quote:
DeTank, dus legitiem.twitter:bramtankink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:10:53@thijszonneveld @ammattipyoraily en voor de goede orde. Wind mee op de klim. Dat wordt niet meegenomen in berekening volgens mij. reageer retweet
Sja dat kun je dan doortrekken naar elke sport, die Djokovic wint ook bijna elke wedststijd, dat kan nooitquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit nog maar het begin. Ik denk serieus niet dat Froome ook maar 1 bergetappe weggeeft. Misschien 1 om de beschuldigingen een beetje te dempen; dat hij wegrijdt met een Fransman en die gewoon laat winnen in een pro-forma eindsprintje. Read my lips.
alsof @chrisfroome wind vangt? ;-)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]DeTank, dus legitiem.twitter:bramtankink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:10:53@thijszonneveld @ammattipyoraily en voor de goede orde. Wind mee op de klim. Dat wordt niet meegenomen in berekening volgens mij. reageer retweet
Ik moet wel zeggen, het figuur van een skelet hebben,boven je benen helpt wel onwijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat ze wind mee hadden tijdens de beklimming.
Geen doping, opgelost, slotje.
Er is wel een klein verschilletje tussen wielrennen en tennis. Tennis is vooral techniek en flexibiliteit (snel kunnen switchen tussen rustige momenten en inspanning). Wielrennen is gewoon bruut uithoudingsvermogen i.c.m. kracht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja dat kun je dan doortrekken naar elke sport, die Djokovic wint ook bijna elke wedststijd, dat kan nooit
Phil Taylor lijkt mij ook bijzonder verdacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja dat kun je dan doortrekken naar elke sport, die Djokovic wint ook bijna elke wedststijd, dat kan nooit
Je vergeet Mollema in 2013. Reed toen gewoon goed met de toppers mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef maerk het volgende:
Het was vandaag voor het eerst in jaren (sinds Boogerd 2002 durf ik te zeggen) dat we een Nederlander overtuigend bergop zagen rijden in de Tour met een echt resultaat. Mollema / LTD / Gesink (2010) waren leuk maar dat was uiteindelijk toch voornamelijk aanklampen, vandaag hebben we echt Nederlands initiatief gezien. Eerlijk is eerlijk, ook ik had Gesink al afgeschreven voor de toekomst als wereldtopper, het komt hem echt toe.
En over de emotie van Zeeman, alle kritiek en cynische was te verwachten maar dat was in ieder geval wel echt, dat is ook wel eens verfrissend.
Tennis is dan ook nog ongeloofwaardiger dan wielrennenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar hoe wint normaal iemand dan die het beste is in de tour? Loterij?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Er is wel een klein verschilletje tussen wielrennen en tennis. Tennis is vooral techniek en flexibiliteit (snel kunnen switchen tussen rustige momenten en inspanning). Wielrennen is gewoon bruut uithoudingsvermogen i.c.m. kracht.
Ik hoop op een Floydje Landisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Lance is Sky nog niet verslagen. Ben benieuwd.
Nee, beter zijn dan de rest maar op een menselijke manier. Lance Armstrong straalt hier gewoon vanaf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar hoe wint normaal iemand dan die het beste is in de tour? Loterij?
Maar zoals ik al zei vroeger wonnen ze de tour met wel 20 30 minuten verschil op de nummer 2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:38 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, beter zijn dan de rest maar op een menselijke manier. Lance Armstrong straalt hier gewoon vanaf.
Oopsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:37 schreef heywoodu het volgende:
De hele dopingdiscussie mag vrolijk doorgevoerd worden in het dopingtopic, dan kan het hier gewoon weer over de etappe gaan (geldt uiteraard niet alleen voor nu)
TDF / De dopeurs van de Tour #6
Dat denk ik niet. De Contador van vorig jaar wel, net als de Nibali van vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:30 schreef Godshand het volgende:
De Contador van de Giro was gewoon bij Froome gebleven of had hem zelfs er uit gereden.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Lance is Sky nog niet verslagen.
Waar naar?quote:Ben benieuwd.
Inderdaad, afgelopen Giro was er niemand die geen enkele slechte dag had. Contador heeft daar slim en gedoseerd gereden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Contador was helemaal niet extreem bijzonder in de Giro hoor. In de laatste bergetappe zakte hij ook gewoon door de hoeven.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Mollema in Ax-3 Domaines in 2013 was ook wel sterk
Ja dat klopt, maar inderdaad zoals je zegt: meerijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:31 schreef Revanches het volgende:
[..]
Je vergeet Mollema in 2013. Reed toen gewoon goed met de toppers mee.
Sky maar janken dat de data gehackt is, TLJ zet het gewoon zelf op 't netquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef Ericr het volgende:
Gesink 409watt/179 hartslagen gemiddeld op de beklimming. Ten Dam zit daar meer dan 50watt achter, de rest nog meer.
https://www.strava.com/segments/1624487?filter=overall
Laatste 1,5km ook nog zeer sterk, 447watt/184hartslagen gemiddeld.
https://www.strava.com/segments/4433025?filter=overall
Mits de tegenstand nog niet denkt dat ze verslagen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Lance is Sky nog niet verslagen. Ben benieuwd.
5,8-5,9 als Gesink dat kan vasthouden doe je mee voor plek 3.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sky maar janken dat de data gehackt is, TLJ zet het gewoon zelf op 't net
Hoeveel w /kg is dat bij Gesink?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |