Astana liet dat vandaag anders niet echt blijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sky al sinds het wigginsjaar die gains heeft gevonden (hoe, daar laat ik me niet over uit), maar een aantal andere teams hebben ook hun technieken geavanceerd, in ieder geval Astana en ik vermoed ook minimaal Katusha en Movistar, en waarschijnlijk ook BMC.
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor vage redenatie. Porte baalt er gewoon van dat hij telkens de tweede viool speelt. Daarom hoopt hij dat een Etixx of BMC hem aantrekt om bijvoorbeeld de spil van het team in de Tour te zijn.
Klimmen kan je niet opeens. Het moet ergens vandaan komen. Je moet er talent voor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien was hij toen de motor even goed aan het inspecteren en bracht het hem op een idee.
Doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 1,2 en 3 voor sky?
Die hebben allemaal voedselvergiftiging.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Astana liet dat vandaag anders niet echt blijken.
en die reed met een range van 47-66%quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pantani was 2 minuten langzamer dan Froome hoor.
Daardoor is Armstrong uiteindelijk gevallen (Hamilton, Landis), dus laten we het hopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef Syntix het volgende:
Thomas is ook echt een heldMeest complete renner van allemaal
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Te goed, net als de rest van sky![]()
Wat vond je van Gesink?
Dat gebeurt ook wel eens bij renners die bij een dopingploeg vertrekken. Nogal wat renners die bij US Postal vertrokken kwamen ofwel niet meer vooruit, ofwel werden betrapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?
Want bij een andere ploeg kan hij geen doping gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ie niet meer een full retard etappe als 2013 wil riskeren hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef StretchingKoala het volgende:
Eerste bergrit na het vlakke, verwacht nog wel veel verschuivingen in top 15 (afgezien van no1 pos dan)
Nu kunnen welicht Contador en Nibali wel meer gaan spelen, indien mogelijk natuurlijk...al vraag ik me af of Froome uberhaupt wel verdedigend zal gaan rijden deze tour
Piepoli en Riccò toenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja, dus waarom weggaan als dat zo riskant is?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef groenen het volgende:
[..]
Daardoor is Armstrong uiteindelijk gevallen (Hamilton, Landis), dus laten we het hopen.
Want doping is er alleen bij Team Sky.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want anders zou SKY niet zo goed zijn, ze zijn namelijk beter dan de anderen - althans, dat is de redenatie hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want bij een andere ploeg kan hij geen doping gebruiken?
Heb je een lijstje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel eens bij renners die bij een dopingploeg vertrekken. Nogal wat renners die bij US Postal vertrokken kwamen ofwel niet meer vooruit, ofwel werden betrapt.
Hij krijgt er het kopmanschap voor terug, dus dat compenseert een hoop.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want anders zou SKY niet zo goed zijn, ze zijn namelijk beter dan de anderen - althans, dat is de redenatie hier.
Kanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zou het kunnen dat ze bij Astana gestopt zijn met het type doping dat ze gebruikten na al die positieve gevallen?
En hij zal ook wel meer betaald krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij krijgt er het kopmanschap voor terug, dus dat compenseert een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |