SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door yvonne op 13-07-2015 17:11:51 ](she/her)
bronvermelding?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwen
Dit is wel heel erg selectief hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
specularium.nlquote:
Tis dat ik net chemo had die week anders was ik bij de opening geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?
Groningers bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaaah, nu gaat ie niet meer over jou.
?quote:
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.
quote:
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.quote:Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_NAME_NOT_RESOLVED
Ja: Efteling-achtbaan ontruimdquote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gebruik teveel koppeltekens als ik twijfel, da's ook niet goed.
Wat ben je toch een topjournalist.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja: Efteling-achtbaan ontruimd
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |