SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bergenparadijs is geopend voor haar bezoekers. De eerste van het drieluik. Tussen 15:40 en 16:00 is het beste moment om in te schakelen. Voetjes op de banken en kijken wie Froome het vuur aan de schenen durft te leggen.
Algemeen Klassement
Jezusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:07:06#TDF2015, Stage 10. La Pierre Saint Martin (14.89 km, 7.72 %, 1150 m)Chris Froome: 40 min 54 sec, 21.84 Kph, VAM 1687 m/h, 6.09 W/kg [DrF] reageer retweet
We mogen geen mening hebben over Froome omdat Gesink MAAR 1'30 VAN FROOME EINDIGT.quote:
Hoe te vergelijken met eerdere rondes hier?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:07:06#TDF2015, Stage 10. La Pierre Saint Martin (14.89 km, 7.72 %, 1150 m)Chris Froome: 40 min 54 sec, 21.84 Kph, VAM 1687 m/h, 6.09 W/kg [DrF] reageer retweet
Da's toch de categorie superman?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
Idd nog geen zinnig woord eruit zien komen in dit topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas wel, die vent doet niets anders dan enorme troep posten
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:13:11Dus de winnaar van de E3-Prijs is ook een van de beste klimmers van het peloton. reageer retweet
Volgensmij is 6 w per kilo gigantisch veelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe te vergelijken met eerdere rondes hier?
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen geen mening hebben over Froome omdat Gesink MAAR 1'30 VAN FROOME EINDIGT.
Rot toch op, joh. Froome reed op een roltrap naar de finish waar Quintana op een loopband reed. Die verschillen werden met de seconde lachwekkend groter en groter. Je gaat er gewoon van kokhalzen hoe treurig dat niet is. Dan komt ook nog onze vriend Porte erachter aan. Die reed een meer dan prima voorjaar, ging helaas op z'n snuffertje in de Giro en dat heeft wel even nagegolfd. Fietst ook dramatisch door de Belgische en Nederlandse straten en opeens is 'ie weer hier. Rot op.
okequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef RingBewoner het volgende:
<div style="max-width: 500px;" id="_giphy_6YaLd6FxKLVLO"></div><script>var _giphy = _giphy || []; _giphy.push({id: "6YaLd6FxKLVLO",w: 1094, h: 604});var g = document.createElement("script"); g.type = "text/javascript"; g.async = true;g.src = ("https:" == document.location.protocol ? "https://" : "http://") + "giphy.com/static/js/widgets/embed.js";var s = document.getElementsByTagName("script")[0]; s.parentNode.insertBefore(g, s);</script>
2000-2010 levels?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is 6 w per kilo gigantisch veel
Hansie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef RingBewoner het volgende:
<div style="max-width: 500px;" id="_giphy_6YaLd6FxKLVLO"></div><script>var _giphy = _giphy || []; _giphy.push({id: "6YaLd6FxKLVLO",w: 1094, h: 604});var g = document.createElement("script"); g.type = "text/javascript"; g.async = true;g.src = ("https:" == document.location.protocol ? "https://" : "http://") + "giphy.com/static/js/widgets/embed.js";var s = document.getElementsByTagName("script")[0]; s.parentNode.insertBefore(g, s);</script>
En Thomas die nu 5e staat in het klassement. Da's toch ook volstrekt normaal?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen geen mening hebben over Froome omdat Gesink MAAR 1'30 VAN FROOME EINDIGT.
Rot toch op, joh. Froome reed op een roltrap naar de finish waar Quintana op een loopband reed. Die verschillen werden met de seconde lachwekkend groter en groter. Je gaat er gewoon van kokhalzen hoe treurig dat niet is. Dan komt ook nog onze vriend Porte erachter aan. Die reed een meer dan prima voorjaar, ging helaas op z'n snuffertje in de Giro en dat heeft wel even nagegolfd. Fietst ook dramatisch door de Belgische en Nederlandse straten en opeens is 'ie weer hier. Rot op.
Tegen die tijd is Froome al wat ouder, dat is niet eerlijk. Dan zullen mensen excuusjes hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zullen moeten wachten op Miguel voordat iemand Froome bergop kan verslaan.
'Kort'quote:[quote]Op dinsdag 14 juli 2015 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De een een dopeur noemen en door zijn resultaten en een renner die veel minder zou moeten kunnen en daar zo kort op eindigt een held noemen is hypocriet. Als je Froome al niet vertrouwt, is Gesink met dit resultaat nog veel verdachter
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja de carričre van froome is zeker niet verdacht
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.
Als je dat niet kan handelen, moet je niet kijken imo
Mquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.
Meten tegen 2000-2010quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die rijdt eigenlijk dit hele wielerjaar al volstrekt normaal. E3-prijsje winnen, shinen in Parijs-Nice, shinen op de Rettenbachferner. Vlak of puistachtig, hij kan het allemaal. Brits Wielergod. #neverforget.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Thomas die nu 5e staat in het klassement. Da's toch ook volstrekt normaal?
Dus wij mogen dat niet zeggen, maar jij gaat er wel vanuit...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cyclisme į deux vitesses is niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige zou kunnen zijn dat er vandaag maar één berg was, waardoor ze nog vers warenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome Porte Thomas: 1/2/6
Dat kan toch ook gewoon niet jongens?
De nieuwe Merckxquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rijdt eigenlijk dit hele wielerjaar al volstrekt normaal. E3-prijsje winnen, shinen in Parijs-Nice, shinen op de Rettenbachferner. Vlak of puistachtig, hij kan het allemaal. Brits Wielergod. #neverforget.
Ik geloof niet dat anderen helemaal niet gebruiken nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Capello moest ook huilen toen van Basten stopte. Niks mis mee.quote:
Volgens mij denkt hij dat ie gewonnen heeftquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Zeeman breekt, maar ja, voor wat eigenlijk..
Ik merk dat jij ook een beetje emotioneel wordt nu.quote:
Lijkt het op. Volgens Zeeman rijd Gesink al in het geel...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ie gewonnen heeft
Het heeft niks met die laatste zin te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Capello moest ook huilen toen van Basten stopte. Niks mis mee.
Snap het wel, die hele ploeg rijdt zo kut en leuk dat het nu prima gaat.
Ja en dan heeft ie eigenlijk nog de pech dat zo'n ploegentijdrit ook nog flink in z'n nadeel heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat anderen helemaal niet gebruiken nee.
Maar dit verschil is wel wtf-worthy. Sky zal wellicht beter geprepareerd worden.
Ben wel oprecht blij voor Gesink. We hebben het hele jaar om TLJ gelachen en al 2/3 jaar om die gast gelachen, maar dit is wel heel knap.
Iedereen weet dat ze gebruiken hoor allemaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en porte was nog snellerquote:
Heeft er al iemand bingo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het heeft niks met die laatste zin te maken.
Typisch weer al die reacties van de TDF-kijkers.
Ja die gaat er nog lekker op in als een psycholoogje die bezig is iemand te brekenquote:
De laatste 2km zijn redelijk vlakquote:
Je kijkt zeker alleen de Tour de France?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch wel een beetje last van autisme als je dit niet zo snapt.
*TdFquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kijkt zeker alleen de Tour de France?
Als je daarmee op mij doelt heb je het nogal mis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Typisch weer al die reacties van de TDF-kijkers.
Dat had jij helemaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar. Dan rijdt Gesink nog eens echt heel goed (en echt door het zelf te doen, niet door enkel te volgen ą la Mollema), dus ik verwacht een topic vol terecht lof voor hem, staat het hier vol over Sky.
Dit topic was en is vol lof over Gesink alleen een paar pagina`s terugquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar. Dan rijdt Gesink nog eens echt heel goed (en echt door het zelf te doen, niet door enkel te volgen ą la Mollema), dus ik verwacht een topic vol terecht lof voor hem, staat het hier vol over Sky.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had jij helemaal niet verwacht.
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:18:34Team Sky become the first team in #TdF history, to record a 1-2 on a mountain finish twice (also in stage 8, 2013: Froome - Porte). reageer retweet
Dan zou je begrijpen waarom hij emotioneel was, heeft niks te maken met wat valpartijen enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je daarmee op mij doelt heb je het nogal mis.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:18:34Team Sky become the first team in #TdF history, to record a 1-2 on a mountain finish twice (also in stage 8, 2013: Froome - Porte). reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar verbaas je je natuurlijk enorm overquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zeg toch juist dat ze het hele jaar kut rijden en dat de druk vast hoog was? Lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zou je begrijpen waarom hij emotioneel was, heeft niks te maken met wat valpartijen enzo.
Saunier- Duval vindt dit niet leuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
we snappen het wel hoor, maar het is wel Fok hier, je moet toch een beetje in je rol blijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch wel een beetje last van autisme als je dit niet zo snapt.
Poels wordt kopman van sky in de giro volgend jaarquote:
Wat ze met Froome kunnen, kunnen ze vast ook met Poelsquote:
Als toch full retard gaat, kun je het beter goed doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
Nou neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
heb gesink hier ergens op het podium voorspeld en ik ga gewoon gelijk krijgen
Doping geeft juist puistjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef wattel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi strak doping koppie gekregen
Nee, de kopmannen van Sky in de Giro verlaten de Giro altijd voortijdig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Poels wordt kopman van sky in de giro volgend jaar![]()
![]()
Dat betekent dat het roze naar Nederland gaat
of teelbalkanker.quote:
Volgend jaar nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, de kopmannen van Sky in de Giro verlaten de Giro altijd voortijdig.
Ga je toch niet slapen gekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben in slaap gevallen en werd kwartier voor de finish wakker
Mijn conclusie:
DeGees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sky aan de dope
gr gr
Dat zijn de GPS-data van die zendertjes onder hun zadel. Daarvan geloof ik best dat die nogal eens loss of signal hebben.quote:
Nah was niet echt een grapjequote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, de hele cultuur in dit forum is echt om te kotsen.
''JANKEN OVER SKYKIJK NAAR GESINK DAN''
Dit gehalte in dit forum is om te kotsen. Ik heb het al eerder betoogd, maar het is gewoon lachwekkend om te zien dat figuren als Thomas of het vlak of hobbelig is, gewoon aan kunnen haken bij de besten. Een E3-prijs winnen, derde worden in G-W, shinen in Parijs-Nice en tegelijkertijd meedoen om het eindklassement in de Suisse![]()
![]()
.
Porte rijdt terecht een prima voorjaar, tyft in de Giro van zijn fiets, is de weken daarna even het spoor bijster. Faalt in de Belgische en Nederlandse straten, we lachen hem uit. Is hij er opeens in deze etappe weer. DAT KAN TOCH NIET.
Om nog maar te zwijgen over Froome. Matig voorjaar, last van een INFECTIE (!). Komt hij weer langs in de Dauphiné. Lekker de bergjes omhoog vliegen. We leren dan dat het door een revolutionaire ademhalingstechniek komt. Hoofd gebogen, zeer gunstig voor de inademing. Hartstikke gunstig.
Nu ook even in 1,4km op een loopband vooruit op dit bergje waar Nairito, geen misselijke renner, op een loopband lijkt te fietsen.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
En jij zit te veel op FOK!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gehalte in dit forum is om te kotsen. Ik heb het al eerder betoogd, maar het is gewoon lachwekkend om te zien dat figuren als Thomas of het vlak of hobbelig is, gewoon aan kunnen haken bij de besten. Een E3-prijs winnen, derde worden in G-W, shinen in Parijs-Nice en tegelijkertijd meedoen om het eindklassement in de Suisse![]()
![]()
.
Porte rijdt terecht een prima voorjaar, tyft in de Giro van zijn fiets, is de weken daarna even het spoor bijster. Faalt in de Belgische en Nederlandse straten, we lachen hem uit. Is hij er opeens in deze etappe weer. DAT KAN TOCH NIET.
Om nog maar te zwijgen over Froome. Matig voorjaar, last van een INFECTIE (!). Komt hij weer langs in de Dauphiné. Lekker de bergjes omhoog vliegen. We leren dan dat het door een revolutionaire ademhalingstechniek komt. Hoofd gebogen, zeer gunstig voor de inademing. Hartstikke gunstig.
Nu ook even in 1,4km op een loopband vooruit op dit bergje waar Nairito, geen misselijke renner, op een loopband lijkt te fietsen.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Weer die infectie of was het vorige keer een parasiet ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Dr zijn maar 3 mensen ofzo die anti-dopinggeschreeuw zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Je bent er gewoon morgen weer toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Dit gaan ze natuurlijk weer helemaal uitmelken, ga gewoon weg met die camera kut NOS.
Ik twijfel of ik morgen niet gewoon stop met kijken. Als ik kijk is het vanwege onze held de Gees.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent er gewoon morgen weer toch?
Natuurlijk, ik zeg nergens dat ik morgen er niet benquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent er gewoon morgen weer toch?
Groetjes van een jongen die is opgegroeid met de fietsband.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Je zegt dus eigenlijk dat Porte en Froome in de afgelopen maanden weinig hebben laten zien (behalve Froome in de Dauphiné) en nu dus ineens top zijn? Ook wel pieken genoemd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Het is volkomen belachelijk, gewoon maar genieten van de freakshow, je bloeddruk is het niet waard!quote:
Als je het doping niet accepteer kijk je maar niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Ben benieuwd hoe dit eruit ziet in vergelijking met de stats van het Armstrongtijdperkquote:
Porte heeft juist een uitstekend voorjaar gehad. Froome hebben we op de Dauphine na nauwelijks gezien. Die had ook een dramatische Ronde van Romandiė.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat Porte en Froome in de afgelopen maanden weinig hebben laten zien (behalve Froome in de Dauphiné) en nu dus ineens top zijn? Ook wel pieken genoemd?
Wel meer hoor, het wordt op een gegeven moment wel irritant om zodra Froome of Porte of Thomas in beeld is 30 posts met DOPING!11EINZZS!1 te lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dr zijn maar 3 mensen ofzo die anti-dopinggeschreeuw zijn
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:26:49"@Scienceofsport: 6.1W/kg for 41min, only going from halfway. Encroyable. Today was a time machine https://t.co/XIjPUErmUL" reageer retweet
niet gelezen. FroomeGODquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
.
#HETNIEUWEWIELRENNEN.
Tja, de Ronde van Romandiė boeit ook geen kut natuurlijk. Het gaat om de Tour en daar staat hij er.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Porte heeft juist een uitstekend voorjaar gehad. Froome hebben we op de Dauphine na nauwelijks gezien. Die had ook een dramatische Ronde van Romandiė.
Echt wel verdient.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bau gewoon gestegen in het klassement
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar te zwijgen over Froome. Matig voorjaar, last van een INFECTIE (!). dopingkuur.
Gewoon de laatste kilometers het topic niet meer openen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer hoor, het wordt op een gegeven moment wel irritant om zodra Froome of Porte of Thomas in beeld is 30 posts met DOPING!11EINZZS!1 te lezen.
Maar nam Porte de Giro dan niet serieus? Dat Froome goed gepiekt heeft begrijp ik (Dat zou Quintana echter ook moeten hebben en die wordt nog steeds op een minuut gereden en ook weer ingepakt door Porte, op weliswaar zijn beste terrein (rustige etappe, 1 klim), die al een giro half heeft gereden en daarna van een blessure heeft moeten herstellen.), maar Porte heeft toch op de Giro gepiekt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat Porte en Froome in de afgelopen maanden weinig hebben laten zien (behalve Froome in de Dauphiné) en nu dus ineens top zijn? Ook wel pieken genoemd?
Team liever doping dan kansloze bergritten maar dan wel iedereen hetzelfde spul.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef byah het volgende:
Team - Liever doping dan kansloze bergritten
Mogen we onze mening niet geven over lachwekkende prestaties?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer hoor, het wordt op een gegeven moment wel irritant om zodra Froome of Porte of Thomas in beeld is 30 posts met DOPING!11EINZZS!1 te lezen.
Dat was vanaf de aanval van Gesink toch amper te doen, want er werd sneller gepost dan dat ik kon lezenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon de laatste kilometers het topic niet meer openen.
#teamikwilspanningquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef byah het volgende:
Team - Liever doping dan kansloze bergritten
plottwist: Thomas is een vogelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we onze mening niet geven over lachwekkende prestaties?
Thomas vliegt over de Belgische wegen in het voorjaarklassiekersseizoen. Thomas vliegt door de etappes van Parijs-Nice heen. Thomas vliegt door Suisse heen?
Quintana stelt ook zijn seizoen af op de Tour.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de Ronde van Romandiė boeit ook geen kut natuurlijk. Het gaat om de Tour en daar staat hij er.
Was net zo met Froome in 2013 en Nibali vorig jaar, versnellen kan ook zonder dope.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd hoe Froome over tien jaar in het nieuws staat. Ik had vandaag namelijk wel weer een echt Armstrong momentje
Zonder het gelezen te hebben: je mist echt niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was vanaf de aanval van Gesink toch amper te doen, want er werd sneller gepost dan dat ik kon lezen
zeg heel weinig omdat er maar een klim was natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
http://www.climbing-recor(...)cord-for-soudet.html
Gewoon een regelmatige aanvoer van EPO vanuit de UCI, ofzo. Mooi man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, maar laat het dan iedereen gebruiken.
Yep allemaal epo en maximaal %50 hematocriet. supertour.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Team liever doping dan kansloze bergritten maar dan wel iedereen hetzelfde spul.
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:29:31Vinokourov conforms to Danish media that Jakob Fuglsang is Astana's new team leader (via @NCJung) #TDF reageer retweet
Geen een in de tour denk ik?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef komrad het volgende:
Ze hebben vandaag weer een aantal smakelijke rondemissen
Natuurlijk wel. Maar het wordt zo'n standaard dingetje om zodra 1 van hen ook maar iets doet gelijk doping te roepen. Dat is wat mij betreft inmiddels nog veel vervelender dan een Froome die met 200 RPM wegknalt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we onze mening niet geven over lachwekkende prestaties?
Nibali vorig jaar had natuurlijk het geluk dat de andere echte topklimmers afzwaaiden voor het begonnen was. Froome viel, Contador viel, Valverde viel door de mand, Quintana reed niet mee. Van Garderen weet ik even niet meer. En Pinot en Peraud schat ik toch wel effe wat lager in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was net zo met Froome in 2013 en Nibali vorig jaar, versnellen kan ook zonder dope.
Misschien is Quintana wel minder goed dan Froome? Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Froome wel aan de doping zit en dat Quintana het op een Colombiaans stuk brood doet, om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quintana stelt ook zijn seizoen af op de Tour.
beetje hetzelfde als al jouw postsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder het gelezen te hebben: je mist echt niks.
ik vind het erg prettig voor mijn kijkplezier na de finishquote:
Dat zeiden we destijds ook over Lance Armstrong. Verder heb ik het niet over het wegrijden maar meer over hoe hij wegreed. Het leek wel of hij een raket in zijn reet had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was net zo met Froome in 2013 en Nibali vorig jaar, versnellen kan ook zonder dope.
Lijkt me duidelijk. Sky heeft een nieuw soort, niet op te sporen doping.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
Welke versnelling bedoel je, de tweede? Want bij de eerste was het vooral Porte.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zeiden we destijds ook over Lance Armstrong. Verder heb ik het niet over het wegrijden maar meer over hoe hij wegreed. Het leek wel of hij een raket in zijn reet had.
Mee eens hoor, maar ik heb wel al vaker het idee gehad dat Sky de beschikking heeft tot meer geavanceerde dopingtechnieken, beetje zoals US Postal indertijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien is Quintana wel minder goed dan Froome? Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Froome wel aan de doping zit en dat Quintana het op een Colombiaans stuk brood doet, om maar wat te noemen.
Ik hoop maar dat ie komt. Genoeg dopeurs die in de loop der jaren nooit betrapt zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:31 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat Froome wordt ontmaskerd belooft een feestje te worden, de dag waarvan je weet dat hij gaat komen
Ik snap best dat het irritant is. Ik snap het honderd procent.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar het wordt zo'n standaard dingetje om zodra 1 van hen ook maar iets doet gelijk doping te roepen. Dat is wat mij betreft inmiddels nog veel vervelender dan een Froome die met 200 RPM wegknalt.
Het is natuurlijk wel extreem verdacht dat iemand die buiten tijd kwam in een bergrit in zijn eerste Giro sneller bergop rijdt dan een colombiaanse klimmer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien is Quintana wel minder goed dan Froome? Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Froome wel aan de doping zit en dat Quintana het op een Colombiaans stuk brood doet, om maar wat te noemen.
Tuurlijk, ik baal er ook van dat de Tour nu na 1 fatsoenlijke berg zo goed als gedaan is, daar zijn we het wel over eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap best dat het irritant is. Ik snap het honderd procent.
Alleen baal ik er van dat Team Sky zo lachwekkend is. Dat knaagt, dat frustreert, dat scheurt je ziel uiteen. Iedereen wil graag een spannende Tour zien, jij ook. Als dat op deze manier een flinke knauw krijgt, word je van binnen wel mad.
Er waren tijden dat Froome uit de Giro werd gegooid wegens stayeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De een heeft zijn doping gebruik beter voor elkaar dan de anderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien was hij toen de motor even goed aan het inspecteren en bracht het hem op een idee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat Froome uit de Giro werd gegooid wegens stayeren.
Dat kan, maar dan is het toch vrij hypocriet om bij de een wel "doping!" te roepen als hij ook maar in beeld is en bij de anders niks te zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De een heeft zijn doping gebruik beter voor elkaar dan de ander
De meest getalenteerde klimmer ooit op twee minuten fietsen.quote:Froome met 2 minutes ą Pantani sur la montée.
Pantani was 2 minuten langzamer dan Froome hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De meest getalenteerde klimmer ooit op twee minuten fietsen.
Oh maar dat zeg ik niet, de doping gebruik gaat gewoon door, vraag is wie wel en wie niet gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het toch vrij hypocriet om bij de een wel "doping!" te roepen als hij ook maar in beeld is en bij de anders niks te zeggen.
Marginal gainsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dit? Nairito, Gesink?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
"Froome was gewoon sterker, ik was liever eerste geweest, maar ik voel me goed"
jawel dat heb je nu net gedaan lolquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag het woord doping niet een keer in mijn mond genomen.
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk, lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pantani was 2 minuten langzamer dan Froome hoor.
gainsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag is wie het meeste/meest effectieve doping gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh maar dat zeg ik niet, de doping gebruik gaat gewoon door, vraag is wie wel en wie niet gebruikt.
Haha.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.
geloof iets met magneten in de trapasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zeiden we destijds ook over Lance Armstrong. Verder heb ik het niet over het wegrijden maar meer over hoe hij wegreed. Het leek wel of hij een raket in zijn reet had.
Sneller dan tyler hamilton die in 2003 onder de bloedtransfusies en epo reed.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Sky heeft een nieuw soort, niet op te sporen doping.
Maar goed, Quintana gaat Froome dus nooit verslaan.quote:
Misschien is Froome wel beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag is wie het meeste/meest effectieve doping gebruikt.
Lol.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.
Want renners als Hamilton en Landis bleven om die reden ook bij US Postal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, als SKY aan de dope zit zou Porte niet naar een ander team gaan.
Dan zitten Porte, Quintana en Gesink ook aan de dope, die zaten binnen de 2 minuten van Froomequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Porte en Quintana zaten er ook onder toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:39 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sneller dan tyler hamilton die in 2003 onder de bloedtransfusies en epo reed.. Ongelooflijk. Onmenselijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Me dunkt dat jij nog nóóit van Pantani hebt gehoord.
Wat is dit weer voor vage redenatie. Porte baalt er gewoon van dat hij telkens de tweede viool speelt. Daarom hoopt hij dat een Etixx of BMC hem aantrekt om bijvoorbeeld de spil van het team in de Tour te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, als SKY aan de dope zit zou Porte niet naar een ander team gaan.
Over Porte en Quintana had ik nooit illusies. Porte zit tenslotte in hetzelfde team als Froome.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dan zitten Porte, Quintana en Gesink ook aan de dope, die zaten binnen de 2 minuten van Froome
Astana liet dat vandaag anders niet echt blijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sky al sinds het wigginsjaar die gains heeft gevonden (hoe, daar laat ik me niet over uit), maar een aantal andere teams hebben ook hun technieken geavanceerd, in ieder geval Astana en ik vermoed ook minimaal Katusha en Movistar, en waarschijnlijk ook BMC.
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor vage redenatie. Porte baalt er gewoon van dat hij telkens de tweede viool speelt. Daarom hoopt hij dat een Etixx of BMC hem aantrekt om bijvoorbeeld de spil van het team in de Tour te zijn.
Klimmen kan je niet opeens. Het moet ergens vandaan komen. Je moet er talent voor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien was hij toen de motor even goed aan het inspecteren en bracht het hem op een idee.
Doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 1,2 en 3 voor sky?
Die hebben allemaal voedselvergiftiging.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Astana liet dat vandaag anders niet echt blijken.
en die reed met een range van 47-66%quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pantani was 2 minuten langzamer dan Froome hoor.
Daardoor is Armstrong uiteindelijk gevallen (Hamilton, Landis), dus laten we het hopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef Syntix het volgende:
Thomas is ook echt een heldMeest complete renner van allemaal
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Te goed, net als de rest van sky![]()
Wat vond je van Gesink?
Dat gebeurt ook wel eens bij renners die bij een dopingploeg vertrekken. Nogal wat renners die bij US Postal vertrokken kwamen ofwel niet meer vooruit, ofwel werden betrapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?
Want bij een andere ploeg kan hij geen doping gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ie niet meer een full retard etappe als 2013 wil riskeren hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef StretchingKoala het volgende:
Eerste bergrit na het vlakke, verwacht nog wel veel verschuivingen in top 15 (afgezien van no1 pos dan)
Nu kunnen welicht Contador en Nibali wel meer gaan spelen, indien mogelijk natuurlijk...al vraag ik me af of Froome uberhaupt wel verdedigend zal gaan rijden deze tour
Piepoli en Riccņ toenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja, dus waarom weggaan als dat zo riskant is?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef groenen het volgende:
[..]
Daardoor is Armstrong uiteindelijk gevallen (Hamilton, Landis), dus laten we het hopen.
Want doping is er alleen bij Team Sky.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want anders zou SKY niet zo goed zijn, ze zijn namelijk beter dan de anderen - althans, dat is de redenatie hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want bij een andere ploeg kan hij geen doping gebruiken?
Heb je een lijstje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel eens bij renners die bij een dopingploeg vertrekken. Nogal wat renners die bij US Postal vertrokken kwamen ofwel niet meer vooruit, ofwel werden betrapt.
Hij krijgt er het kopmanschap voor terug, dus dat compenseert een hoop.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want anders zou SKY niet zo goed zijn, ze zijn namelijk beter dan de anderen - althans, dat is de redenatie hier.
Kanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zou het kunnen dat ze bij Astana gestopt zijn met het type doping dat ze gebruikten na al die positieve gevallen?
En hij zal ook wel meer betaald krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij krijgt er het kopmanschap voor terug, dus dat compenseert een hoop.
In de Giro konden ze er ook wat van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zou het kunnen dat ze bij Astana gestopt zijn met het type doping dat ze gebruikten na al die positieve gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |