#teamikwilspanningquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef byah het volgende:
Team - Liever doping dan kansloze bergritten
plottwist: Thomas is een vogelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we onze mening niet geven over lachwekkende prestaties?
Thomas vliegt over de Belgische wegen in het voorjaarklassiekersseizoen. Thomas vliegt door de etappes van Parijs-Nice heen. Thomas vliegt door Suisse heen?
Quintana stelt ook zijn seizoen af op de Tour.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de Ronde van Romandië boeit ook geen kut natuurlijk. Het gaat om de Tour en daar staat hij er.
Was net zo met Froome in 2013 en Nibali vorig jaar, versnellen kan ook zonder dope.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd hoe Froome over tien jaar in het nieuws staat. Ik had vandaag namelijk wel weer een echt Armstrong momentje
Zonder het gelezen te hebben: je mist echt niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was vanaf de aanval van Gesink toch amper te doen, want er werd sneller gepost dan dat ik kon lezen
zeg heel weinig omdat er maar een klim was natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
http://www.climbing-recor(...)cord-for-soudet.html
Gewoon een regelmatige aanvoer van EPO vanuit de UCI, ofzo. Mooi man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, maar laat het dan iedereen gebruiken.
Yep allemaal epo en maximaal %50 hematocriet. supertour.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Team liever doping dan kansloze bergritten maar dan wel iedereen hetzelfde spul.
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:29:31Vinokourov conforms to Danish media that Jakob Fuglsang is Astana's new team leader (via @NCJung) #TDF reageer retweet
Geen een in de tour denk ik?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
http://www.climbing-recor(...)cord-for-soudet.html
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef komrad het volgende:
Ze hebben vandaag weer een aantal smakelijke rondemissen
Natuurlijk wel. Maar het wordt zo'n standaard dingetje om zodra 1 van hen ook maar iets doet gelijk doping te roepen. Dat is wat mij betreft inmiddels nog veel vervelender dan een Froome die met 200 RPM wegknalt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we onze mening niet geven over lachwekkende prestaties?
Nibali vorig jaar had natuurlijk het geluk dat de andere echte topklimmers afzwaaiden voor het begonnen was. Froome viel, Contador viel, Valverde viel door de mand, Quintana reed niet mee. Van Garderen weet ik even niet meer. En Pinot en Peraud schat ik toch wel effe wat lager in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was net zo met Froome in 2013 en Nibali vorig jaar, versnellen kan ook zonder dope.
Misschien is Quintana wel minder goed dan Froome? Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Froome wel aan de doping zit en dat Quintana het op een Colombiaans stuk brood doet, om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quintana stelt ook zijn seizoen af op de Tour.
beetje hetzelfde als al jouw postsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder het gelezen te hebben: je mist echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |