SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door yvonne op 13-07-2015 17:11:51 ](she/her)
bronvermelding?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwen
Dit is wel heel erg selectief hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
specularium.nlquote:
Tis dat ik net chemo had die week anders was ik bij de opening geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?
Groningers bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaaah, nu gaat ie niet meer over jou.
?quote:
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.
quote:
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.quote:Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_NAME_NOT_RESOLVED
Ja: Efteling-achtbaan ontruimdquote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gebruik teveel koppeltekens als ik twijfel, da's ook niet goed.
Wat ben je toch een topjournalist.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja: Efteling-achtbaan ontruimd
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?
Nou ik ben benieuwd!
Smerige IS-kaap weer ditquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Zo gemeen deze.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Met nadruk op bijzonder?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.
Specularium.nlquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Zit in de genen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Het is gewoon bewezen in diverse trivia crack battles.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen heb ik mijn profielschets wel weer af.
Doe ik niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
Dat waren nog eens tijden hè? Gelukkig heb ik het een maandje langer volgehouden dan mijn illustere voorganger Gronk....quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
#rellendanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.
Wtfquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Just the tip of the icebergquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Vrede, VREDE, VUHREHDUH!quote:
Pas maar op met dat woord, voor je het weet staat hij met een oranje overall voor je klaar.quote:
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoorquote:
Oh noesquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Jeetje, wat ben je stoer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Ok, vooralsnog de enige blauwe opgewassen tegen mijn gepest Speculul dus.
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Triggershotquote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Landelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoor
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Doe je nou lief, voor mij dan?quote:
Het zou wat zijn.quote:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.
En ik heb ook een baard.
En omdat ik ziek benquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe je nou lief, voor mij dan?
Trig is écht m'n neefje en hij is heel lief en kan lekker koken.
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederijquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?
Triggershitquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Oh ja sorry, ik wilde je niet kwetsenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Je bent zelf lief joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens gaat het fout met de hoofdletters.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederij
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Tuuk, dat mag altijdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Mensen moeten niks.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Ga maar lekker spelen Fylax, op de A4.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Oe! Trig kan enorm lekker pilav makenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.
Slechte kloon.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/199672
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Dat is gemeen, sommigen hier mogen pas over uren gaan etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Big Mac menu?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!
Tot straks.quote:
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Nee het is dit keer iets hoogstaander, ik zal pics maken. En misschien wel een untapped doen.quote:
Je hebt ooit eens gestuurd!quote:
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, mijn liefde voor Yvonne gaat 10 jaar terug.
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekje
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Dat vind ik ook, maar hij helaas niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.
Tijd, plaats, Iftar?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, kom x eten dan!
Hahaha pwned.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Ik zou wel even laten voorproeven.quote:
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Vond ik serieus ergquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
Als ze hier in BNW lucht van krijgen, zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
LandelijkEn we hebben het al de hele dag over de EFT, toeval?
Think not!
*Nederlander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.
Hij kwam er hier toch mee in het topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?
Schiet op danquote:
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een topjournalist.
Schrijf je ook #objectief over PEC Zwolle?
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hollander klinkt nog redelijk razistish
'Hollander'quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTKDVquote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hollander'Dat vind ik nog beledigender dan kaaskop
Dat mag Yvonne beantwoorden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nou jaaaaaaaa.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag lammetjes eten dusquote:
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar.... je bent net tot FA gebombardeerd. Dit kan zomaar niet.
Echt?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Hij is niet op z'n mondje gevallen en dat is
En nu is ie m'n lieferlingsneef.
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollanderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben een Hollandse Kaaskop, und?
Ja, slaat nergens op, dus ik stop.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.
Baklava danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Suikerfeest lan, geen offerfeest.
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?quote:
Kom jij uit Dordt? ;oquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollander
Sultan, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Dat staat wel op mijn paspoort jaquote:
Baklavaquote:
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
Jammer dat je er niks van geleerd hebt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
Ik ben al legaal hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je er niks van geleerd hebt.
Schuld van Yvonne.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.
Jeetje, wat een liefde.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze TT is van Yvonnequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Ergens terug een hint-achtig iets, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had trouwens wel een opmerking verwacht over het feit dat uitgerekend hij een bericht over de Efteling schrijft.
NWS-SC = Liefdequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
22.04 toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schuld van Yvonne.
Gelukkig ga ik zo eten.
Voor de rest ben je best redelijk ingeburgerdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.
Deze TT heb ik niet zelf gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Die in Breda ook nog?quote:
Gaat niet lukken, jou mag ik ookquote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Hij woont nu in zijn moeder, dus dat is alweer helemaal verpest hoorquote:
Dit zou ik ook wel willen eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb ik Dr. Pepper met paprika wokkels.
Afrikaanse zakkenroller.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.quote:
Precies, dat vergeet ik nooit.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.
Vergeet niet wiens idee het was je bij de weblog te halen
somsquote:
ingeburgerd in wat?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de rest ben je best redelijk ingeburgerd
die van Breda is een grap in vergelijking tot Rdamquote:
timmmmm wil graag dat je je dankbaarheid toont, en dat kan op allerlei manieren.quote:
In dit land.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
soms
[..]
ingeburgerd in wat?
[..]
die van Breda is een grap in vergelijking tot Rdam
Meram veel beter
http://www.restaurantmeram.nl/
Ik zeg doen.
Dat doe ik al elke dag.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
timmmmm wil graag dat je je dankbaarheid toont, en dat kan op allerlei manieren.
Ze kiezen wel de meest debiele webloggers uit..quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat Webloggers geen kleurtje krijgen.
Mogen wij ook komen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
soms
[..]
ingeburgerd in wat?
[..]
Meram veel beter
Ik zeg doen.
Wel pas sinds je legaal bent hoop ik.quote:
Ik maak mij zorgen om je.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redelijk matige chips is datquote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet nu wel, maar ik wil LTDVK plechtig beloven dat ik er vertrouwelijk mee om zal gaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Ja wat is dit nu, vraagt LTVDKKL of ik zijn woonplaats weg wil halen, wil ik dat doen is die harry me weer voor
Zullen we eens niet zo praten over de vrijwilligers die FOK! beter willen maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kiezen wel de meest debiele webloggers uit..
Paul, Fylax..
Nee Stijn, doe even normaal joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen we eens niet zo praten over de vrijwilligers die FOK! beter willen maken?
Wat wil Mark Rutte dan bereiken als premier?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen we eens niet zo praten over de vrijwilligers die FOK! beter willen maken?
Hij had 23 TR's gezet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Ja wat is dit nu, vraagt LTVDKKL of ik zijn woonplaats weg wil halen, wil ik dat doen is die harry me weer voor
Laat maar. Je bent minder slim dan ik dacht.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, wanneer is daar sprake van?
http://www.restaurantmeram.nl/nl/vestiging/locatie-rotterdam-westquote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
soms
[..]
ingeburgerd in wat?
[..]
Meram veel beter
Ik zeg doen.
Inderdaad, terwijl Stijn weigert mod te worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter voor iedereenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl Stijn weigert mod te worden.
Lees even terug luilak, er staat dat we een meet gaan organiseren.quote:
Wil je FOK! beter maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe maar niet, dit.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kiezen wel de meest debiele webloggers uit..
Paul, Fylax..
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
Stop dan met de weblog...
Kom ik toch weer terug op dat niet iedereen van mijn intelligentie kan genieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent minder slim dan ik dacht.
Ik wil samen met Triggersnot de waterpijp roken en richting Mekka biddenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees even terug luilak, er staat dat we een meet gaan organiseren.
Om te verbroederen
Met lekker eten.
Etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees even terug luilak, er staat dat we een meet gaan organiseren.
Om te verbroederen
Met lekker eten.
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl Stijn weigert mod te worden.
Ja gewoon normaal doen met je schedelquote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Lekker gepast deze reactie.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
doe eens niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
En welke intelligentie is dat precies?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op dat niet iedereen van mijn intelligentie kan genieten.
Uitgebreid keukenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.restaurantmeram.nl/nl/vestiging/locatie-rotterdam-west
Doen!
Zeg het eens tegen hem.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.
Het enige wat ik sinds acht weken geleden doe is noodles en rijst eten. Interessant genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.
We maken hem gewoon mod, klaar.quote:
Buitenlands.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En welke intelligentie is dat precies?
Ik ambieer jouw functie helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer maak ik er gewoon nog meer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had 23 TR's gezet.
Leek Triggerbips wel.
Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er gewoon nog meer.
Tot later bij de Efteling he!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik een nieuw sd kaartje bestellen, doeg!
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Het was gezellig!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Selamun aleykum, we appen nog.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Vertoont verontrustend veel overeenkomst met wat ik aan frisdrank en chips zou kiezen. Ik neem alleen Dr. Foots in plaats van Dr. Pepper. Smaakt bijna hetzelfde, maar is zowat de helft goedkoper.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een dramaquote:Op maandag 13 juli 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ambieer jouw functie helemaal niet.
Nee, dit was ook tegen timmmmmquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.
Waarom niet in vredesnaam? Er is zoveel om over te klagenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een drama
Ja oke, dan snap ik het wel.quote:
Dat klopt, maar waarom klagen als je hem gewoon op z'n plek kan zetten constant.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet in vredesnaam? Er is zoveel om over te klagen
Dan maak ik gewoon een sectie 'Erdogan is boos op ...' aanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.
Dat is dan ook gewoon een pleureslul.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.
[..]
Ja oke, dan snap ik het wel.
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maak ik gewoon een sectie 'Erdogan is boos op ...' aan
Je hebt helemaal geen overeenkomst met Yasquote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.
Ik heb het niet getekend abi.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.
Ze maken mij niet meer blauw na wat ik allemaal heb gedaanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een pleureslul.
Wil jij anders niet wat positieve Erdoganberichten komen schrijven. Trollmod Triggershot klinkt dan wel leuker dan frontpage Triggershot, maar dan doe je hier in ieder geval nog wat nuttigs in plaats van maar een beetje met je bestie specularium lopen SCen
Goedzoquote:
Zoooooo naïef jijquote:Op maandag 13 juli 2015 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen overeenkomst met Yas
Ik heb je vingerafdruk.quote:
Geen idee of ik een goede ER zou zijn, maar ik ambieer de functie niet. Ik ben nog geen vier maanden (cruciaal moment) FP-redacteur.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een drama
Je hoeft ook alleen maar berichtjes te schrijven johquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze maken mij niet meer blauw na wat ik allemaal heb gedaan
Gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat met een kwinkslag Stijn.
Was niet mijn vinger...quote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoooooo naïef jij
[..]
Ik heb je vingerafdruk.
Het enige waar die documenten uit Ankara goed voor zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gebruik het nu als vullen voor de kattenbak
Nah eerlijk, tijdje gedaan, maar FP was niet echt mijn plek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft ook alleen maar berichtjes te schrijven joh
Jawel, herinner het mij nog heel goed, was namelijk je middelvinger wat ik richting mij kreeg.quote:
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposterquote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef Fylax het volgende:
Over 2 dagen stopt Elfletterig als Redactielid op de FP.
Hoezo niet, vertel het is aan ome tim?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nah eerlijk, tijdje gedaan, maar FP was niet echt mijn plek.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposter
Dat kan ook als hij niet stopt hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposter
Op het randje leven is jouw ding.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken durf ik te doen
#Elfmoetblijvenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |