mij voor zijn en datquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Have fun, kom maar terug als je echt geld verdient![]()
Tegen die tijd keten ik je vast aan bed en wil je niet andersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je mij voor zijn en datmaar om mijn enkels werpen zodat ik op de grond val en niet weg kan behalve naar mijn werkplek
Goedenavondquote:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bak na jaren oefenen er ook nog niet veel van
Bijna jaquote:
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen die tijd keten ik je vast aan bed en wil je niet anders![]()
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De aanhouder wint![]()
* Joosie200 ziet Draakje op den duur evolueren in een true Catnip als ware ze een pokemon is die evolueert na verloop van tijd
Nee, dan kom je steeds terug suffiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je lange handboeien joh. De afstand tussen de voordeur en mijn bed haal je niet met de doorsnee handcuffs
Laatste loodjes mop!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Meestal ben je na een half jaar ergens nieuw pas echt op je plekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nog maar even de laatste spullen in dozen stoppen...
Zooooo enorm veel zin in
Doe eens pics van je boog als je hebt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb echt een andere boog, zal eerder brave worden.
Met andere haarkleur dan.
Ja maar.. ho wachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan kom je steeds terug suffie![]()
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.quote:
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was alleen van toepassing indien aan de arm van een 60+ golfer met een Porsche Panamera.
Succes!quote:
Omg dat is geen boog neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens pics van je boog als je hebt?De mijne http://www.decathlon.de/b(...)nder-id_8174629.html
Welke haarkleur dan?
Het type Porsche?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Panamera is een Porsche model waar je ook in kunt instappen als je 60+ bent. Hoger op de pootjes, ruimere stoelen, geen kuipzit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
hmm verkeerd vriendje in dat geval, te jong, niet rijk, geen porsche, golft niet(gelukkig) en panamera?wat is dat?
Maar ben ook niet blond.
Kastanjebruin? Glinsterendzwart?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van gemaakt eigenlijk.
Anders dan rood, en niet blond.
Las eerder iets over 40+ blondjes
yeah iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat verzorgde Gesink vanmiddag toch al?
Alle Fransen bye bye enzo
Maar.. Maar..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omg dat is geen boog neeJe weet dat je voor die prijs het kan vergeten
Als je vriendin maar lief is
Waarom doe je dat ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
pff net een uur bezig geweest om mijn haren te stijlen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar.. Maar..![]()
![]()
![]()
Eens maar fixed voor de mannen
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook?Ben je trouwens al uitgerammadamd?
[..]Je kunt er eentje lenen van de club
En ja, eigenlijk is het gewoon als je partner maar lief is
Ja sorry, dacht maak er maar een werkwoord vanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha uitgerammadamd, galgje woordnog tot donderdag, vrijdag suikerfeest
. Ik had al tijden mijn haren niet gestijld dus was er benieuwd naar. Het raakt nu mijn onderrug, gekruld middenrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |