Ik merk dat jij ook een beetje emotioneel wordt nu.quote:
Lijkt het op. Volgens Zeeman rijd Gesink al in het geel...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ie gewonnen heeft
Het heeft niks met die laatste zin te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Capello moest ook huilen toen van Basten stopte. Niks mis mee.
Snap het wel, die hele ploeg rijdt zo kut en leuk dat het nu prima gaat.
Ja en dan heeft ie eigenlijk nog de pech dat zo'n ploegentijdrit ook nog flink in z'n nadeel heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat anderen helemaal niet gebruiken nee.
Maar dit verschil is wel wtf-worthy. Sky zal wellicht beter geprepareerd worden.
Ben wel oprecht blij voor Gesink. We hebben het hele jaar om TLJ gelachen en al 2/3 jaar om die gast gelachen, maar dit is wel heel knap.
Iedereen weet dat ze gebruiken hoor allemaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.
Als je dat niet kan handelen, moet je niet kijken imo
en porte was nog snellerquote:
Heeft er al iemand bingo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het heeft niks met die laatste zin te maken.
Typisch weer al die reacties van de TDF-kijkers.
Ja die gaat er nog lekker op in als een psycholoogje die bezig is iemand te brekenquote:
De laatste 2km zijn redelijk vlakquote:
Je kijkt zeker alleen de Tour de France?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch wel een beetje last van autisme als je dit niet zo snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |