Oh maar dat zeg ik niet, de doping gebruik gaat gewoon door, vraag is wie wel en wie niet gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het toch vrij hypocriet om bij de een wel "doping!" te roepen als hij ook maar in beeld is en bij de anders niks te zeggen.
Marginal gainsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De meest getalenteerde klimmer ooit op twee minuten fietsen.
Wie zegt dit? Nairito, Gesink?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
"Froome was gewoon sterker, ik was liever eerste geweest, maar ik voel me goed"
jawel dat heb je nu net gedaan lolquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag het woord doping niet een keer in mijn mond genomen.
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk, lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pantani was 2 minuten langzamer dan Froome hoor.
gainsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag is wie het meeste/meest effectieve doping gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh maar dat zeg ik niet, de doping gebruik gaat gewoon door, vraag is wie wel en wie niet gebruikt.
Haha.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.
geloof iets met magneten in de trapasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zeiden we destijds ook over Lance Armstrong. Verder heb ik het niet over het wegrijden maar meer over hoe hij wegreed. Het leek wel of hij een raket in zijn reet had.
Sneller dan tyler hamilton die in 2003 onder de bloedtransfusies en epo reed.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Sky heeft een nieuw soort, niet op te sporen doping.
Maar goed, Quintana gaat Froome dus nooit verslaan.quote:
Misschien is Froome wel beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag is wie het meeste/meest effectieve doping gebruikt.
Lol.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome zelf is de meest getalenteerde klimmer ooit, dat lijkt me wel duidelijk nu.
Want renners als Hamilton en Landis bleven om die reden ook bij US Postal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, als SKY aan de dope zit zou Porte niet naar een ander team gaan.
Dan zitten Porte, Quintana en Gesink ook aan de dope, die zaten binnen de 2 minuten van Froomequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Porte en Quintana zaten er ook onder toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:39 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sneller dan tyler hamilton die in 2003 onder de bloedtransfusies en epo reed.. Ongelooflijk. Onmenselijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Me dunkt dat jij nog nóóit van Pantani hebt gehoord.
Wat is dit weer voor vage redenatie. Porte baalt er gewoon van dat hij telkens de tweede viool speelt. Daarom hoopt hij dat een Etixx of BMC hem aantrekt om bijvoorbeeld de spil van het team in de Tour te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, als SKY aan de dope zit zou Porte niet naar een ander team gaan.
Over Porte en Quintana had ik nooit illusies. Porte zit tenslotte in hetzelfde team als Froome.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dan zitten Porte, Quintana en Gesink ook aan de dope, die zaten binnen de 2 minuten van Froome
Astana liet dat vandaag anders niet echt blijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sky al sinds het wigginsjaar die gains heeft gevonden (hoe, daar laat ik me niet over uit), maar een aantal andere teams hebben ook hun technieken geavanceerd, in ieder geval Astana en ik vermoed ook minimaal Katusha en Movistar, en waarschijnlijk ook BMC.
Als hij zo goed is omdat hij aan de dope zit bij SKY zou hij toch door de mand vallen bij een andere ploeg?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor vage redenatie. Porte baalt er gewoon van dat hij telkens de tweede viool speelt. Daarom hoopt hij dat een Etixx of BMC hem aantrekt om bijvoorbeeld de spil van het team in de Tour te zijn.
Klimmen kan je niet opeens. Het moet ergens vandaan komen. Je moet er talent voor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien was hij toen de motor even goed aan het inspecteren en bracht het hem op een idee.
Doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen 1,2 en 3 voor sky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |