SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door yvonne op 13-07-2015 17:11:51 ](she/her)
bronvermelding?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwen
Dit is wel heel erg selectief hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.
specularium.nlquote:
Tis dat ik net chemo had die week anders was ik bij de opening geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je dat alleen in gesprek met mensen van een bepaalde achtergrond?
Groningers bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaaah, nu gaat ie niet meer over jou.
?quote:
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Actie-reactie toch, eerst een profiel maken.
quote:
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.quote:Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_NAME_NOT_RESOLVED
Ja: Efteling-achtbaan ontruimdquote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik gebruik teveel koppeltekens als ik twijfel, da's ook niet goed.
Wat ben je toch een topjournalist.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja: Efteling-achtbaan ontruimd
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?
Nou ik ben benieuwd!
Smerige IS-kaap weer ditquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Zo gemeen deze.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Met nadruk op bijzonder?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.
Specularium.nlquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Zit in de genen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Het is gewoon bewezen in diverse trivia crack battles.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen heb ik mijn profielschets wel weer af.
Doe ik niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
Dat waren nog eens tijden hè? Gelukkig heb ik het een maandje langer volgehouden dan mijn illustere voorganger Gronk....quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
#rellendanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.
Wtfquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Just the tip of the icebergquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Vrede, VREDE, VUHREHDUH!quote:
Pas maar op met dat woord, voor je het weet staat hij met een oranje overall voor je klaar.quote:
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoorquote:
Oh noesquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Jeetje, wat ben je stoer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Ok, vooralsnog de enige blauwe opgewassen tegen mijn gepest Speculul dus.
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Triggershotquote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Landelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoor
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Doe je nou lief, voor mij dan?quote:
Het zou wat zijn.quote:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.
En ik heb ook een baard.
En omdat ik ziek benquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe je nou lief, voor mij dan?
Trig is écht m'n neefje en hij is heel lief en kan lekker koken.
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederijquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?
Triggershitquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Oh ja sorry, ik wilde je niet kwetsenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Je bent zelf lief joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens gaat het fout met de hoofdletters.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederij
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Tuuk, dat mag altijdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Mensen moeten niks.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Ga maar lekker spelen Fylax, op de A4.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |