In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja de carrière van froome is zeker niet verdacht
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.
Als je dat niet kan handelen, moet je niet kijken imo
Mquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wielrennen is alles verdacht. Ik ga ervan uit dat als we over 20 jaar dit klassement afgaan, de top 20 of meer allemaal gebruikt hebben, net zoals we dat nu over 10/20 jaar geleden kunnen zeggen.
Meten tegen 2000-2010quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die rijdt eigenlijk dit hele wielerjaar al volstrekt normaal. E3-prijsje winnen, shinen in Parijs-Nice, shinen op de Rettenbachferner. Vlak of puistachtig, hij kan het allemaal. Brits Wielergod. #neverforget.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Thomas die nu 5e staat in het klassement. Da's toch ook volstrekt normaal?
Dus wij mogen dat niet zeggen, maar jij gaat er wel vanuit...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cyclisme á deux vitesses is niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige zou kunnen zijn dat er vandaag maar één berg was, waardoor ze nog vers warenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome Porte Thomas: 1/2/6
Dat kan toch ook gewoon niet jongens?
De nieuwe Merckxquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rijdt eigenlijk dit hele wielerjaar al volstrekt normaal. E3-prijsje winnen, shinen in Parijs-Nice, shinen op de Rettenbachferner. Vlak of puistachtig, hij kan het allemaal. Brits Wielergod. #neverforget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |