*TdFquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kijkt zeker alleen de Tour de France?
Als je daarmee op mij doelt heb je het nogal mis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Typisch weer al die reacties van de TDF-kijkers.
Dat had jij helemaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar. Dan rijdt Gesink nog eens echt heel goed (en echt door het zelf te doen, niet door enkel te volgen à la Mollema), dus ik verwacht een topic vol terecht lof voor hem, staat het hier vol over Sky.
Dit topic was en is vol lof over Gesink alleen een paar pagina`s terugquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raar. Dan rijdt Gesink nog eens echt heel goed (en echt door het zelf te doen, niet door enkel te volgen à la Mollema), dus ik verwacht een topic vol terecht lof voor hem, staat het hier vol over Sky.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had jij helemaal niet verwacht.
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:18:34Team Sky become the first team in #TdF history, to record a 1-2 on a mountain finish twice (also in stage 8, 2013: Froome - Porte). reageer retweet
Dan zou je begrijpen waarom hij emotioneel was, heeft niks te maken met wat valpartijen enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Als je daarmee op mij doelt heb je het nogal mis.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:18:34Team Sky become the first team in #TdF history, to record a 1-2 on a mountain finish twice (also in stage 8, 2013: Froome - Porte). reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar verbaas je je natuurlijk enorm overquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zeg toch juist dat ze het hele jaar kut rijden en dat de druk vast hoog was? Lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zou je begrijpen waarom hij emotioneel was, heeft niks te maken met wat valpartijen enzo.
Saunier- Duval vindt dit niet leuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
we snappen het wel hoor, maar het is wel Fok hier, je moet toch een beetje in je rol blijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch wel een beetje last van autisme als je dit niet zo snapt.
Poels wordt kopman van sky in de giro volgend jaarquote:
Wat ze met Froome kunnen, kunnen ze vast ook met Poelsquote:
Als toch full retard gaat, kun je het beter goed doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef TheArt het volgende:
Nou neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
heb gesink hier ergens op het podium voorspeld en ik ga gewoon gelijk krijgen
Doping geeft juist puistjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef wattel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi strak doping koppie gekregen
Nee, de kopmannen van Sky in de Giro verlaten de Giro altijd voortijdig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Poels wordt kopman van sky in de giro volgend jaar![]()
![]()
Dat betekent dat het roze naar Nederland gaat
of teelbalkanker.quote:
Volgend jaar nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, de kopmannen van Sky in de Giro verlaten de Giro altijd voortijdig.
Ga je toch niet slapen gekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben in slaap gevallen en werd kwartier voor de finish wakker
Mijn conclusie:
DeGees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sky aan de dope
gr gr
Forum Opties | |