Oeh nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een vacature binnen voor een baan in Abu Shabi
Really..... me
Je doet of deed aan boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Trustenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef Alteira het volgende:
Ik snap werkelijk de ballen van dit forum :'D
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, maar het is tijd voor bed hier, ikva steedd half in slaap hier....
Stoerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een boog met een lila middenstuk en zilveren latten en m'n pappie had een roze pees voor me gemaaktTijd om die te gaan testen
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij gaan zo een keertje
Bij het sportpark bij jou in de buurt is het
Slaap ze moloquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Stoere chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het weten
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogenquote:
Trustequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet of deed aan boogschieten?Deed en wil weer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf zeg! Waar schiet je?
Slaap lekker gek wijfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Molo het volgende:
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
StoerPrecies wat ik zoek in een toekomstige vrouw
[..]
Weet ik, naast het spoor waar de trein maar Groningen en Friesland langs komt. Loop er zo langsMaar ik heb hem puur als decoratie naast alle andere widm spulletjes zoals je wel hebt kunnen zien inmiddels
Dus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
En ja, mooie spulletjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.quote:
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best een saaie sport anders, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker meditatief door de manier van concentratie.
ik ben niet gewelddadig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niks voor mij, als je een keer ruzie hebt krijg je een pijl tussen je ogen
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Greyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou da's mooi, ik zoek namelijk een man met een goede baanDus, zullen we trouwens als de scheiding rond is?
![]()
Nou, je weet waar het is, dus snel maar schieten danWel in een bootcutjeans he?
![]()
Ik heb daarvoor ook nog middeleeuwse zwaardenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die boog in elkaar heb heb jij me al 30 keer ko geslagen![]()
Dus wees niet bang
Nee nooit van gehoord, wel een keer een Japans? filmpje gezien waar ze echt heel lang over 1 pijl schieten deden. Ik hou het dan liever op de Europese Zen manier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou dat dus, echt zen. Ken je het boekje de zen van het boogschieten?
In Fryslân natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deed en wil weer beginnenWat gaaf zeg! Waar schiet je?
Doe mij dan maar de zweepjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meteen een stuk spannender dan Fifty Shades of Grey![]()
I used to go to work and study but then I took an arrow in the knee
/kenjeklassiekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |